Πρόβλημα με Folger!

Χάνει τους επόμενους δύο αγώνες
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

12/10/2017

Όπως ανακοινώθηκε πριν από λίγο από την Monster Yamaha Tech3, ο Jonas Folger θα χάσει το ιαπωνικό grand prix και θα γυρίσει εσπευσμένα στην πατρίδα του τη Γερμανία, προκειμένου να υποβληθεί σε ιατρικές εξετάσεις. Οι γιατροί της Clinica Mobile που εξέτασαν σήμερα τον Folger του σύστησαν να κάνει περαιτέρω εξετάσεις στο Μόναχο, με τη συμμετοχή του στους επόμενους δύο αγώνες (της Αυστραλίας και της Μαλαισίας) να είναι αμφίβολη.

Στις δηλώσεις που έκανε ο Γερμανός αναβάτης, είπε πως είχε έρθει με μεγάλο κίνητρο για τους τρεις συνεχόμενους αγώνες, αλλά μετά τα GP των Misano και Aragon ένιωσε πολύ αδύναμος. Τα επίπεδε ενέργειάς του βρίσκονται πάρα πολύ χαμηλά, σε σημείο που του ήταν αδύνατο ακόμη και να βγει από το δωμάτιό του. Μάλιστα, αναγκάστηκε να απουσιάσει και από ορισμένα events της Yamaha που ήταν προγραμματισμένα και μετά από συνεννόηση με τον Herve Poncharal, τον ιδιοκτήτη της ομάδας, κανόνισε να εξεταστεί από τους γιατρούς.

Ο Dr Charte και η ομάδα των γιατρών του συνέστησαν να φύγει επειγόντως και να πάει στην Γερμανία προκειμένου να κάνει κι άλλες εξετάσεις αίματος, καθώς στο παρελθόν ο Folger είχε προσβληθεί από τον ιό Epstein Barr (ο οποίος προκαλεί μονοπυρήνωση) στο παρελθόν και είναι πολύ πιθανόν να έχει επανέλθει, αλλά αυτό είναι κάτι που θα φανεί από τις εξετάσεις.

Ο Herve Poncharal επιβεβαίωσε κι αυτός την σοβαρότητα της κατάστασης λέγοντας πως είναι κάτι που διαρκεί αρκετές εβδομάδες το τελευταίο διάστημα και μάλιστα μετά από το καλοκαίρι, όσο περισσότερο προπονούνταν, τόσο πιο άσχημα ένιωθε ο Folger. Χθες και προχθές όμως ήταν στο χειρότερο σημείο καθώς δεν μπορούσε καν να σηκωθεί από το κρεβάτι. Το βέβαιο είναι ότι θα απουσιάσει από τον αγώνα του Motegi και κατά 99% δεν είναι ούτε στον αγώνα της Αυστραλίας, αλλά δεν θέλουν να αρχίσουν τις… μαντεψιές για το πότε θα επιστρέψει. Ο Folger είναι ήδη καθοδόν για την πατρίδα του με τις ευχές όλων για μια γρήγορη ανάρρωση να τον συντροφεύουν.

 

Ετικέτες

MotoGP - Marco Bezzecchi: Έσπασε ρεκόρ με 120 σερί γύρους στην κορυφή

Παράλληλα σημείωσε την πέμπτη του συνεχόμενη νίκη
bezzecchi
Από τον

Παύλο Καρατζά

31/3/2026

Ο Bezzecchi έκανε έναν εκπληκτικό αγώνα στο GP των Ηνωμένων Πολιτειών, κέρδισε για άλλη μια φορά και έφτασε τις πέντε συνεχόμενες νίκες, καταρρίπτοντας παράλληλα ένα σημαντικό ρεκόρ του Jorge Lorenzo.

Ο Ιταλός αναβάτης ήταν από τον πρώτο γύρο μπροστά από όλους και κρατήθηκε εκεί μέχρι και το τέλος του αγώνα, καταρρίπτοντας ένα ρεκόρ που κρατούσε 11 ολόκληρα χρόνια και κατείχε ο Ισπανός Jorge Lorenzo που κρατιόταν πρωτοπόρος για 103 σερί γύρους το 2015. Ο Bezzecchi είχε ξεκινήσει να "γράφει" γύρους ως πρωτοπόρος από τους δύο τελευταίους γύρους της περσινής σεζόν και φέτος συνέχισε από εκεί που σταμάτησε πέρυσι.

Ο Ιταλός είναι εξαιρετικός και φέτος και στο αμερικάνικο GP, συμπλήρωσε 120 συνεχόμενους γύρους ως πρωτοπόρος, ένα σερί που κάλλιστα μπορεί να αυξήσει στην πίστα της Jerez στα τέλη του Απρίλη. Μάλιστα με την 5η του συνεχόμενη νίκη, μπαίνει σε ένα κλειστό κλαμπ αναβατών όπως οι Marc Marquez, Valentino Rossi, Mick Doohan, Giacomo Agostini, John Surtees, Mike Hailwood και Geoff Duke.

Bezzecchi και Aprilia δείχνουν ένα σύνολο απίστευτα δυνατό φέτος και με την επάνοδο του Martin, έχουν κάνει το 1-2 στην γενική κατάταξη των αναβατών, ενώ στην κατάταξη των κατασκευαστών είναι πρώτοι με 32 βαθμούς διαφορά από την Ducati!

Ο Ιταλός αναβάτης δήλωσε: “Έχω μείνει άφωνος. Εννοώ, είναι πραγματικά δύσκολο να περιγράψω τα συναισθήματά μου και το πώς νιώθω. Είναι αρκετά παράξενο να ακούω το όνομά μου να αναφέρεται δίπλα σε αυτούς τους θρύλους, όπως ο Vale και ο Marc. Είμαι τυχερός που μπορώ να αγωνιστώ με μερικούς από αυτούς, όπως τον Marc, για παράδειγμα, που είναι ο γρηγορότερος και ο ισχυρότερος στο grid του MotoGP αυτή τη στιγμή. Είναι πίεση, αλλά είναι και προνόμιο. Είμαι πολύ περήφανος που βρίσκομαι εδώ και που μπορώ να το κάνω αυτό.”