Ο Bagnaia με το νέο του συμβόλαιο γίνεται ο πιο ακριβοπληρωμένος αναβάτης του MotoGP

Αν βάλουμε και το bonus τότε είναι πολλά τα λεφτά Pecco
MotoGP - Ο Bagnaia με το νέο του συμβόλαιο γίνεται ο πιο ακριβοπληρωμένος αναβάτης του φετινού grid
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

6/3/2024

Ο Pecco Bagnaia με την υπογραφή του νέου του συμβολαίου με την Ducati Lenovo Team δεν εξασφάλισε μόνο τη θέση του στους "κόκκινους" του Borgo Panigale έως το 2026 αλλά και την αύξηση του μισθού του κατά μερικά εκατομμύρια ευρώ ετησίως.

Ο δύο φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής Pecco Bagnaia μέχρι πρότινος όπως είχατε διαβάσει στο MOTO αμειβόταν με 5 εκατομμύρια ευρώ ετησίως από την Ducati Lenovo Team χωρίς τα bonus κατάκτησης πρωταθλήματος, νικών, βάθρων κλπ. Τώρα, με το νέο του συμβόλαιο ο αναβάτης της Ducati Lenovo Team θα δει το μισθολόγιο του να αυξάνεται σημαντικά, σύμφωνα με το Motorsport.com.

MotoGP - Ο Bagnaia με το νέο του συμβόλαιο γίνεται ο πιο ακριβοπληρωμένος αναβάτης του φετινού grid

Πιο συγκεκριμένα ο Bagnaia θα δει στον τραπεζικό του λογαριασμό να μπαίνουν κάθε χρόνο 7 εκατομμύρια ευρώ, χωρίς όμως να συνυπολογίζουμε τα bonus. Σύμφωνα πάντα με το Motorsport.com, με αυτά ο Ιταλός θα φτάνει να αμείβεται ετησίως με 10 εκατομμύρια ευρώ, γεγονός που κάνει τον Pecco τον πιο ακριβοπληρωμένο αναβάτη στο φετινό grid του MotoGP (μέχρι και πέρυσι στην πρώτη θέση βρισκόταν ο Marc Marquez με 15 εκατομμύρια ευρώ).

Τα ποσά που διαβάζουμε είναι όντως αξιόλογα -πάντα για τη μοτοσυκλέτα μιλώντας-, ωστόσο σε καμία περίπτωση δεν φτάνουν τα ποσά που δαπανούσε η Ducati για τους αναβάτες της κατά τα προηγούμενα έτη. Για παράδειγμα ο Jorge Lorenzo όταν φόρεσε τα κόκκινα λάμβανε ετησίως 25 εκατομμύρια ευρώ και αν το πάμε ακόμη παραπέρα ο Ισπανός σε καμία των περιπτώσεων δεν κατάφερε να δικαιολογήσει τις προσδοκίες που είχαν όλοι όταν τον είδαν στην Ducati, σε αντίθεση με τον Pecco ο οποίος κερδίζει τίτλους με την ιταλική εταιρεία τα δύο τελευταία έτη και είναι αυτός που όλοι θέλουν να έχουν στην ομάδα τους.

MotoGP - Ο Bagnaia με το νέο του συμβόλαιο γίνεται ο πιο ακριβοπληρωμένος αναβάτης του φετινού grid
Ετικέτες

MotoGP: Η Aprilia θέλει αμιγώς ιταλική σύνθεση και την επιβάλλει και στην Trackhouse – Αποχαιρετά ο Raul Fernandez;

Νέα φήμες μιλούν για δίδυμο Bastianini-Marini στην Trackhouse
bastianini marini
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

15/6/2026

Μακριά από τη δημοσιότητα και με μια υπολογίσιμη δόση αβεβαιότητας, οι πληροφορίες για το ρόστερ του 2027 δίνουν και παίρνουν σχεδόν από την αρχή της φετινής σεζόν, παρότι η μοναδική επιβεβαιωμένη κίνηση είναι η ανανέωση του Marco Bezzecchi με την Aprilia. Όλες οι υπόλοιπες μεταγραφές, όσο σίγουρες κι αν θεωρούνται, ακόμη δεν έχουν ανακοινωθεί καθώς προς το παρόν όλα κρύβονται μέσα στη θολούρα της συμφωνίας κατασκευαστών και διοργανωτών που δεν έχει επιτευχθεί ακόμη.

Οι νέες πληροφορίες που κυκλοφορούν αφορούν στην ομάδα της Aprilia και μάλιστα όχι την εργοστασιακή, αλλά την Trackhouse που φαινόταν να είναι ήσυχη και σίγουρη για το 2027 μέχρι που έγινε γνωστό πως ο Ai Ogura θα χαιρετήσει για μια εργοστασιακή Yamaha M1 του χρόνου.

Τώρα έρχεται το δεύτερο χτύπημα, καθώς η ηγεσία της Aprilia Racing φέρεται να έχει αποφασίσει πως θέλει να έχει 100% ιταλικό ρόστερ στο πρωτάθλημα του 2027 και αυτό σημαίνει πως αμφότεροι οι αναβάτες της Trackhouse θα πρέπει να είναι Ιταλοί.

"Η ιδέα της Aprilia ως μιας, τρόπον τινά, ιταλικής εθνικής ομάδας για τους αγώνες μοτοσυκλετών είναι κάτι που μοιάζει να προκύπτει φυσικά όταν βάλεις όλα τα στοιχεία μαζί,” δήλωνε πρόσφατα σε ιταλικά ΜΜΕ ο Massimo Rivola. “Θα μας φέρει περισσότερο ενδιαφέρον; Ελπίζουμε. Θα μας φέρει περισσότερους χορηγούς; Έτσι ελπίζουμε. Ενδιαφερόμαστε για δυνατούς αναβάτες και στην Ιταλία υπάρχουν δυνατοί αναβάτες. Γιατί όχι λοιπόν;"

Στην εργοστασιακή ομάδα έτσι κι αλλιώς η κατάσταση είναι δεμένη με τον Bezzecchi και δίπλα του τον Pecco Bagnaia που θεωρείται σίγουρος.

Στην Trackhouse ωστόσο αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει κανένα επίσημο δεδομένο για του χρόνου και, εφόσον όντως υπάρχει ιταλικό φίλτρο στις μεταγραφές, τότε ήδη σχηματίζεται μια νέα εικόνα. Οι πληροφορίες μιλούν για πρόταση της ομάδας στον Enea Bastianini, ο οποίος δεν έχει καταφέρει να βρει τη βολή του με την ΚΤΜ RC16 και οι πιθανότητες είναι πως, ακόμη και να μην θέλει να φύγει, θα τον αφήσει ελεύθερο η Tech3, οπότε η μια θέση δείχνει κλεισμένη.

Η δεύτερη έχει πλέον ένα νέο φαβορί στο όνομα του Luca Marini, ο οποίος επίσης θεωρείται φευγάτος από τη Honda και μέχρι πριν λίγο καιρό φαινόταν πως θα ξαναντυνόταν στα κίτρινα της VR46. Μόνο που η ομάδα του ετεροθαλούς αδελφού του, Valentino Rossi, φαίνεται πως σε συνεννόηση με τη Ducati Corse θα πάει για ένα δίδυμο Fermin Aldeguer και Nicolo Bulega, έτσι δεν μένει χώρος για τον Marini, ανοίγοντας τον δρόμο για την Trackhouse.

Μάλιστα, σύμφωνα με ιταλικά δημοσιεύματα αμφότεροι οι αναβάτες φέρονται να έχουν ήδη συμφωνήσει με την Trackhouse και να απομένουν πλέον οι επίσημες ανακοινώσεις.

Όσο για τον Ισπανό Raul Fernandez, έχει μεν κάποια καλά αποτελέσματα αλλά εμφανίζεται επίσης ως ιδιαίτερα ασταθής, ωστόσο εκτιμούμε πως αργά ή γρήγορα θα βρει μια καλή σέλα για του χρόνου.