MotoGP, Rossi-Quartararo: Ίδιο πρόβλημα, διαφορετικές απόψεις

Θα δοκιμάσουν “κάτι” άλλο για το πίσω ελαστικό
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

2/4/2021

Αμέσως μετά τον πρώτο αγώνα της χρονιάς στην πίστα του Qatar, ο Valentino Rossi μίλησε με τον Quartararo, καθώς και οι δύο αναβάτες αντιμετώπισαν μια απότομη πτώση στο κράτημα του ελαστικού  μετά τον 7ο-8ο γύρο, την ίδια στιγμή που ο Maveric Vinales πετούσε προς την νίκη. Ο Γάλλος αναβάτης στις δηλώσεις του, άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο το δικό του συγκεκριμένα ελαστικό να μην ήταν ίδιο με το Vinales. Ουσιαστικά άφησε αιχμές για τον ποιοτικό έλεγχο της Michelin, χωρίς όμως να γίνεται συγκεκριμένος. Πάντως να θυμίσουμε πως προς το τέλος του αγώνα ο Quartararo άρχιζε να κερδίζει και πάλι έδαφος, αρχίζοντας να προσπερνά αντιπάλους, κάτι που δείχνει πως μάλλον δεν είχε θέμα με την κατασκευαστική ποιότητα του δικού του ζευγαριού ελαστικών.

Από την άλλη μεριά, ο Rossi περιορίστηκε να πει πως η διαφορά στην αντοχή του πίσω ελαστικού που είχε η μοτοσυκλέτα του Vinales σε σχέση με τη δική του και του Quartararo, μάλλον οφείλεται στη ρύθμιση των ηλεκτρονικών και στο στήσιμο του πλαισίου. Από την άλλη μεριά όμως, τόνισε πως για τον επόμενο αγώνα αυτής της Κυριακής, δεν μπορούν να πάρουν αυτούσιες τις ρυθμίσεις της μοτοσυκλέτας του Vinales, διότι ο τρόπος που οδηγεί ο κάθε αναβάτης είναι διαφορετικός, οπότε και το αποτέλεσμα θα είναι διαφορετικό. Από την μεριά του ο Vinales είχε δηλώσει μετά τον αγώνα, πως η μεγάλη διαφορά σε σχέση με πέρσι είναι η δουλειά που έχει κάνει ο Cal Crutchlow ως δοκιμαστής και πως ο βρετανός αναβάτης έχει ακριβώς το ίδιο στιλ οδήγησης με τον ίδιο. Σήμερα, οι αναβάτες επιστρέφουν στην πίστα για τις ελεύθερες δοκιμές, οπότε θα έχουν την ευκαιρία να δουν πως τα κατάφερε o Vinales.

MotoGP: Jorge Martin “Επέστρεψα”

Ο πρωταθλητής δείχνει ξανά έτοιμος για νίκες
Martin returns
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

25/8/2025

Με δυναμική εμφάνιση και άνοδο από τη 16η θέση έως την 4η, ο Jorge Martin έδειξε ότι η επιστροφή του στην Aprilia μπαίνει σε τροχιά νικών

Στο Balaton Park, μόλις τρεις αγώνες μετά την επιστροφή του από σοβαρό τραυματισμό, ο Ισπανός κατέκτησε την 4η θέση, ανεβαίνοντας 12 θέσεις μέσα στον αγώνα. “Σήμερα νιώθω ότι επέστρεψα”, δήλωσε ο 27χρονος. “Έκανα 26 γύρους με δυνατό ρυθμό σε μια δύσκολη πίστα. Ίσως στον επόμενο αγώνα να είμαι στο βάθρο – ή να παλέψω για τη νίκη”.

Παρότι δεν ρίσκαρε για το βάθρο, προτιμώντας να εξασφαλίσει τους βαθμούς, ο Martin θεωρεί ότι η Aprilia βρίσκεται πλέον στο επίπεδο για μεγάλες επιτυχίες: “Η μοτοσυκλέτα είναι πολύ καλύτερη από πέρυσι. Είμαι ο ίδιος “Martinator”. Είναι θέμα χρόνου να βάλουμε όλα τα κομμάτια στη θέση τους και να παλέψουμε για νίκες”.

Η σχέση του με την Aprilia, παρά το ντόρο με το συμβόλαιο, φαίνεται να έχει βρει ξανά σταθερότητα. “Η πρόκληση να φέρω την Aprilia στις νίκες μου δίνει μεγαλύτερο κίνητρο από το να κερδίζω απλώς αγώνες. Η ομάδα δουλεύει καταπληκτικά, το project είναι εντυπωσιακό”.

Τέλος, ο Martin αποθέωσε την πίστα του Balaton Park, κλείνοντας στόματα για τις δυσκολίες προσπεράσματος: “Λένε ότι δεν μπορείς να προσπεράσεις εδώ. Εγώ προσπέρασα 12 αναβάτες!”.