MotoGP Yamaha: Άμεσα εργοστασιακός ο Morbidelli στο Misano μαζί τους ο Dovizioso

Προφορική η συμφωνία μέχρι στιγμής
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

29/8/2021

Ο Lin Jarvis επιβεβαίωσε προφορική συμφωνία με τον manager του Dovizioso για να οδηγήσει με την Petronas από τον αγώνα του Misano.

Ο Morbidelli στο μεταξύ θα ανέβει στην εργοστασιακή ομάδα κάτι που θα γινόταν από την επόμενη σεζόν, αλλά τα γεγονότα με την αποπομπή από την ομάδα του Vinales, δημιούργησαν την ανάγκη για πιο άμεσες κινήσεις.

Όπως είπε ο Jarvis, το να διώξουν τον Vinales και με τον τρόπο που αυτό έγινε, είναι κάτι που λίγες φορές έχει συμβεί στο παρελθόν και που ο ίδιος δεν το έχει ζήσει, είναι σπάνια πράγματα και δύσκολες στιγμές. Από την ώρα που αποφάσισαν να λήξουν το συμβόλαιο νωρίτερα αλλά να τελειώσουν την τρέχουσα σεζόν μαζί, το πλάνο ήταν να ανέβει ο Morbidelli στην εργοστασιακή ομάδα.

Τα γεγονότα τους αναγκάζουν να το κάνουν νωρίτερα και ο μόνος λόγος που δεν έχει ήδη γίνει, ήταν για να καθοριστούν όλα τα διαδικαστικά θέματα και να αποσαφηνιστεί αν υπάρχει το οποιοδήποτε κόλλημα βάση κανονισμών.

Παράλληλα το όνομα του Dovizioso που είχε ακουστεί ως πιθανός αντικαταστάτης, αρχίζει πλέον να γίνεται πραγματικότητα καθώς υπάρχει συμφωνία, έστω και προφορική αυτή την στιγμή. Αν όλα πάνε καλά, τότε ο Dovizioso θα αγωνιστεί με τον Rossi στο Misano.

 

Ετικέτες

MotoGP 2026: O πρώτος βαθμός του Toprak Razgatlioglu – Μικρή παρηγοριά για τη Yamaha

Στις τελευταίες θέσεις και οι τέσσερις Yamaha M1
Toprak 1st Point
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

30/3/2026

Ο Toprak Razgatlioglu κατέκτησε τον πρώτο του βαθμό στο MotoGP, τερματίζοντας 15ος στο Grand Prix των ΗΠΑ στο Circuit of the Americas, σε μια εμφάνιση που άφησε ανάμεικτα συναισθήματα τόσο στον ίδιο όσο και στην ομάδα του.

Ο Τούρκος πρωταθλητής του WorldSBK ήταν ο καλύτερος αναβάτης της Yamaha στον αγώνα, περνώντας τον Fabio Quartararo στους τελευταίους γύρους, με τις τέσσερις M1 να τερματίζουν στις τελευταίες θέσεις της κατάταξης. Παρά το θετικό αποτέλεσμα, η διαφορά από την κορυφή παρέμεινε μεγάλη, καθώς ο νικητής Marco Bezzecchi με Aprilia τερμάτισε περίπου 25 δευτερόλεπτα μπροστά.

“Ο πρώτος βαθμός είναι κάτι καλό, αλλά δεν είμαι πραγματικά χαρούμενος, γιατί είμαστε 25 δευτερόλεπτα πίσω,” δήλωσε ο Razgatlioglu. “Μου αρέσει αυτή η πίστα και απολαμβάνω την οδήγηση, αλλά είναι πολύ δύσκολο για τους αναβάτες, ειδικά σε αγώνα 20 γύρων. Πιέζω πάντα στο όριο και τελικά πήρα τον πρώτο μου βαθμό στο MotoGP.”

Ο ίδιος στάθηκε και στη μάχη του με τον Quartararo, τον οποίο ακολούθησε για πολλούς γύρους πριν κάνει την προσπέραση: “Έμαθα πολλά σήμερα. Στο τέλος προσπάθησα να περάσω και να βρω τον ρυθμό μου. Το θετικό είναι ο βαθμός, αλλά πρέπει να βελτιωθούμε ενόψει των ευρωπαϊκών αγώνων."

Από την πλευρά της ομάδας, ο διευθυντής της Pramac, Gino Borsoi, χαρακτήρισε τον πρώτο βαθμό της νέας M1 V4 ως ψυχολογική ώθηση μετά το δύσκολο ξεκίνημα της σεζόν. “Οι φιλοδοξίες μας είναι υψηλότερες, αλλά χρειαζόμασταν μια ώθηση στο ηθικό και είμαστε χαρούμενοι για τον Toprak και τον πρώτο από πολλούς, όπως ελπίζουμε, βαθμούς στην καριέρα του στο MotoGP.”

Παρά το θετικό αυτό βήμα, είναι ξεκάθαρο ότι η Yamaha έχει σημαντικό ακόμη δρόμο μπροστά της, καθώς το χάσμα από τους πρωτοπόρους παραμένει μεγάλο. Η συνέχεια της σεζόν, ιδιαίτερα στους ευρωπαϊκούς αγώνες, θα δείξει αν η πρόοδος μπορεί να μετατραπεί σε πιο ανταγωνιστικά αποτελέσματα.