MotoGP - Οι Αυστριακοί συνεχίζουν με τη Red Bull KTM Ajo για το 2024 σε Moto3 και Moto2

Η ομάδα αποτελεί φυτώριο αναβατών για τη μεγάλη κατηγορία, στα πλαίσια του project της KTM, GP Academy
motomagMotoGP – Οι Αυστριακοί συνεχίζουν με τη Red Bull KTM Ajo για το 2024 σε Moto3 και Moto2
Από τον

Αλέξανδρο Λαμπράκη

5/3/2024

Η παρουσία της KTM στις μικρότερες κατηγορίες των MotoGP, Moto3 και Moto2 θα συνεχίσει και το 2024 μέσω της ομάδας Red Bull KTM Ajo, η οποία αποτελεί τον βασικό πυλώνα του project των πορτοκαλί "KTM GP Academy", το οποίο έχει ως στόχο να ξεχωρίσει τους αναβάτες που μπορούν να κάνουν την διαφορά στη μεγάλη κατηγορία.

Οι Αυστριακοί έχουν καταφέρει να κερδίσουν τους δύο από τους τέσσερις τελευταίους τίτλους στη Moto3 κατηγορία, με τη μονοκύλινδρη KTM RC4. Αντίστοιχη επιτυχία έχει γνωρίσει η ομάδα Red Bull KTM Ajo, κατακτώντας τρία συνεχόμενα Πρωταθλήματα στη Moto2 κατηγορία, από το 2021 έως και το 2023. Συνολικά η ομάδα μετρά μέχρι στιγμής τέσσερις τίτλους στην ενδιάμεση κατηγορία, έχοντας βοηθήσει τουλάχιστον έξι αναβάτες να προαχθούν στην σχάρα εκκίνησης της μεγάλης κατηγορίας, σε εργοστασιακές ομάδες των MotoGP.

MotoGP – Οι Αυστριακοί συνεχίζουν με τη Red Bull KTM Ajo για το 2024 σε Moto3 και Moto2

Το πάθος για τους αγώνες και για διακρίσεις δεν σταματά ούτε και το 2024, με τη Red Bull KTM Ajo να συνεχίζει τη νέα χρονιά, έχοντας τέσσερις συνολικά αναβάτες στο ρόστερ της. Στη Moto3 ο 18χρονος Jose Antonio Rueda θα κάνει την εμφάνισή του στο Κατάρ με τα νέα χρώματα της ομάδας. Ο ομοσταυλός του, Xabi Zurutuza θα χρειαστεί να περιμένει μέχρι το τρίτο GP της Αμερικής για το ντεμπούτο του στο MotoGP, λόγω του ότι οι κανονισμοί δεν του επιτρέπουν να συμμετάσχει σε αγώνα πριν κλείσει το 18ο έτος της ηλικίας του τον Απρίλιο. Για τους δύο πρώτους γύρους σε Κατάρ και Πορτογαλία, τη θέση του θα πάρει ο Vicente Perez. O Rueda, ο οποίος το 2022 αναδείχθηκε Πρωταθλητής του θεσμού Red Bull MotoGP Rookies Cup, ολοκλήρωσε την πρώτη σεζόν στην μικρή κατηγορία το 2023, στην ένατη θέση του πρωταθλήματος, έχοντας μάλιστα ανέβει και μία φορά στο τρίτο σκαλί του βάθρου, στην Καταλονία. Από την άλλη, ο Zurutuza αποτελεί τον νέο rookie για το 2024, έχοντας δείξει τις ικανότητές του, παίρνοντας δύο νίκες στο FIM JuniorGP πέρυσι.

MotoGP – Οι Αυστριακοί συνεχίζουν με τη Red Bull KTM Ajo για το 2024 σε Moto3 και Moto2

Για τη Moto2 οι αναβάτες που θα αγωνιστούν με τα χρώματα της Red Bull KTM Ajo είναι ο πολύπειρος 22χρονος Celestino Vietti και ο rookie της κατηγορία, Deniz Oncu. Ο Ιταλός φέτος διανύει την τέταρτη χρονιά του στην μεσαία κατηγορία, όπου έχει ήδη τέσσερις νίκες. Από από την άλλη, ο Τούρκος κάνει το 2024 το επόμενο βήμα μετά από δύο επιτυχημένες σεζόν στη Moto3, καταφέρνοντας να βρεθεί τρεις φορές στο κορυφαίο σκαλί του βάθρου.

Η KTM βλέπει τις δύο μικρότερες κατηγορίες ως τα θεμέλια της KTM GP Academy, μέσω της οποίας μπορεί να εντοπίσει τους πιο πολλά υποσχόμενους νέους αναβάτες, δίνοντάς τους την ευκαιρία να εξελιχθούν και να ξεχωρίσουν. Με την παρουσία της σε αυτές τις κατηγορίες, επιδιώκει να δημιουργήσει μία άρρηκτη σχέση με τους αναβάτες που εξελίσσει.Πρώτο σκαλί στην κλίμακα ανέλιξης αποτελεί φυσικά το Red Bull MotoGP Rookies Cup, το οποίο περιλαμβάνει 7 γύρους και 14 αγώνες για το 2024, ενώ πολλοί από τους αναβάτες που βρίσκονται σήμερα στη σχάρα εκκίνησης της μεγάλης κατηγορίας έχουν περάσει από εκεί.

MotoGP – Οι Αυστριακοί συνεχίζουν με τη Red Bull KTM Ajo για το 2024 σε Moto3 και Moto2

H KTM συμμετέχει επίσης στο FIM JuniorGP, το οποίο το 2024 θα διεξαχθεί σε Ιταλία, Πορτογαλία και Ισπανία, για ένα σύνολο 7 αγώνων μεταξύ Απριλίου και Νοεμβρίου. Τα πρωτότυπα RC4 R θα βρεθούν επίσης σε πίστες της Γερμανίας και της Αυστρίας για το KTM Junior Cup by ADAC, το οποίο αποτελεί επίσης προθάλαμο για την είσοδο στα MotoGP.

Tα MotoGP ξεκινάνε αυτό το Σαββατοκύριακο με το Κατάρ και την πίστα του Lusail να ανοίγει την αυλαία, στις 8-10 Μαρτίου. Στη συγκεκριμένη πίστα, η Red Bull KTM Ajo έχει ανέβει στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου το 2021 με την Moto3, ενώ το 2020 γεύτηκε την νίκη στην Moto2.

MotoGP, Mugello – Κανονικά στο FP1 ο Marc Marquez - Πέρασε ιατρικά, επανεξέταση αύριο

Ο πρωταθλητής θα δώσει το παρών αύριο, Παρασκευή 29/5, στις πρώτες ελεύθερες δοκιμές FP1
mm93
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

28/5/2026

Η επιστροφή του Marc Marquez στην ενεργό δράση μετά τον τραυματισμό του στον αγώνα Sprint του Le Mans και το κάταγμα στο αριστερό πόδι επιβεβαιώθηκε πριν λίγη ώρα, καθώς ο Ισπανός πέρασε από τον ιατρικό έλεγχο του MotoGP και έχει πλέον το ελεύθερο να συμμετάσχει στο FP1.

Αυτό δεν σημαίνει απαραιτήτως πως θα αγωνιστεί και το σαββατοκύριακο, καθώς τόσο οι γιατροί όσο και ο ίδιος διατηρούν τις επιφυλάξεις τους, αναμένοντας το πώς θα αντιδράσει το σώμα του μετά τις πρωινές δοκιμές της Παρασκευής.

Όταν, εξερχόμενος του ιατρικού κέντρου στο Mugello, ρωτήθηκε από δημοσιογράφους αν είναι έτοιμος να αγωνιστεί, ο Marquez απάντησε χαριτολογώντας, “σίγουρα είμαι έτοιμος να εξεταστώ,” γεγονός που αντανακλά την αβεβαιότητα που πιθανώς και ο ίδιος αισθάνεται για τον βαθμό ετοιμότητάς του.

Πλέον αναμένουμε την ολοκλήρωση του αυριανού FP1 (12:45-13:30 ώρα Ελλάδας), οπότε ο Marquez θα ξαναπεράσει από το ιατρικό κέντρο της πίστας για επανέλεγχο και, ελπίζουμε, την τελική έγκριση για τη συνέχεια του αγωνιστικού τριημέρου στο Mugello.

Ετικέτες