MotoGP Repsol Honda: Στις 8 Φεβρουαρίου η παρουσίαση της εργοστασιακής ομάδας

Διαδικτυακά και με πολλά ερωτηματικά για Marquez
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

13/1/2022

Η Repsol Honda και το HRC ανακοίνωσαν πως η παρουσίαση της εργοστασιακής ομάδας των MotoGP του 2022 θα γίνει διαδικτυακά στις 8 Φεβρουαρίου, χωρίς όμως να προσδιορίζει την ώρα. Κι αυτό δεν είναι το μοναδικό ερώτημα που απασχολεί τους φίλους, αλλά και τους αντιπάλους του HRC. Το μεγαλύτερο ερωτηματικό παραμένει η κατάσταση της υγείας του Marc Marquez η οποία προς το παρόν τουλάχιστον δεν εγγυάται την συμμετοχή του στα επίσημα δοκιμαστικά. Ήδη ο superstar του HRC έχει χάσει τις δοκιμές που έγιναν στη Jerez με την καινούρια μοτοσυκλέτα του 2022 και το πιθανότερο είναι να την καβαλήσει για πρώτη φορά όταν πλέον θα βρίσκεται στο τελικό στάδιο εξέλιξης.

Αυτό για κάποιους είναι καλό, καθώς τα προηγούμενα χρόνια πολλοί ήταν εκείνοι που κατηγορούσαν το HRC πως είχε φτιάξει την RCV213 αποκλειστικά για τα γούστα του marc Marquez, με αποτέλεσμα να είναι εξαιρετικά δύσκολη στην οδήγηση για οποιονδήποτε άλλο αναβάτη, ακόμα και για τον πολυπρωταθλητή Jorge Lorenzo… Οπότε το γεγονός πως η μοτοσυκλέτα του 2022 δοκιμάζεται μόνο από το Pol Espargaro και τον Nakagami ίσως βγει σε καλό για την ιαπωνική εταιρεία. Επίσης υπάρχουν φωνές στα paddock που λένε πως η Honda θα πρέπει να φτιάξει οπωσδήποτε μια “εύκολη” μοτοσυκλέτα για όλους, καθώς αν ο Marc Marcquez δεν επανέλθει ποτέ στη φυσική κατάσταση που ήταν, τότε θα είναι δύσκολο να προσελκύσει τους “καλούς” αναβάτες – τουλάχιστον χωρίς να χρειαστεί να τους χρυσοπληρώσει. Τα ίδια κουτσομπολιά των paddock μιλούν και για πιθανή μεταγραφή του Joan Mir από τη Suzuki στην Honda, ενώ ο μάνατζερ του Alex Marquez διαδίδει πως υπάρχουν συζητήσεις για επιστροφή του στην εργοστασιακή ομάδα… Όμως η αλήθεια που γνωρίζουμε όλοι είναι πως αν ο Marc Marquez επιστρέψει δυνατός και διεκδικεί νίκες από την αρχή του πρωταθλήματος, η Honda θα αφήσει στην άκρη κάθε σενάριο αντικατάστασής του και πιθανόν να σπεύσει να ανανεώσει πρόωρα το συμβόλαιό του που λήγει το 2024…    

MotoGP: Εμφύλιος στην Aprilia - Ο Massimo Rivola εξηγεί τις ισορροπίες στη μάχη τίτλου μεταξύ Martin και Bezzecchi

“Υπάρχει ένας απλός κανόνας: αμοιβαίος σεβασμός"
Aprilia
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

13/5/2026

Ο Massimo Rivola της Aprilia Racing μιλά για το πώς θα διαχειριστεί μια πιθανή “εσωτερική” μάχη τίτλου στα MotoGP 2026, με τους Jorge Martin και Marco Bezzecchi να χωρίζονται πλέον από μόλις έναν βαθμό στη κατάταξη του πρωταθλήματος.

Η Aprilia βρίσκεται αυτή τη στιγμή στο επίκεντρο των MotoGP, όχι μόνο επειδή δείχνει να διαθέτει την πιο ολοκληρωμένη μοτοσυκλέτα του grid, αλλά και γιατί οι δύο εργοστασιακοί της αναβάτες, Jorge Martín και Marco Bezzecchi, έχουν αρχίσει να ξεχωρίζουν ως οι βασικοί διεκδικητές του τίτλου για το 2026.

Μετά τη νίκη του Martin στο γαλλικό Grand Prix στο Circuit de la Sarthe της πόλης Le Mans, οι δύο αναβάτες χωρίζονται από μόλις έναν βαθμό στη βαθμολογία, κάτι που κάνει όλο και πιο πιθανό ένα εσωτερικό showdown μέχρι το τέλος της χρονιάς.

Aprilia

Ο CEO της Aprilia, Massimo Rivola, μιλώντας στο Le Mans, αποκάλυψε πως έχει ήδη θέσει έναν ξεκάθαρο κανόνα στους δύο αναβάτες: "Eίναι πολύ απλός, πρέπει να σέβονται ο ένας τον άλλον. "Αν το κάνουν, δεν θα υπάρξει κανένα πρόβλημα. Αυτός που θα έχει και λίγη περισσότερη τύχη, θα τα καταφέρει. Αν δεν το κάνουν, τότε θα πρέπει να κάνω εγώ τη δουλειά μου και να τους υπενθυμίσω ότι οφείλουν να σέβονται ο ένας τον άλλον."

Ο Rivola ξεκαθάρισε επίσης ότι μέχρι στιγμής δεν υπάρχει καμία ανησυχία μέσα στην ομάδα, "δεν πιστεύω ότι χρειάζεται να θυμώνουμε. Εγώ θυμώνω μόνο όταν λείπει ο σεβασμός μεταξύ ανθρώπων. Μέχρι τώρα δεν ισχύει κάτι τέτοιο, οπότε δεν μπορώ να σας πω αν θα χρειαστεί να επέμβουμε".

Aprilia

"Κρατάμε τα πόδια μας στο έδαφος"

Παρά το ιστορικό 1-2-3 της Aprilia στο Le Mans, με Martin, Bezzecchi και Ai Ogura να χαρίζουν στο Noale το πρώτο απόλυτο βάθρο στην ιστορία των MotoGP, ο Rivola απέφυγε να χαρακτηρίσει την RS-GP σημείο αναφοράς.

"Δεν θέλω να ακούγομαι σαν χαλασμένος δίσκος, αλλά είναι ακόμη πολύ νωρίς. Αν κοιτάξουμε τις διαφορές από τους Pedro Acosta και Fabio Di Giannantonio, μιλάμε για λίγα μόνο δευτερόλεπτα σε διάρκεια αγώνα, ουσιαστικά τίποτα. Στις κατατακτήριες δεν ήταν τρεις Aprilia στις πρώτες θέσεις, επομένως προσωπικά εξακολουθώ να κρατάω τα πόδια μου στο έδαφος."

Παρόλα αυτά, ο Ιταλός παραδέχθηκε πως τα δεδομένα μιλούν από μόνα τους,

"Είναι επίσης αλήθεια ότι οι τρεις πρώτοι στον αγώνα ήταν με Aprilia, κάτι που δείχνει ότι τεχνικά ίσως αυτή τη στιγμή βρισκόμαστε σε καλό επίπεδο.

Aprilia

"Έχουμε δύο γρήγορους αναβάτες, αλλά και δύο επαγγελματίες"

Ο Rivola στάθηκε ιδιαίτερα στον χαρακτήρα των δύο διεκδικητών του τίτλου, επισημαίνοντας ότι αυτό είναι το μεγαλύτερο πλεονέκτημα της ομάδας: "Έχουμε δύο αναβάτες που, πέρα από το ότι είναι γρήγοροι, είναι και εξαιρετικοί επαγγελματίες. Πιστεύω ότι θα σεβαστούν ο ένας τον άλλον."

Με τα MotoGP να μεταφέρονται πλέον στη Βαρκελώνη και τη μάχη του τίτλου να παίρνει φωτιά, η Aprilia δείχνει να έχει όχι μόνο την ταχύτητα, αλλά και την εσωτερική ισορροπία για να φτάσει μέχρι το τέλος.

Aprilia