Ο John Hopkins σε ρόλο riding coach!

Ένα δύσκολο έργο στην American Racing Team
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

9/12/2019

Το νέο πως ο John Hopkins θα είναι ο "riding coach" των αναβατών της American Racing, αποκαλύφτηκε νωρίτερα στις επίσημες δοκιμές της Valencia, με τον πρωταθλητή του AMA 750cc Supersport του 2000 να δηλώνει πως θα πετάξει στην ισπανική πίστα για να βοηθήσει την ομάδα. Η νέα σεζόν θα είναι αρκετά δύσκολη για την American Racing καθώς δεν θα έχει μόνο νέο αναβάτη, τον Marcos Ramirez –τρίτος στη βαθμολογία της Moto3 το 2019- που θα αντικαταστήσει τον Iker Lecuona, ο οποίος θα είναι στην Red Bull KTM Tech3, αλλά θα αλλάξει και προμηθευτή πλαισίου, αφού η ΚΤΜ έχει δηλώσει εδώ και καιρό την αποχώρησή της απ’ τη μεσαία κατηγορία. Συγκεκριμένα, η American Racing θα συνεργαστεί με την Kalex για την εξέλιξη του πλαισίου των μοτοσυκλετών της, με τoν τρικύλινδρο κινητήρα των 765cc της Triumph. Από την άλλη, ο John Hopkins (που έχει στφθεί επίσης και πρωταθλητής του AMA 1000cc Formula Xtreme το2001), θα αναλάβει να μεταλαμπαδεύσει την εμπειρία του στους αναβάτες της ομάδας για το 2020, αναλαμβάνοντας έναν  απαιτητικό ρόλο. Τόσο, ο Joe Roberts (ο έτερος αναβάτης της ομάδας) όσο και ο Ramirez, ήταν καλεσμένοι του Rossi στο 100km dei campioni την προηγούμενη εβδομάδα σαν ομάδα, ενισχύοντας τη σχέση τους ως teammates. Μετά το χειμερινό διάλειμμα, οι αναβάτες και ο “μέντορας” θα έχουν ένα δύσκολο έργο να ολοκληρώσουν, για να καταφέρουν να γίνουν πιο ανταγωνιστικοί στο πρωτάθλημα της επόμενης χρονιάς.

Ετικέτες

MotoGP: Φτάσαμε να γιορτάζουμε την πεντάδα! Απίστευτη η πρόοδος της Honda, δηλώνει ο Luca Marini

Ο Luca Marini είχε το καλύτερο Σαββατοκύριακο του ως αναβάτης της Honda
Marini
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

25/8/2025

Ο Luca Marini της Honda χαρακτήρισε την πρόοδο της ιαπωνικής ομάδας με τη μοτοσυκλέτα ως απίστευτη, μετά τον πρώτο του τερματισμό στην πεντάδα στο Grand Prix της Ουγγαρίας

Ο Ιταλός εντάχθηκε στην Honda την περσινή σεζόν από τη VR46 Ducati, αντικαθιστώντας τον Marc Marquez, αλλά δυσκολεύτηκε να βρει ρυθμό με την RC213V στο μεγαλύτερο μέρος του 2024.

Του πήρε μέχρι τον τελευταίο αγώνα πριν τη θερινή διακοπή για να κερδίσει τον πρώτο του βαθμό για τη Honda πέρσι, και αυτό μόνο λόγω ποινής σε προπορευόμενο αναβάτη.

Ο Marini εμφανίστηκε πιο δυνατός το 2025, αν και αντιμετώπισε τραυματισμούς μετά από δοκιμή για τις 8 Ώρες της Suzuka, καθώς και αβεβαιότητα για το μέλλον του, αφού οι Pedro Acosta και Jorge Martin συνδέθηκαν με τη θέση του στη Honda.

Πλέον, έχοντας εξασφαλίσει την θέση του στην εργοστασιακή ομάδα για το 2026, ο Marini πραγματοποίησε το καλύτερο Σαββατοκύριακό του στη Honda, στην πίστα του Balaton Park, τερματίζοντας πέμπτος στον αγώνα και τέταρτος στο sprint.

“Ήταν ένα πραγματικά δυνατό Σαββατοκύριακο, από την αρχή”, είπε.

“Από το FP1 ένιωθα άνετα στην νέα πίστα.

Ήξερα ότι μπορούσε να είναι μια καλή ευκαιρία για εμάς, έτσι προσπάθησα να δουλέψω πολύ σκληρά όλο το Σαββατοκύριακο και να βελτιώσω την οδήγησή μου με τη μοτοσυκλέτα.

Μεγαλώσαμε πολύ μαζί, αυτό το Σαββατοκύριακο. Κάναμε σωστές κινήσεις στις ρυθμίσεις και ένιωθα πολύ άνετα πάνω στη μοτοσυκλέτα.

Με μια καλή θέση στην κατατακτήρια και μια καλή εκκίνηση όλα γίνονται πιο εύκολα. Ήταν πραγματικά ένα ωραίο Σαββατοκύριακο”.

Συγκρίνοντας τη μοτοσυκλέτα με πέρυσι, ο Marini πρόσθεσε:
“Είναι εύκολο να συγκρίνω με την περσινή σεζόν.

Είναι απίστευτο το από πού ξεκινήσαμε, μέχρι το τι καταφέραμε τώρα. Ήταν μέρος μιας διαδικασίας.

Κάθε αποτέλεσμα που πετύχαμε στους τελευταίους αγώνες, πέρυσι και φέτος, βοήθησε να φτάσουμε εδώ.

Και τώρα πρέπει να επιβεβαιώσουμε αυτήν την πρόοδο σε άλλες πίστες, ειδικά σε πιο δύσκολες για εμάς, όπως η Βαρκελώνη.

Εκεί θα πρέπει να δοκιμάσουμε σωστά όλες τις αναβαθμίσεις που έχουμε στη μοτοσυκλέτα, γιατί ακόμη δεν είναι ξεκάθαρο ποιος είναι ο καλύτερος συμβιβασμός”.

Τόσο ο Marini όσο και ο Joan Mir αγωνίστηκαν με νέο πλαίσιο στο Ουγγρικό Grand Prix, το οποίο αποδείχθηκε βήμα προόδου.

Ωστόσο, ο Marini πιστεύει ότι αποτελέσματα στην πρώτη πεντάδα θα μπορούσαν να είχαν έρθει νωρίτερα με καλύτερες κατατακτήριες.

“Ένιωθα ότι ένα τέτοιο αποτέλεσμα θα μπορούσε να είχε έρθει και στο παρελθόν σε κάποιους αγώνες, αλλά δυστυχώς δεν ήταν δυνατό να μπω απευθείας στο Q2”, είπε.

“Η διέλευση από το Q1 είναι πάντα πολύ πιο δύσκολη και όταν ξεκινάς απο πίσω υπάρχουν λιγότερες ευκαιρίες για ένα καλό αποτέλεσμα.

Αλλά αυτό το Σαββατοκύριακο όλα λειτούργησαν με πολύ θετικό τρόπο”.