Ο Luca Marini για την Honda – “Ήταν σαν να ήταν προδιαγεγραμμένο από την μοίρα” [VIDEO]

Να κερδίσει τους αναβάτες οι οποίοι τρέχουν με μοτοσυκλέτα της Honda ο πρώτος στόχος του Marini
motomag Ο Luca Marini για την Honda  – “Ήταν σαν να ήταν προδιαγεγραμμένο από την μοίρα” [VIDEO]
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

2/1/2024

Άλλος ένας αναβάτης ο οποίος δεν μπορούσε να αναφερθεί για τη νέα του μοτοσυκλέτα λόγω συμβολαίου ήταν και ο Luca Marini, με τον Ιταλό μετά την λύση του συμβολαίου από την ομάδα του Rossi να κάνει τις πρώτες του δηλώσεις για το πως κύλησε το τεστ στη Valencia καθώς και για τους στόχους που έχουν βάλει με την Repsol Honda.

Ο Marini ο οποίος πήρε την θέση του Marquez στην Repsol Honda, στο τεστ της Valencia σημείωσε τον δέκατο χρόνο με την RC213V, με τον Ιταλό να περνά πολύ χρόνο με τους μηχανικούς της ιαπωνικής εταιρείας καθώς η μετάβαση από την μοτοσυκλέτα της Ducati σε αυτήν της Honda έχει αρκετές ιδιαιτερότητες. Ο Marini πλέον ως αναβάτης της Repsol Honda και απαλλαγμένος από τους όρους του προηγούμενου συμβολαίου του πραγματοποίησε τις πρώτες του δηλώσεις: “Αυτό είναι κάτι απίστευτο σαν να ήταν μοίρα, δεν θυμάμαι ακριβώς γιατί φορούσα αυτή τη δερμάτινη φόρμα της Repsol Honda (αναφερόμενος στις φωτογραφίες όπου ο ίδιος σε μικρή ηλικία ενώ οδηγεί pocket bike φορά αγωνιστική φόρμα της Repsol Honda), αλλά θυμάμαι ακόμα ότι ήμουν πολύ χαρούμενος που φορούσα αυτά τα χρώματα καθώς τα συγκεκριμένα ήταν ευρέως γνωστά στο MotoGP. Είμαι πολύ χαρούμενος που θα τα φοράω ξανά στους αγώνες.”

Ο Luca Marini για την Honda  – “Ήταν σαν να ήταν προδιαγεγραμμένο από την μοίρα” [VIDEO]

“Η αλήθεια είναι ότι στα δεκατέσσερα μου είπα ότι θα γίνω επαγγελματίας αναβάτης, δοκίμασα και άλλα πράγματα αλλά αυτό ήταν που μου έδινε περισσότερες συγκινήσεις. Για να φτάσω στο MotoGP ξεκίνησα με τα pocket bikes, στη συνέχεια με το Honda NSF 100cc, ενώ αγωνίστηκα στην ευρωπαϊκή Moto3. Επειδή ψήλωσα αρκετά έπρεπε να ανέβω σε μεγαλύτερη μοτοσυκλέτα και κάπως έτσι πήγα στη Moto2 και στη συνέχεια βήμα βήμα έφτασα στην  μεγάλη κατηγορία. Ήταν ένα σοκ όταν ο Marquez ανακοίνωσε πως πάει στην Gresini, ενώ εγώ με τη σειρά μου υπέγραψα για δύο χρόνια με την Honda. Η ομάδα μου, ο μάνατζερ μου αλλά και εγώ, προσπαθούμε να βρούμε έναν τρόπο να προσεγγίσουμε αυτό το νέο πρότζεκτ. Θέλουμε να βελτιώσουμε την μοτοσυκλέτα και να επιστρέψουμε στην κορυφή και να κερδίσουμε αγώνες και τίτλους. Αυτός είναι ο στόχος μας και είμαι πεπεισμένος ότι θα υπάρξουν πολύ καλές στιγμές. Υπέγραψα στην Honda γιατί είναι η καλύτερη ομάδα στην ιστορία. Οι αριθμοί και τα στατιστικά στοιχεία μιλούν από μόνα τους. Είναι μια πολύ ιδιαίτερη στιγμή τώρα, αλλά πιστεύω ότι έχουμε τη δύναμη να επιστρέψουμε πολύ σύντομα. Θα προσπαθήσω να βάλω όλη μου την ενέργεια σε αυτό το έργο και είμαι πεπεισμένος ότι αν βρούμε τη σωστή κατεύθυνση, θα καταφέρουμε να επιστρέψουμε στην κορυφή.”

Ο Luca Marini για την Honda  – “Ήταν σαν να ήταν προδιαγεγραμμένο από την μοίρα” [VIDEO]

"Θέλω να είμαι ανοιχτόμυαλος. Πρέπει να κατανοήσουμε την ταχύτητα και τις δυνατότητές μας και να βρούμε την ισορροπία μας. Πρέπει να βρούμε έναν τρόπο να νικήσουμε τους άμεσους αντιπάλους μας, τους αναβάτες που αγωνίζονται με την ίδια μοτοσυκλέτα. Αυτός είναι ο πρώτος στόχος από την πλευρά μου. Αλλά θέλω επίσης να κοιτάξω μπροστά και να προσπαθήσω να πάρω ένα βάθρο ή μια νίκη με αυτή τη μοτοσυκλέτα. Ξέρω ότι αυτό μπορεί να είναι δύσκολο, αλλά πρέπει να κοιτάξουμε μπροστά. Η πρώτη επαφή με την ομάδα ήταν υπέροχη αλλά πέρασε πολύ γρήγορα. Θα έχουμε ακόμα πολύ χρόνο για να μιλήσουμε με όλα τα μέλη της ομάδας. Υπάρχουν τόσοι πολλοί άνθρωποι εκεί και είναι απλά ένα όνειρο να δουλεύεις μαζί τους αλλά και με τους Ιάπωνες. Έχω ένα πολύ καλό προαίσθημα. Μπορούμε να χτίσουμε καλές συνεργασίες."

Μένει να δούμε αν τα όσα είπε ο Luca Marini θα γίνουν πράξη, αρχής γενομένης από το δεύτερο τεστ ομάδων και αναβατών που θα πραγματοποιηθεί στη Sepang της Μαλαισίας στις 6-8 Φεβρουαρίου.

SK Motorium

Ετικέτες

MotoGP: Μοναδικό δίχρονο custom Simson για έναν τυχερό στο Sachsenring!

Κλήρωση των διοργανωτών του Γερμανικού GP σε συνεργασία με την ADAC Motorsport
sachsenring-simpson
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

24/6/2026

Για ένα πρωτάθλημα που έχει εξοβελίσει τους δίχρονους κινητήρες εδώ και τουλάχιστον 14 χρόνια – 2012 τα GP125, 2010 τα GP250 και 2002 τα GP500 – ακούγεται σχεδόν ειρωνικό το ότι στο επερχόμενο Γερμανικό Grand Prix στην πίστα Sachsenring θα τρέξει ένα διαγωνισμός με έπαθλο ένα δίχρονο Simson.

Κι όμως, σε συνεργασία με την ADAC Motorsport και τη ΖΤ-Tuning, οι διοργανωτές του Liqui Moly Motorcycle Grand Prix of Deutschland προκήρυξαν έναν σχετικό διαγωνισμό με έπαθλο ένα ιστορικό μικρό δίχρονο μοντέλο της Γερμανίας.

Ο λόγος για το εικονιζόμενο Simson S90 Sachsenring Motorrad Grand Prix Moped, το οποίο ήταν αρχικά ένα S51 που μετά τις περιποιήσεις της ZT-Tuning κατέληξε με κινητήρα 90 cc, κιβώτιο πέντε σχέσεων και ισχύ περίπου 10 ίππων. Οι βελτιώσεις περιλαμβάνουν ακόμη περιποίηση των αναρτήσεων για πιο σπορτίφ συμπεριφορά και ένα δισκόφρενο 320 mm μπροστά – αν και στη φωτογραφία εικονίζεται ακόμη το αυθεντικό ταμπούρο.

Το τελικό αποτέλεσμα καλλωπίζεται με μια αφαιρετική σύνθεση στα χρώματα της γερμανικής σημαίας.

Η μοτοσυκλέτα θα παρουσιαστεί στην πίστα στη διάρκεια του αγωνιστικού τριημέρου (10-12 Ιουλίου), ενώ στον διαγωνισμό έχει δικαίωμα συμμετοχής οποιοσδήποτε ενήλικος, αρκεί να είναι κάτοικος (όχι απαραιτήτως υπήκοος) Γερμανίας.

Για να λάβει κανείς στην κλήρωση δεν χρειάζεται καν να παραστεί στον αγώνα, αλλά αρκεί να ακολουθήσει στο Instagram τους λογαριασμούς @motogp_deutschland και @zt_tuning και να γράψει στα σχόλια γιατί πρέπει οπωσδήποτε να κερδίσει το Simson!

Ο διαγωνισμός (όροι συμμετοχής) άνοιξε την Παρασκευή 19 Ιουνίου 2026 και θα διαρκέσει έως την Παρασκευή 3 Ιουλίου στις 15:00 (τοπική ώρα Sachsenring), ενώ ο νικητής θα ενημερωθεί με άμεσο μήνυμα.