MotoGP Yamaha: Ο Paolo Pavesio στη θέση του Lin Jarvis!

Δεν έχει μεγάλη αγωνιστική εμπειρία αλλά είναι οργανωτικός
MotoGP Yamaha: Ο Paolo Pavesio στη θέση του Lin Jarvis!
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

31/8/2024

Τον περασμένο Απρίλιο ο Lin Jarvis ανακοίνωσε πως θα αποσυρθεί από την ενεργό δράση έχοντας συμπληρώσει τα 66 χρόνια και κυρίως 26 χρόνια στην ίδια θέση! Μία από τις μακροβιότερες συνεργασίες που στην διάρκειά της η Yamaha είχε την καλύτερη περίοδο της ιστορίας της και τώρα στο τέλος στιγματίζεται από την χειρότερη.

Ο Lin Jarvis έφερε τον Rossi και μία σειρά από δυνατούς τίτλους στη μακρά αυτή πορεία, είναι όμως άλλος εκείνος που θα αναλάβει το μεταβατικό στάδιο μέχρι τον νέο κυβισμό.

Είναι μία δύσκολη στιγμή για την Yamaha καθώς δεν θέλει να περιμένει άλλες δύο σεζόν αποκλεισμένη τελείως από την πρώτη δεκάδα, οπότε το σενάριο να περιμένει τον νέο κυβισμό να μπει σε ισχύ δεν είναι η καλύτερη περίπτωση.

Ο Paolo Pavesio όπως φαίνεται θα είναι εκείνος που θα αναλάβει να φέρει την M1 στη νέα εποχή και να βελτιώσει το τμήμα εξέλιξης στελεχώνοντας παράλληλα την Pramac.

Ο Pavesio είναι υψηλόβαθμο στέλεχος της Yamaha Europe και έχει βρεθεί στις πίστες μέσα από την εμπειρία του στο MXGP. Αυτό το σημείο του βιογραφικού του δεν καλύπτει πλήρως το πεδίο των MotoGP ωστόσο η Yamaha δεν ανησυχεί καθώς το πρόβλημά της δεν έχει να κάνει με εκπαίδευση της ομάδας σε τρέχοντα αγωνιστικά θέματα, ούτε να γράψει εκ νέου τις διαδικασίες, οι οποίες μία χαρά εξυπηρετούν τις ανάγκες. Εκείνο που χρειάζεται είναι να υπάρχει καλύτερη συνεννόηση των επιμέρους τμημάτων και έμφαση στο τμήμα εξέλιξης και τους αντίστοιχους αναβάτες εξέλιξης που αυτή την στιγμή εκπροσωπούνται από τον Crutchlow.

Ο Pavesio είναι άνθρωπος που έχει περάσει από το τμήμα marketing και είναι ιδιαίτερα επικοινωνιακός και ικανός στην επίλυση προβλημάτων, οπότε αναμένεται να εξυπηρετήσει πλήρως τις τρέχουσες ανάγκες της Yamaha στην εξέλιξη της μοτοσυκλέτας τους.

Η Pramac με την σειρά της αναμένεται να συμπληρωθεί με τους Oliveira και Miller, την μόνη λογική επιλογή.

Μένει να έρθει σύντομα η επιβεβαίωση της Yamaha για την συμπλήρωση αυτών των σημαντικών θέσεων για την σεζόν 2025.

MotoGP: Εμφύλιος στην Aprilia - Ο Massimo Rivola εξηγεί τις ισορροπίες στη μάχη τίτλου μεταξύ Martin και Bezzecchi

“Υπάρχει ένας απλός κανόνας: αμοιβαίος σεβασμός"
Aprilia
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

13/5/2026

Ο Massimo Rivola της Aprilia Racing μιλά για το πώς θα διαχειριστεί μια πιθανή “εσωτερική” μάχη τίτλου στα MotoGP 2026, με τους Jorge Martin και Marco Bezzecchi να χωρίζονται πλέον από μόλις έναν βαθμό στη κατάταξη του πρωταθλήματος.

Η Aprilia βρίσκεται αυτή τη στιγμή στο επίκεντρο των MotoGP, όχι μόνο επειδή δείχνει να διαθέτει την πιο ολοκληρωμένη μοτοσυκλέτα του grid, αλλά και γιατί οι δύο εργοστασιακοί της αναβάτες, Jorge Martín και Marco Bezzecchi, έχουν αρχίσει να ξεχωρίζουν ως οι βασικοί διεκδικητές του τίτλου για το 2026.

Μετά τη νίκη του Martin στο γαλλικό Grand Prix στο Circuit de la Sarthe της πόλης Le Mans, οι δύο αναβάτες χωρίζονται από μόλις έναν βαθμό στη βαθμολογία, κάτι που κάνει όλο και πιο πιθανό ένα εσωτερικό showdown μέχρι το τέλος της χρονιάς.

Aprilia

Ο CEO της Aprilia, Massimo Rivola, μιλώντας στο Le Mans, αποκάλυψε πως έχει ήδη θέσει έναν ξεκάθαρο κανόνα στους δύο αναβάτες: "Eίναι πολύ απλός, πρέπει να σέβονται ο ένας τον άλλον. "Αν το κάνουν, δεν θα υπάρξει κανένα πρόβλημα. Αυτός που θα έχει και λίγη περισσότερη τύχη, θα τα καταφέρει. Αν δεν το κάνουν, τότε θα πρέπει να κάνω εγώ τη δουλειά μου και να τους υπενθυμίσω ότι οφείλουν να σέβονται ο ένας τον άλλον."

Ο Rivola ξεκαθάρισε επίσης ότι μέχρι στιγμής δεν υπάρχει καμία ανησυχία μέσα στην ομάδα, "δεν πιστεύω ότι χρειάζεται να θυμώνουμε. Εγώ θυμώνω μόνο όταν λείπει ο σεβασμός μεταξύ ανθρώπων. Μέχρι τώρα δεν ισχύει κάτι τέτοιο, οπότε δεν μπορώ να σας πω αν θα χρειαστεί να επέμβουμε".

Aprilia

"Κρατάμε τα πόδια μας στο έδαφος"

Παρά το ιστορικό 1-2-3 της Aprilia στο Le Mans, με Martin, Bezzecchi και Ai Ogura να χαρίζουν στο Noale το πρώτο απόλυτο βάθρο στην ιστορία των MotoGP, ο Rivola απέφυγε να χαρακτηρίσει την RS-GP σημείο αναφοράς.

"Δεν θέλω να ακούγομαι σαν χαλασμένος δίσκος, αλλά είναι ακόμη πολύ νωρίς. Αν κοιτάξουμε τις διαφορές από τους Pedro Acosta και Fabio Di Giannantonio, μιλάμε για λίγα μόνο δευτερόλεπτα σε διάρκεια αγώνα, ουσιαστικά τίποτα. Στις κατατακτήριες δεν ήταν τρεις Aprilia στις πρώτες θέσεις, επομένως προσωπικά εξακολουθώ να κρατάω τα πόδια μου στο έδαφος."

Παρόλα αυτά, ο Ιταλός παραδέχθηκε πως τα δεδομένα μιλούν από μόνα τους,

"Είναι επίσης αλήθεια ότι οι τρεις πρώτοι στον αγώνα ήταν με Aprilia, κάτι που δείχνει ότι τεχνικά ίσως αυτή τη στιγμή βρισκόμαστε σε καλό επίπεδο.

Aprilia

"Έχουμε δύο γρήγορους αναβάτες, αλλά και δύο επαγγελματίες"

Ο Rivola στάθηκε ιδιαίτερα στον χαρακτήρα των δύο διεκδικητών του τίτλου, επισημαίνοντας ότι αυτό είναι το μεγαλύτερο πλεονέκτημα της ομάδας: "Έχουμε δύο αναβάτες που, πέρα από το ότι είναι γρήγοροι, είναι και εξαιρετικοί επαγγελματίες. Πιστεύω ότι θα σεβαστούν ο ένας τον άλλον."

Με τα MotoGP να μεταφέρονται πλέον στη Βαρκελώνη και τη μάχη του τίτλου να παίρνει φωτιά, η Aprilia δείχνει να έχει όχι μόνο την ταχύτητα, αλλά και την εσωτερική ισορροπία για να φτάσει μέχρι το τέλος.

Aprilia