Ο Quartararo μένει στη Yamaha για άλλα δύο χρόνια!

Δεν χάνει ευκαιρία για παράπονο πριν υπογράψει
Ο Quartararo μένει στη Yamaha για άλλα δύο χρόνια!
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

5/4/2024

Ο Fabio Quartararo μόλις επέκτεινε το συμβόλαιό του με την Yamaha για ακόμη δύο χρόνια που σημαίνει πως θα αγωνιστεί μαζί τους και για την σεζόν του 2026. Δεν έχει περάσει μεγάλο διάστημα από το τελευταίο του παράπονο σχετικά με τις επιδόσεις της YZR-M1 και την ανάγκη να βρεθεί απάντηση στους Ευρωπαίους.

Ο πρωταθλητής του 2021 έδωσε στην Yamaha τον τίτλο από την πρώτη του κιόλας σεζόν ενώ ήταν και παραμένει ακόμη, ένας από τους ικανότερους αναβάτες για νίκη. Η διαφορά στην εξέλιξη της απόδοσης των ομάδων, δεν τον έχει βοηθήσει να μείνει στην κορυφή του αθλήματος όμως η αξία του ως αναβάτη είναι δεδομένη και σε αυτή προφανώς προσβλέπει η Yamaha. Ευχή όλων μας να κάνουν γρήγορα τα βήματα καλύπτοντας την απόσταση ώστε να εκμεταλλευτούν τις ικανότητες του Quartararo στον μέγιστο βαθμό.

Μέχρι τώρα ο Quartararo έχει σημειώσει 8 νίκες, έχει ανέβει στο βάθρο 21 φορές ενώ άλλες 3 νίκες και άλλες 10 φορές στο βάθρο έχουν γίνει με την δορυφορική ομάδα πιο πριν. Συνολικά έχει πάρει 93 εκκινήσεις με την YZR-M1 με τις 16 να είναι από pole position και 41 από την πρώτη σειρά.

Ο 24χρονος Fabio δήλωσε για την ανανέωση: «Είμαι πολύ χαρούμενος που μπορούμε να ανακοινώσουμε πως θα συνεχίσω την περιπέτειά μου με του ΜΠΛΕ! Τον προηγούμενο χειμώνα η Yamaha μου απέδειξε πως έχουν χαράξει νέα πορεία με πιο ανταγωνιστικό προφίλ. Η αυτοπεποίθησή μου είναι υψηλή: Θα επιστρέψουμε στον κορυφή μαζί! Πριν έξι χρόνια που έδωσαν την ευκαιρία να ανέβω στα MotoGP και έχουμε καταφέρει πολλά μαζί. Έχουμε όμως και πολλά ακόμη να κάνουμε απλά για να φτάσουμε στο σημείο να παλέψουμε για την νίκη. Θα δουλέψω πολύ και είμαι βέβαιος πως μαζί θα πετύχουμε τα όνειρά μας για ακόμη μία φορά!».

Από την πλευρά της διεύθυνσης της Yamaha, ο Lin Jarvis δήλωσε: «Η παραμονή του Fabio ως μέρος της εργοστασιακής ομάδας είναι δομικό στοιχείο στο σχέδιο της Yamaha για τα MotoGP. Ο Fabio είναι ένα εξαιρετικό ταλέντο, δουλεύει σκληρά, έχει ομαδικό πνεύμα και έχει επίσης μπροστά του πολλά χρόνια που θα μπορεί να παλέψει για την πρώτη γραμμή. Οι Yamaha Motor Company, Yamaha Motor Racing, και η Monster Energy Yamaha MotoGP Team δεν κάνουν καμία έκπτωση στις προσπάθειές τους για ένα λαμπρό μέλλον με τον Fabio και πιο επιθετικό προφίλ στην εξέλιξη της αγωνιστικής μοτοσυκλέτας».

«Έχουμε ήδη κάνει σημαντικές αλλαγές σε οργανωτικό επίπεδο, εισάγοντας νέο εσωτερικό σύστημα ελέγχου, προσλαμβάνοντας κορυφαίους επιστήμονες της βιομηχανίας και συνάπτοντας εξωτερικές συνεργασίες που όλα αυτά βασίζονται και στο μεγαλύτερο προϋπολογισμό που έχει πλέον η εξέλιξη της μοτοσυκλέτας και το πρόγραμμα δοκιμών της. Ο στόχος όλων αυτών των αλλαγών είναι να επιταχυνθεί η διαδικασία που χρειάζεται για να επιστρέψουμε στις νίκες.»

«Ο Fabio είναι μαζί μας από το 2019 και εργοστασιακός από το 2021. Μέσα σε τέσσερα χρόνια δεν είναι λίγα αυτά που καταφέραμε με 8 νίκες και 21 φορές στο βάθρο, ένα παγκόσμιο τίτλο και μία δεύτερη θέση. Είμαστε όμως και οι πρώτοι που θα παραδεχτούμε πως έχουμε πολύ δουλειά για να γίνουμε ξανά όσο ανταγωνιστικοί ήμασταν και το 2021 έως και τα μέσα του 2022. Με τον Fabio όμως ξέρεις πως έχεις έναν αναβάτη που θα δώσει κάθε φορά το 100% ενώ είναι εκ φυσικού του να συνεργάζεται αρμονικά και να δημιουργεί καλή ατμόσφαιρα με όλα τα μέλη της ομάδας. Μπορεί να στηρίζεται στην ομάδα και στην Yamaha σε κάθε του βήμα καθώς θα κάνουμε την προσπάθεια να κερδίσουμε και άλλα πρωταθλήματα μαζί».

Ετικέτες

MotoGP: Ο Somkiat Chantra εκτός Αυστρίας και Ουγγαρίας

Θα τον αντικαταστήσει ο Aleix Espargaró στην εκκίνηση του Balaton
Chantra misses Austria and Hungary
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

13/8/2025

Ο Ταϊλανδός συνεχίζει την αποθεραπεία του, χωρίς αντικαταστάτη στην Αυστρία, πριν ο Aleix Espargaró αναλάβει στην Ουγγαρία

Ο αναβάτης της IDEMITSU Honda LCR, Somkiat Chantra, θα απουσιάσει από τα GP Αυστρίας και Ουγγαρίας. Ο Ταϊλανδός υπέστη ρήξη συνδέσμου στο δεξί γόνατο κατά την προπόνηση μετά το GP Ολλανδίας, υποβλήθηκε σε χειρουργική επέμβαση και από τότε δουλεύει εντατικά για την επιστροφή του, με στόχο να αγωνιστεί αυτό το Σαββατοκύριακο στο Red Bull Ring.

Ωστόσο, το πρωί της Τετάρτης, ο Ιατρικός Διευθυντής του MotoGP Ángel Charte, μαζί με εξειδικευμένους ορθοπεδικούς του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Dexeus στη Βαρκελώνη, πραγματοποίησαν ιατρική αξιολόγηση και κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι ο Chantra δεν είναι ακόμη έτοιμος να επιστρέψει. Έτσι, ο Ταϊλανδός θα χάσει τους δύο επόμενους αγώνες.

Με αρκετούς δοκιμαστές και πιθανούς αντικαταστάτες της Honda επίσης εκτός δράσης λόγω τραυματισμών, η ομάδα IDEMITSU Honda LCR δήλωσε ότι δεν κατάφερε να βρει κατάλληλο αντικαταστάτη για την Αυστρία.

Όταν όμως το MotoGP μεταφερθεί στην Ουγγαρία για το ντεμπούτο της πίστας Balaton Park το επόμενο Σαββατοκύριακο, η HRC θα παρατάξει τον δοκιμαστή Aleix Espargaró στη θέση του Chantra. Ο #35 αναμένεται να επιστρέψει στη δράση στη Βαρκελώνη.

Εμείς ευχόμαστε περαστικά στον άτυχο αναβάτη.