MotoGP: Ο Zarco μπαίνει αύριο χειρουργείο, συνέπεια του ατυχήματος!

Ανακάλυψαν κάταγμα στον καρπό
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

18/8/2020

Με την υποχώρηση του αρχικού πρηξίματος και τον εκτεταμένο ιατρικό έλεγχο που έγινε εχθές, ανακαλύφθηκε κάταγμα σκαφοειδούς στο δεξί καρπό για τον Zarco.

Θα το αντιμετωπίσει ιατρικά στην Ιταλία αύριο Τετάρτη και με την αρχική εκτίμηση να μιλά για εύκολη περίπτωση ανάταξης, ο Zarco θεωρεί πως θα καταφέρει να αγωνιστεί την Κυριακή, ξανά στην Αυστρία.

Το ατύχημα του Zarco, ένα από τα πιο δραματικά στην ιστορία των MotoGP ξεσήκωσε θύελλα αντιδράσεων από τους υπόλοιπους αναβάτες που εμπλέχτηκαν, με όλα όσα έχουν ειπωθεί να είναι συγκεντρωμένα εδώ.

Η αρχική αντιμετώπιση του Zarco ήταν να επιταχύνει τους ιατρικούς ελέγχους για να πραγματοποιήσει συναντήσεις μαζί τους καθώς να συναντηθεί και με τους αγωνοδίκες. Έτσι κι αλλιώς όμως, το κάταγμα αυτό είναι από τις περιπτώσεις που πρέπει να περάσουν κάποιες ώρες από τον αρχικό τραυματισμό για να γίνει αντιληπτό και να μπορέσει να δώσει εικόνα.

Ο Zarco θεωρεί πως θα περάσει τους ιατρικούς ελέγχους την Πέμπτη, μόλις μία ημέρα μετά, αν όλα πάνε καλά την Τετάρτη…

 

Ετικέτες

Fabio Quartararo για νέα Yamaha V4 - Χειρότερη προς το παρόν από την εν σειρά

Πρέπει να γίνει ακόμη μπόλικη δουλειά λέει ο Γάλλος αναβάτης που φάνηκε απαισιόδοξος
Quartararo
Από τον

Παύλο Καρατζά

16/9/2025

Ο Fabio Quartararo αξιολόγησε τη νέα αγωνιστική πρωτότυπη V4 της Yamaha μετά τις πρώτες του δοκιμές στο Misano με τον εργοστασιακό αναβάτη να μην είναι χαρούμενος δηλώνοντας ότι του φάνηκε χειρότερη από τη μοτοσυκλέτα με τον εν σειρά 4κύλινδρο.

Ο παγκόσμιος πρωταθλητής του 2021 δοκίμασε την προηγούμενη εβδομάδα τη νέα Yamaha V4, κατά τη διάρκεια μιας ιδιωτικής δοκιμής στη Βαρκελώνη που επηρεάστηκε όμως από τη βροχή και έτσι δεν μπορούσε να βγάλει ουσιαστικά συμπεράσματα για την πρόοδο της εξέλιξής της. Στο χτεσινό επίσημο τεστ του MotoGP στο Misano όμως ο Quartararo έκανε 73 γύρους και γνώρισε πολύ καλύτερα την παρτενέρ του για την επόμενη σεζόν.

Στο πρώτο session ο Γάλλος ήταν στην 18η θέση, ένα δευτερόλεπτο μακριά από την κορυφή και δήλωσε: “Υπάρχει δουλειά που πρέπει να γίνει, είναι πολύ νωρίς για να πούμε αν είναι μια καλή βάση. Αυτή τη στιγμή, η νέα μοτοσυκλέτα είναι χειρότερη από την εν σειρά. Παρατήρησα βελτιώσεις -από το V4 σε σχέση με το I4- στη Βαρκελώνη που δεν ένιωσα εδώ. Δεν νομίζω ότι ο κινητήρας V4 θα λύσει τα προβλήματά μας. Τους βρήκα πανομοιότυπους. Μέχρι στιγμής, δεν βλέπω καμία πρόοδο στους τομείς που χρειαζόμαστε, αν και υπάρχει περιθώριο βελτίωσης”.

Ο Quartararo συνέχισε να οδηγεί το V4 στο δεύτερο session, σημειώνοντας τον 18ο ταχύτερο χρόνο (+1,2 δευτερόλεπτα από τον Pedro Acosta) μετά τη βελτίωση του καλύτερου χρόνου του σε 1:31:598.

“Αυτή ήταν η πρώτη πραγματική δοκιμή με τους άλλους αναβάτες. Έτσι, βλέπουμε λίγο τη θέση μας αυτή τη στιγμή. Έχουμε πολλή δουλειά να κάνουμε. Πρέπει να δουλέψουμε σε όλα. Η τελική ταχύτητα είναι αρκετά χαμηλή. Η πρόσφυση δεν είναι ακόμα ικανοποιητική. Έχουμε τα ίδια σχόλια. Είδαμε πόσο δυσκολεύτηκε ο Augusto στον χθεσινό αγώνα, είναι πάνω κάτω αυτό που μας συμβαίνει και σήμερα. Έχουμε ακόμα πολλή δουλειά να κάνουμε με τα ηλεκτρονικά συστήματα. Η αεροδυναμική είναι σχεδόν πανομοιότυπη με αυτή του Inline4. Φυσικά δεν είμαστε ακόμα έτοιμοι, αλλά είναι η δεύτερη δοκιμή. Επαναλαμβάνω, έχουμε πολλή δουλειά να κάνουμε”, δήλωσε ο Quartararo.