MotoGP: Τροχαίο ατύχημα για τον Bagnaia υπό την επήρεια αλκοόλ

Δεν έχει τραυματιστεί – Χάνει το δίπλωμα οδήγησης
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

5/7/2022

Δεν ξεκίνησαν ομαλά οι διακοπές του Francesco “Pecco” Bagnaia στην Ibiza. Περίπου στις τρεις τα ξημερώματα 5ης Ιουλίου έχασε τον έλεγχο ενός Citroen C4 που οδηγούσε καθώς έμπαινε σε πλατεία και ακινητοποιήθηκε στην άκρη του δρόμου χωρίς την εμπλοκή άλλου οχήματος.

Το τοπικό τμήμα τροχαίας του Sant Josep που ενεργούσε περιπολία πήρε κατάθεση από τον ελαφρά τραυματισμένο Bagnaia και τον υπέβαλλε σε αλκοτέστ κατά το οποίο βρέθηκε τρεις φορές πάνω από το όριο, σύμφωνα με το τοπικό μέσο Diario de Ibiza που αποκάλυψε την είδηση στο τέλος της ημέρας.

Ο Bagnaia φαίνεται πως βρέθηκε με 0.87mh/l αλκοόλ όταν το όριο είναι 0.25mg/l με τους Ισπανούς να του αφαιρούν επί τόπου την άδεια οδήγησης. Ο 25χρονος αναβάτης των MotoGP και 4ος στο πρωτάθλημα αυτή την στιγμή θα περάσει από δίκη τις επόμενες ημέρες κατά την οποία αναμένεται να του αφαιρεθεί η άδεια οδήγησης για αρκετά μεγάλο χρονικό διάστημα, που μπορεί να ξεπεράσει και τον ένα χρόνο.

Δεν αναμένεται κάτι τέτοιο να έχει επίπτωση στην αγωνιστική του παρουσία, καθώς δεν απαιτείται δίπλωμα οδήγησης για να τρέξεις στα MotoGP, πόσο μάλλον από την στιγμή που η αγωνιστική τους δράση ξεκινά πολύ πριν από το όριο απόκτησης διπλώματος και είναι αρκετοί αναβάτες που δεν προχωρούν σε έκδοσή του παρά πολύ αργότερα μέσα στην καριέρα τους.

Ωστόσο σε τέτοιες περιπτώσεις δράση -και θέση- αναλαμβάνει και η FIM, οπότε μόνο όταν ολοκληρωθούν οι διαδικασίες της τοπικής τροχαίας θα έχουμε εικόνα για το αν υπάρχει επίπτωση στην αγωνιστική δράση του Bagnaia ενόψει του δεύτερου μισού της σεζόν που θα ξεκινήσει σε περίπου ένα μήνα.

Από πλευράς υγείας, οι πρώτες πληροφορίες αναφέρουν πως πέρας από αμυχές δεν έχει τίποτα περισσότερο.

Ο ίδιος σε ανακοίνωσή του επιβεβαιώνει τα τοπικά μέσα και αναφέρει πως έφυγε από μπαρ της περιοχής μετά από διασκέδαση, έχασε τον έλεγχο και απέτυχε στο αλκοτέστ. Δεν συνηθίζει να καταναλώνει αλκοόλ και δεν κάνει τέτοια λάθη, ολοκληρώνοντας με συγνώμη προς τους οπαδούς των MotoGP. Αυτή την στιγμή δεν υπάρχει επίσημη τοποθέτηση της Ducati.

 

 

Ετικέτες

MotoGP: Ο Jorge Martin επιστρέφει στον τελευταίο γύρο της σεζόν!

Στην πίστα της Βαλένθια, όμως μένει να πάρει το τελικό "οκ" την Πέμπτη 13 Νοεμβρίου, πριν τον αγώνα
martin
Από τον

Παύλο Καρατζά

10/11/2025

Η Aprilia Racing επιβεβαίωσε ότι ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής του 2024 θα επιστρέψει στους αγώνες στο φινάλε της σεζόν.

Το αγωνιστικό τμήμα του Noale ανακοίνωσε ότι ο Jorge Martin θα ταξιδέψει στη Βαλένθια για να συμμετάσχει στον τελευταίο γύρο της φετινής σεζόν, υπό την προϋπόθεση ότι θα περάσει τον ιατρικό έλεγχο την Πέμπτη 14/11 στην πίστα Ricardo Tormo.

Ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής MotoGP του 2024 έχει μείνει εκτός αγώνων από τα τέλη Σεπτεμβρίου, όταν έσπασε την κλείδα του στην πτώση που σημείωσε στην εκκίνηση του αγώνα Sprint στην Ιαπωνία.

Αυτά είναι πραγματικά θετικά νέα, καθώς ο Ισπανός αφενός θα μπορεί να αγωνιστεί ξανά και μάλιστα μπροστά στους συμπατριώτες του, αφετέρου -αν όλα πάνε καλά- θα πάρει μέρος και στο πρώτο τεστ για την επόμενη σεζόν που γίνεται καθιερωμένα με την λήξη του Πρωταθλήματος.