MotoGP Ταϊλάνδη FP2: Ο Martin πρώτος, τα Aprilia στην τριάδα και ο Bagnaia ετοιμοπόλεμος

Διαφορετικές στρατηγικές για την μάχη του πρωταθλήματος
1
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

27/10/2023

Τα FP2 έχουν πάντα το μεγαλύτερο ενδιαφέρον αφού διαχωρίζουν τους αναβάτες για τα χρονομετρημένα Q1 και Q2, ανεβάζοντας τους παλμούς της καρδιάς μέσα στα BOX όλων των ομάδων. Σήμερα στην πίστα της Ταϊλάνδης την ρουτίνα των FP2 άλλαξαν λίγο δύο γεγονότα. Το ένα ήταν κάποια προβλήματα στα φρένα που είχε η μοτοσυκλέτα του Bagnaia και του Oliveira και το άλλο ήταν ένα σπασμένο κομμάτι carbon από την μοτοσυκλέτα του Jorge Martin που εκτοξεύτηκε στο αέρα και βρήκε με δύναμη τον ώμο του Marc Marquez που τον ακολουθούσε.

Στο καθαρά αγωνιστικό κομμάτι, ο Martin για άλλη μια φορά είχε στο μυαλό του τον απόλυτο χρόνο και τον πέτυχε, έστω κι αν δεν έσπασε το ρεκόρ πίστας που είχε κάνει πέρσι ο Bezzecchi, σημειώνοντας χρόνο κάτω από το φράγμα του 1:30. Πρόθεση του Martin βέβαια ήταν να σπάσει άλλο ένα ρεκόρ και συνέχισε να πιέζει για άλλον ένα γύρο τη μοτοσυκλέτα του, με αποτέλεσμα όμως να έχει πτώση. Ο δεύτερος ταχύτερος και ο μόνος που κατέβηκε από το 1:30 μαζί με τον Martin ήταν ο Maverick Vinales. Μάλιστα η Aprilia του Vinales ήταν η πρώτη που έσπασε το φράγμα του 1:30, έχοντας πίσω του την δεύτερη Aprilia του Aleix Espargaro. Όλοι οι υπόλοιποι αναβάτες που πέρασαν στα Q2 σημείωσαν χρόνους μεταξύ 1:30 και 1:30.130, ανάμεσά τους ο Zarco, οι δύο αναβάτες την VR46, ο Binder με τον Fernandez από την KTM και την GASGAS και ο Quartararo με την μοναδική ιαπωνική μοτοσυκλέτα μέσα στη δεκάδα. Όχι δεν ξεχάσαμε τον Bagnaia στην 7η θέση, απλώς στην περίπτωσή του θα πρέπει να τονίσουμε πως μέχρι το ρολόι να δείξει πως απομένουν μόνο 10 λεπτά για την λήξη των FP2, ο Ιταλός πρωταθλητής είχε δώσει όλη του την προσοχή στον αγώνα, δοκιμάζοντας πολλά μεταχειρισμένα ζευγάρια ελαστικών, σημειώνοντας εξαιρετικούς χρόνους. Σαφώς ο πιο προετοιμασμένος απ’ όλους για τον μεγάλο αγώνα της Κυριακής που έχει και τους περισσότερους βαθμούς για το πρωτάθλημα.        

24

 

MotoGP - Jorge Martin: Παραδέχεται πως είχε την χειρότερη σεζόν μετά από τίτλο στην ιστορία του αθλήματος!

Ο Ισπανός μίλησε με απόλυτη ειλικρίνεια για την σεζόν που μόλις τελείωσε
martin
Από τον

Παύλο Καρατζά

26/11/2025

Ο Jorge Martin τραυματίστηκε πρωτού ξεκινήσει η σεζόν και έχασε πολλού αγώνες, έπειτα ξανά τραυματίστηκε στο Κατάρ και από εκεί που το 2024 ήταν μία ονειρική χρονιά για εκείνον, το 2025 ήταν ένας πραγματικός εφιάλτης.

Ο Jorge Martin θα ήθελε να ξεχάσει την σεζόν που μας πέρασε. Ο παγκόσμιος πρωταθλητής του 2024, ο οποίος μετακόμισε στην Aprilia, βίωσε την πιο σκοτεινή χρονιά της καριέρας του με μια σειρά τραυματισμών, αποτυχημένες επιστροφές και ένα ηθικό που είχε πάρει την κατιούσα.

Ο Ισπανός μίλησε με απόλυτη ειλικρίνεια για την σεζόν που μας πέρασε και δήλωσε: “Ναι, χωρίς αμφιβολία. Το 2025 ήταν η χειρότερη χρονιά της αθλητικής μου καριέρας. Ήταν μια πολύ πιο δύσκολη χρονιά από οποιοδήποτε άλλο παγκόσμιο πρωτάθλημα σε πίστα. Η ανάρρωση από τραυματισμούς είναι πολύ πιο περίπλοκη. Να παρακολουθείς τους αγώνες από το σπίτι, να ακολουθείς το πρωτάθλημα από τον καναπέ σου... Ήταν μοναχικό και ψυχολογικά πολύ κουραστικό.

Περισσότερο από φόβο, είχα αμφιβολίες. Κάθε φορά που ξανακαθόμουν στη μοτοσυκλέτα, έπεφτα και δεν καταλάβαινα πραγματικά γιατί. Αλλά μετά την επιστροφή μου, σταδιακά βελτιώθηκα και ανέκτησα την αυτοπεποίθησή μου. Πολλοί παράγοντες συνέβαλαν σε αυτή τη σεζόν, αλλά δεν κατηγορώ τη μοτοσυκλέτα.

Είχα αμφιβολίες για την ικανότητά μου να ανακάμψω από τον τραυματισμό μου, αλλά ποτέ δεν σκέφτηκα να τα παρατήσω. Η αποχώρηση δεν πέρασε καν από το μυαλό μου.

Είναι αναπόφευκτο να υπάρχει ένταση. Μερικές φορές, θα προτιμούσαμε ένας αναβάτης να μην κερδίσει, για προσωπικούς λόγους... Αλλά γενικά, δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα γι' αυτό. Και πρέπει να παραδεχτώ ότι δεν έχω παρακολουθήσει πολλές αγώνες. Απλά δεν ήθελα. Χρειαζόμουν να αποσυνδεθώ από τις μοτοσυκλέτες.”

Για το θέμα με το συμβόλαιο του με την Aprilia, είπε: “Όταν είδα ότι τα πράγματα δεν βελτιώνονταν, ήθελα να τελειώσω το συντομότερο δυνατό. Αλλά τελικά, όλα τελείωσαν καλά. Καταλήξαμε σε συμφωνία και είμαι πολύ ευχαριστημένος γι' αυτό. Δεδομένης της απόδοσης της μοτοσυκλέτας, είμαι πεπεισμένος ότι πήρα τη σωστή απόφαση. Η εμπιστοσύνη στην Aprilia, παρά την χαοτική αρχή, δεν κλονίστηκε.”

Για το νούμερο ένα που μάλλον δεν του έφερε και πολύ γούρι, δήλωσε: “Φέτος, δεν με καθόρισε, γιατί δεν μπόρεσα να οδηγήσω όπως ήθελα. Ίσως τώρα θα έλεγα όχι, αλλά ελπίζω να έρθει η μέρα που θα πρέπει να πάρω αυτή την απόφαση. Νομίζω ότι προσθέτει επιπλέον πίεση, αλλά δεν είναι κατάρα. Ο Pecco κέρδισε με τον αριθμό 1.”

Και κλείνει την συνέντευξη με ένα αισιόδοξο μήνυμα “ Όλα όσα έκανα φέτος ήταν για να ξαναμπώ στο παιχνίδι