Pertamina Enduro VR46 MotoGP Team - "Vale Yellow" χρώμα για την ομάδα του Rossi το 2024! [VIDEO]

O Aldo Drudi επιμελήθηκε τον χρωματισμό των GP23, Marco Bezzechi και Fabio di Giannantonio στις σέλες τους
motomag Pertamina Enduro VR46 MotoGP Team – Παρουσιάστηκαν τα νέα χρώματα της ομάδας του Rossi [VIDEO]
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

24/1/2024

Στο Palazzo dei Congressi στην πόλη Riccione, παρουσιάστηκαν στο κοινό τα νέα χρώματα των GP23 της Pertamina Enduro VR46 MotoGP Team, χρώματα που θυμίζουν τις πρώτες δίχρονες μοτοσυκλέτες του "Γιατρού", με τους Marco Bezzechi και Fabio di Giannantonio να μετρούν αντίστροφα τις ημέρες πριν βρεθούν ξανά στη σέλα των αγωνιστικών μοτοσυκλετών της Ducati για το τεστ των ομάδων στην πίστα της Sepang (1 έως 3 Φεβρουαρίου).

Ο Gianluca Gazzoli Ιταλός ραδιοφωνικός παραγωγός ήταν αυτός που άνοιξε την παρουσίαση της Pertamina Enduro VR46 MotoGP Team. Ο Gazzoli ο οποίος εκτελούσε χρέη παρουσιαστή, αρχικά κάλεσε στη σκηνή τους δύο αναβάτες της ομάδας, Marco Bezzechi και Fabio di Giannantonio, ενώ λίγα λεπτά αργότερα δίπλα στους Bezzechi και Di Giannantonio είδαμε τον Διευθυντή της Ομάδας Alessio Salucci κατά κόσμον Uccio και τον Manager της Ομάδας Pablo Nietο.

Pertamina Enduro VR46 MotoGP Team – Παρουσιάστηκαν τα νέα χρώματα της ομάδας του Rossi [VIDEO]

Στη συνέχεια, στη σκηνή ανέβηκαν ο Werry Prayogi Πρόεδρος του μεγάλου χορηγού Pertamina -Iνδονησιακή εταιρεία πετρελαίου και φυσικού αερίου με έδρα την Τζακάρτα- και ο Gianluca Falcioni, Διευθυντής της νέας εταιρείας του Valentino Rossi, VR46 Agency για την οποία διαβάσετε στο MOTO πριν λίγες ημέρες. Οι Prayogi και Falcioni αναφέρθηκαν για την συνεργασία τους ενώ λίγο αργότερα ο CEO της Pertamina έδωσε ως δώρο δύο ζακέτες στους αναβάτες της Pertamina Enduro VR46 MotoGP Team.

Ο ιδιοκτήτης της ομάδας και θρύλος του MotoGP Valentino Rossi, εμφανίστηκε στη σκηνή αναφέροντας με τη σειρά του πόσο σημαντική είναι η αγορά της Ινδονησίας τόσο για την ομάδα του όσο και για το MotoGP. Δίπλα στον Valentino Rossi βρέθηκε λίγο αργότερα ο διάσημος σχεδιαστής Aldo Drudi, ο οποίος όλα αυτά τα χρόνια επιμελείται την εικόνα του Ιταλού και των επιχειρήσεων του, και ανέλαβε να επιμεληθεί τον χρωματικό σχεδιασμό της ομάδας Pertamina Enduro VR46 MotoGP Team για το 2024.

Pertamina Enduro VR46 MotoGP Team – Παρουσιάστηκαν τα νέα χρώματα της ομάδας του Rossi [VIDEO]

O Drudi άφησε στη συνέχεια τους Bezzechi και Di Giannantonio να κάνουν την αποκάλυψη των νέων χρωμάτων των δύο GP23. Οι δύο αναβάτες σήκωσαν τις κουκούλες και από κάτω αποκαλύφθηκαν οι κίτρινες με λευκό χρώμα μοτοσυκλέτες της Pertamina Enduro VR46 MotoGP Team. Το μαύρο χρώμα που κυριαρχούσε πέρυσι στις μοτοσυκλέτες έδωσε τη σειρά του στο κίτρινο χρώμα το οποίο είναι το αγαπημένο του Valentino Rossi με το λευκό χρώμα να συμπληρώνει την νέα εικόνα της GP23. Επάνω στη μοτοσυκλέτα συναντάμε τα λογότυπα της Pertamina η οποία αντικατέστησε τoν περσινό χορηγό τίτλου Mooney, καθώς και τους χορηγούς Ebay (αμερικάνικη εταιρεία που διαχειρίζεται μία από τις μεγαλύτερες διαδικτυακές πλατφόρμες αγορών), Monster Energy (εταιρεία ενεργειακών ποτών με έδρα την Αμερική), Barracuda (Ιταλική εταιρεία αξεσουάρ μοτοσυκλετών) και μεταξύ άλλων η ιταλική εταιρεία παροχής ηλεκτρικών ειδών Comoli Ferrari.

Pertamina Enduro VR46 MotoGP Team – Παρουσιάστηκαν τα νέα χρώματα της ομάδας του Rossi [VIDEO]

Ο Marco Bezzechi δήλωσε: “Είμαι πολύ χαρούμενος που βρίσκομαι εδώ. Είναι πολύ σημαντικό για εμάς καθώς ξεκινάει ένα νέο κεφάλαιο στην ομάδα μας με τον ερχομό της εταιρείας Pertamina. Ανυπομονώ να βρεθώ στην πίστα.”

Ο Fabio di Giannantonio με τη σειρά του ανέφερε: “Είμαι ενθουσιασμένος γιατί είναι η πρώτη μου χρονιά με την νέα μου ομάδα. Θέλω να βελτιωθώ σε όλα τα επίπεδα και ελπίζω να πετύχω καλά αποτελέσματα.”

Pertamina Enduro VR46 MotoGP Team – Παρουσιάστηκαν τα νέα χρώματα της ομάδας του Rossi [VIDEO]

O ιδιοκτήτης της Valentino Rossi Pertamina Enduro VR46 MotoGP Team δήλωσε: “Είμαστε χαρούμενοι για τη νέα μας συνεργασία με την εταιρεία Pertamina. Τα χρώματα των μοτοσυκλετών μας είναι υπέροχα και ελπίζω να φέρουν τύχη στους δύο αναβάτες μας.”

MotoGP: Η Ducati αποκαλύπτει την αντίδραση του Marc Marquez στη συμφωνία με τον Pedro Acosta

Την αποκάλυψη έκανε ο Davide Tardozzi
acosta
Από τον

Παύλο Καρατζά

26/6/2026

Η ομάδα του Παγκόσμιου Πρωταθλητή Marc Marquez ανακοίνωσε νωρίτερα αυτή την εβδομάδα ότι υπέγραψε διετές συμβόλαιο με τον Pedro Acosta.

Πρόκειται για μια συμφωνία που είχε κλείσει εδώ και αρκετό καιρό, αλλά η επίσημη ανακοίνωση καθυστέρησε λόγω των συνεχιζόμενων συζητήσεων μεταξύ του MotoGP και των κατασκευαστών σχετικά με τη νέα σύμβαση.

Από την επόμενη σεζόν λοιπόν οι Marc Marquez και Pedro Acosta θα ηγηθούν της προσπάθειας της Ducati στη νέα εποχή των 850 κυβικών. Ο team manager της ομάδας, Davide Tardozzi, εξήγησε ότι ο Marquez δεν παρενέβη στις διαπραγματεύσεις μεταξύ της Ducati και του Acosta, ενώ είπε στους Ιταλούς ότι πήραν τη σωστή απόφαση.

Ο Tardozzi είπε: “Ήταν μια εύκολη απόφαση (σχετικά με την υπογραφή του Acosta). Ο Marc δεν είπε ποτέ τίποτα για τον teammate του και όταν του είπαμε ότι διαπραγματευόμαστε με τον Pedro, χειροκρότησε και είπε: Εντάξει, πήρατε τη σωστή απόφαση”.

Νωρίτερα φέτος πληροφορίες ανέφεραν ότι ο Marquez ήταν διστακτικός να υπογράψει διετές συμβόλαιο, καθώς συνέχιζε να αναρρώνει από έναν τραυματισμό στον ώμο. Ωστόσο, ο Tardozzi δηλώνει ότι δεν υπήρχαν αμφιβολίες εντός της Ducati ότι δεν θα ανανέωνε το συμβόλαιό του.

Πιστεύω ότι, ειλικρινά, φοβόταν για την υγεία του. Αλλά ποτέ δεν είχαμε αμφιβολίες γι’ αυτόν, γιατί ήταν πολύ σαφής μαζί μας, δείχνοντάς μας όλα όσα έκανε μέσω όλων των ιατρών, μέσω όλου του ιατρικού προσωπικού, ενός απίστευτα μεγάλου προσωπικού πολύ υψηλού επιπέδου στη Μαδρίτη. Έτσι, ήμασταν πάντα ενήμεροι για αυτό και νομίζω ότι δεν υπήρχαν αμφιβολίες για εμάς ώστε να συνεχίσουμε μαζί του.

Έχω ήδη διαχειριστεί δύο μεγάλους πρωταθλητές, γιατί ο Pecco είναι ένας από αυτούς. Έτσι, είμαστε συνηθισμένοι σε αυτό και είμαστε πολύ, πολύ χαρούμενοι που έχουμε αυτή την ισχυρή ομάδα για τα επόμενα δύο χρόνια.