Ο Fenati στην MV Agusta

Ο αναβάτης της εταιρείας για την Moto2
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

27/8/2018

Η MV Agusta σε συνεργασία με την Forward Team που αποτελούν την ομάδα της Moto2, MV Agusta Corse Forward Team, έκλεισαν τη συμφωνία με τον Romano Fenati. Μετά από 42 χρόνια απουσίας από τη παγκόσμια σκηνή των αγώνων GP, η MV Agusta επιστρέφει με την F2 για να λάβει μέρος στη Moto2. Ο 22χρονος αναβάτης δεν αποτελεί νέο όνομα στους αγώνες, παρά το νεαρό της ηλικίας του, καθώς η ενασχόλησή του με τους αγώνες ξεκίνησε από πολύ νωρίς σε ηλικία τεσσάρων ετών. Το 2010 και 2011 έλαβε μέρος στο ιταλικό πρωτάθλημα όπου τη δεύτερη σεζόν τερμάτισε δεύτερος. Την επόμενη χρονιά έκανε το ντεμπούτο του στη Moto3, παραμένοντας στη κατηγορία μέχρι το 2017, όπου μέχρι τότε σημείωσε στους 108 αγώνες 10 νίκες και 23 βάθρα, ενώ τη τελευταία χρονιά έλαβε τη δεύτερη θέση στη γενική βαθμολογία. Φέτος μεταφέρθηκε στη Moto2, όπου από του χρόνου θα αγωνίζεται για το έμβλημα της ιταλικής φίρμας από το Ascoli Piceno.

Σε δηλώσεις του ο Romano ανέφερε: “Είμαι πολύ χαρούμενος και τιμημένος που θα λάβω μέρος σε αυτό το project και που θα είμαι μέλος μιας συνεκτικής και ικανής ομάδας όπως η είναι Forward Racing Team. Το να οδηγώ την F2 αποτελεί για μένα πηγή περηφάνειας και θα είναι μια σημαντική ευθύνη, έτσι θα συμβάλλω στο μέγιστο και με την εμπειρία μου θα πετύχουμε εξαιρετικά αποτελέσματα.”

Ο ιδιοκτήτης της ομάδας Giovanni Cuzari με τη σειρά του δήλωσε: “Είμαι πολύ ευχαριστημένος που έχουμε μαζί μας για ένα τόσο φιλόδοξο και σημαντικό project, έναν αναβάτη όπως το βεληνεκές του Romano Fenati. Είμαι σίγουρος ότι αυτός είναι –όπως και εμείς- πεινασμένος για καλά αποτελέσματα”

Ετικέτες

MotoGP: Αυτοί είναι οι αναβάτες των ομάδων για το 2026

Όλες οι ομάδες έχουν κλείσει το ρόστερ τους εκτός από την Honda LCR
motogp
Από τον

Παύλο Καρατζά

4/9/2025

Το προσεχές Σαββατοκύριακο διεξάγεται ο 15ος γύρος του MotoGP για τη σεζόν του 2025 και ήδη σχεδόν όλες οι ομάδες έχουν κλείσει το ρόστερ τους και για το 2026 – εκτός μίας.

Μέχρι σήμερα το πρωί, υπήρχαν δύο κενές θέσεις για το grid του 2026, όμως μόλις λίγο πριν ανακοινώθηκε και επίσημα πως ο Jack Miller ανανέωσε με την Prima Pramac Yamaha MotoGP για το 2026. Ο Miller θα είναι teammate του Toprak Razgatlıoglu και αυτό σημαίνει πως εκτός μένει ο Miguel Oliveira, που όλα δείχνουν πως δεν θα αποτελεί μέρος του MotoGP της επόμενης χρονιάς.

Έτσι, μένει μόνο μία θέση κενή για την επόμενη σεζόν και πρόκειται για τον teammate του Johann Zarco στην ομάδα της Honda LCR, καθώς η απόδοση του Somkiat Chantra είναι μέχρι στιγμής απογοητευτική για την ιαπωνική εταιρεία και είναι σίγουρο πως θα αντικατασταθεί.

Μάλιστα κατά πάσα πιθανότητα η θέση θα καλυφθεί από τον Βραζιλιάνο Diogo Moreira που είναι αυτή τη στιγμή τρίτος στην βαθμολογία της Moto2 και έχει απασχολήσει μεταγραφικά και τη Yamaha.

Ας δούμε λοιπόν τη σχάρα εκκίνησης του 2026 σε μία εικόνα:

MotoGP