MotoGP Yamaha: Άμεσα εργοστασιακός ο Morbidelli στο Misano μαζί τους ο Dovizioso
Προφορική η συμφωνία μέχρι στιγμής
Από τον
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
29/8/2021
Ο Lin Jarvis επιβεβαίωσε προφορική συμφωνία με τον manager του Dovizioso για να οδηγήσει με την Petronas από τον αγώνα του Misano.
Ο Morbidelli στο μεταξύ θα ανέβει στην εργοστασιακή ομάδα κάτι που θα γινόταν από την επόμενη σεζόν, αλλά τα γεγονότα με την αποπομπή από την ομάδα του Vinales, δημιούργησαν την ανάγκη για πιο άμεσες κινήσεις.
Όπως είπε ο Jarvis, το να διώξουν τον Vinales και με τον τρόπο που αυτό έγινε, είναι κάτι που λίγες φορές έχει συμβεί στο παρελθόν και που ο ίδιος δεν το έχει ζήσει, είναι σπάνια πράγματα και δύσκολες στιγμές. Από την ώρα που αποφάσισαν να λήξουν το συμβόλαιο νωρίτερα αλλά να τελειώσουν την τρέχουσα σεζόν μαζί, το πλάνο ήταν να ανέβει ο Morbidelli στην εργοστασιακή ομάδα.
Τα γεγονότα τους αναγκάζουν να το κάνουν νωρίτερα και ο μόνος λόγος που δεν έχει ήδη γίνει, ήταν για να καθοριστούν όλα τα διαδικαστικά θέματα και να αποσαφηνιστεί αν υπάρχει το οποιοδήποτε κόλλημα βάση κανονισμών.
Παράλληλα το όνομα του Dovizioso που είχε ακουστεί ως πιθανός αντικαταστάτης, αρχίζει πλέον να γίνεται πραγματικότητα καθώς υπάρχει συμφωνία, έστω και προφορική αυτή την στιγμή. Αν όλα πάνε καλά, τότε ο Dovizioso θα αγωνιστεί με τον Rossi στο Misano.
MotoGP 2026: Marc Marquez: “Εγώ έχω μείνει πίσω, όχι η μοτοσυκλέτα”
Αναλαμβάνει την ευθύνη ο Ισπανός για το δύσκολο Σαββατοκύριακο της Ducati
Από τον
Φίλιππο Σταυριδόπουλο
30/3/2026
Ο εν ενεργεία πρωταθλητής MotoGP, Marc Marquez, εμφανίστηκε απογοητευμένος μετά την πέμπτη θέση στο Grand Prix των ΗΠΑ στο Circuit of the Americas, αναλαμβάνοντας πλήρως την ευθύνη για την απόδοσή του και ξεκαθαρίζοντας πως το πρόβλημα δεν βρίσκεται στην GP26 της Ducati.
Παρά το γεγονός ότι η πίστα του Austin υπήρξε για χρόνια “κάστρο” του, με επτά νίκες στο ενεργητικό του, ο Ισπανός δυσκολεύτηκε να βρει ρυθμό σε όλη τη διάρκεια του τριημέρου. Η κατάσταση έγινε ακόμη πιο περίπλοκη μετά την ποινή long-lap που δέχθηκε για τη σύγκρουση με τον Fabio Di Giannantonio στον αγώνα Sprint, που έριξε τον Ιταλό και επηρέασε καθοριστικά την εξέλιξη του κυρίως αγώνα.
Στον αγώνα της Κυριακής, ο Marquez έχασε πολύτιμο χρόνο στα πρώτα στάδια, εμπλεκόμενος σε μάχες με τον Di Giannantonio και τον Joan Mir για τις θέσεις 4 έως 6. Μετά την εκτέλεση της ποινής του βρέθηκε εκτός δεκάδας, καταφέρνοντας τελικά να ανακάμψει μέχρι την πέμπτη θέση, χωρίς όμως να απειλήσει για το βάθρο.
Ο ίδιος παραδέχτηκε ότι ακόμη και χωρίς την ποινή, η νίκη δεν ήταν εφικτή: "Για βάθρο, ναι. Για νίκη, όχι. Πληρώσαμε το λάθος του Σαββάτου και κάναμε το μέγιστο δυνατό".
Ωστόσο ο Marquez δεν αναζήτησε δικαιολογίες στη μοτοσυκλέτα: "Εγώ είμαι αυτός που έχει μείνει πίσω, όχι η μοτοσυκλέτα. Στους πρώτους γύρους, με καινούρια ελαστικά, η μοτοσυκλέτα γίνεται πιο επιθετική και δεν μπορώ να την οδηγήσω όπως θέλω αυτή τη στιγμή".
Όπως εξήγησε, το βασικό του πρόβλημα εντοπίζεται στα πρώτα στάδια του αγώνα, όπου δεν αισθάνεται άνετα στη σέλα και δεν μπορεί να εκμεταλλευτεί πλήρως τις δυνατότητές του. "Δεν νιώθω φυσικά πάνω στη μοτοσυκλέτα. Προσαρμόζομαι σε μια θέση που δεν είναι η φυσική μου. Παραμένω γρήγορος, αλλά δεν μπορώ να κάνω τη διαφορά."
Η αναβολή του GP του Κατάρδημιουργεί ένα απρόσμενο κενό στο πρόγραμμα, με τον επόμενο αγώνα να είναι το GP Ισπανίας στη Circuito de Jerez στις 25-26 Απριλίου. Εκεί θα ακολουθήσουν και επίσημα τεστ, δίνοντας την ευκαιρία σε αναβάτες και ομάδες να δουλέψουν πάνω στις αδυναμίες τους.
Ο Marquez είναι ξεκάθαρος για το πού πρέπει να εστιάσει: "Στη Jerez θέλω να κάνω βήμα μπροστά, περισσότερο εγώ παρά η μοτοσυκλέτα. Πρέπει να καταλάβω πώς να βελτιώσω τους πρώτους γύρους".
Η συνέχεια της σεζόν αναμένεται με ιδιαίτερο ενδιαφέρον, καθώς ο Ισπανός αναζητά την επιστροφή του στις κορυφαίες θέσεις και το πρώτο του βάθρο για το 2026.