Pedrosa: Ομαλά συνεχίζεται η ανάρρωση

Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

20/10/2016

Ο Dani Pedrosa έχει ξεκινήσει ήδη τις φυσιοθεραπείες και αναρρώνει βάση προγράμματος από τον τραυματισμό σε κλείδα και περόνη μετά από την πτώση στο Motegi, που τον οδήγησε εκτός του Motul Grand Prix of Japan. Με ανάρτησή του στο blog της Repsol, ενημερώνει για την πορεία της υγείας του, και ταυτόχρονα συγχαίρει τον Marquez για την κατάκτηση του πρωταθλήματος και ευχαριστεί την ομάδα του για τα μηνύματα συμπαράστασης και το ενδιαφέρον που έχουν δείξει, όλο αυτό το διάστημα.

«Είναι ντροπή αυτό που έγινε στο Ιαπωνικό GP, ιδιαίτερα από την στιγμή που πρόκειται για μία από τις πίστες που αγαπώ περισσότερο. Μέχρι εκείνη την στιγμή ένιωθα ικανοποιημένος από την πορεία μου στην τελική ευθεία της σεζόν, οπότε είναι μεγάλη απογοήτευση που δεν αγωνίστηκα στο Motegi και θα χάσω και τον αγώνα της Αυστραλίας.

 

Θυμίζουμε ότι για το Phillip Island θα αντικατασταθεί από τον Nicky Hayden, που μετά από την δορυφορική Honda στο Aragon, όπου επίσης ήταν αναβάτης αντικατάστασης, του δίνεται τώρα η ευκαιρία να δοκιμάσει και την εργοστασιακή, δηλώνοντας ιδιαίτερα τυχερός για την ευκαιρία αυτή.

Ετικέτες

MotoGP: Έξαλλος ο Mir με Alex Marquez – Ποινή μακρύτερου γύρου [VIDEO]

Αρχίζει να σχηματίζει αρνητικό ρεκόρ DNF
MotoGP: Έξαλος ο Mir με Alex Marquez – Ποινή μακρύτερου γύρου [VIDEO]
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

21/7/2025

 

Μετά το καλοκαιρινό διάλειμμα, όταν τα MotoGP επιστρέψουν τον δεκαπενταύγουστο ο Alex Marquez θα πρέπει να εκτελέσει στην αρχή του αγώνα της Αυστρίας έναν μακρύτερο γύρο, ως ποινή γιατί έπεσε συμπαρασύροντας τον Mir.

Η ετυμηγορία είναι πως δεν θα έπεφτε αν δεν είχε προσπαθήσει να προσπεράσει με υψηλό ρίσκο και το υψηλό ρίσκο πρέπει να τιμωρείται για να μειωθούν τα ατυχήματα.

Ο Alex έχει διαφορετική άποψη φυσικά, την οποία και εξέφρασε στον Mir με τους δύο να λογομαχούν αμέσως μετά το συμβάν.

 

 

 

Είναι τρομακτικό το γεγονός πως αυτή είναι η 8η πτώση του Mir σε σύνολο 12 αγώνων με σχεδόν όλες να οφείλονται σε άλλον αναβάτη.

Όπως είπαμε και στον αγώνα δεν υπάρχει ευθύνη του Mir, ωστόσο, το γεγονός πως ξέρει να κλείνει την πόρτα πίσω του ενώ πριν είχε ανοίξει μία χαραμάδα, οδηγεί πολλούς αναβάτες σε λάθος αποφάσεις στιγμής.

Στην Τσεχία ο Mir βρέθηκε στο μεταξύ στην 5η θέση του grid, την καλύτερη μέχρι στιγμής και έβλεπε μία ηλιαχτίδα μέσα από την κουρτίνα που έχει τραβήξει ο Zarco, ως ο καλύτερος αναβάτης της Honda, χωρίς να είναι στην εργοστασιακή ομάδα.