Πρόβλημα με Folger!

Χάνει τους επόμενους δύο αγώνες
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

12/10/2017

Όπως ανακοινώθηκε πριν από λίγο από την Monster Yamaha Tech3, ο Jonas Folger θα χάσει το ιαπωνικό grand prix και θα γυρίσει εσπευσμένα στην πατρίδα του τη Γερμανία, προκειμένου να υποβληθεί σε ιατρικές εξετάσεις. Οι γιατροί της Clinica Mobile που εξέτασαν σήμερα τον Folger του σύστησαν να κάνει περαιτέρω εξετάσεις στο Μόναχο, με τη συμμετοχή του στους επόμενους δύο αγώνες (της Αυστραλίας και της Μαλαισίας) να είναι αμφίβολη.

Στις δηλώσεις που έκανε ο Γερμανός αναβάτης, είπε πως είχε έρθει με μεγάλο κίνητρο για τους τρεις συνεχόμενους αγώνες, αλλά μετά τα GP των Misano και Aragon ένιωσε πολύ αδύναμος. Τα επίπεδε ενέργειάς του βρίσκονται πάρα πολύ χαμηλά, σε σημείο που του ήταν αδύνατο ακόμη και να βγει από το δωμάτιό του. Μάλιστα, αναγκάστηκε να απουσιάσει και από ορισμένα events της Yamaha που ήταν προγραμματισμένα και μετά από συνεννόηση με τον Herve Poncharal, τον ιδιοκτήτη της ομάδας, κανόνισε να εξεταστεί από τους γιατρούς.

Ο Dr Charte και η ομάδα των γιατρών του συνέστησαν να φύγει επειγόντως και να πάει στην Γερμανία προκειμένου να κάνει κι άλλες εξετάσεις αίματος, καθώς στο παρελθόν ο Folger είχε προσβληθεί από τον ιό Epstein Barr (ο οποίος προκαλεί μονοπυρήνωση) στο παρελθόν και είναι πολύ πιθανόν να έχει επανέλθει, αλλά αυτό είναι κάτι που θα φανεί από τις εξετάσεις.

Ο Herve Poncharal επιβεβαίωσε κι αυτός την σοβαρότητα της κατάστασης λέγοντας πως είναι κάτι που διαρκεί αρκετές εβδομάδες το τελευταίο διάστημα και μάλιστα μετά από το καλοκαίρι, όσο περισσότερο προπονούνταν, τόσο πιο άσχημα ένιωθε ο Folger. Χθες και προχθές όμως ήταν στο χειρότερο σημείο καθώς δεν μπορούσε καν να σηκωθεί από το κρεβάτι. Το βέβαιο είναι ότι θα απουσιάσει από τον αγώνα του Motegi και κατά 99% δεν είναι ούτε στον αγώνα της Αυστραλίας, αλλά δεν θέλουν να αρχίσουν τις… μαντεψιές για το πότε θα επιστρέψει. Ο Folger είναι ήδη καθοδόν για την πατρίδα του με τις ευχές όλων για μια γρήγορη ανάρρωση να τον συντροφεύουν.

 

Ετικέτες

MotoGP 2026: Marc Marquez: “Εγώ έχω μείνει πίσω, όχι η μοτοσυκλέτα”

Αναλαμβάνει την ευθύνη ο Ισπανός για το δύσκολο Σαββατοκύριακο της Ducati
Marc Marquez
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

30/3/2026

Ο εν ενεργεία πρωταθλητής MotoGP, Marc Marquez, εμφανίστηκε απογοητευμένος μετά την πέμπτη θέση στο Grand Prix των ΗΠΑ στο Circuit of the Americas, αναλαμβάνοντας πλήρως την ευθύνη για την απόδοσή του και ξεκαθαρίζοντας πως το πρόβλημα δεν βρίσκεται στην GP26 της Ducati.

Παρά το γεγονός ότι η πίστα του Austin υπήρξε για χρόνια “κάστρο” του, με επτά νίκες στο ενεργητικό του, ο Ισπανός δυσκολεύτηκε να βρει ρυθμό σε όλη τη διάρκεια του τριημέρου. Η κατάσταση έγινε ακόμη πιο περίπλοκη μετά την ποινή long-lap που δέχθηκε για τη σύγκρουση με τον Fabio Di Giannantonio στον αγώνα Sprint, που έριξε τον Ιταλό και επηρέασε καθοριστικά την εξέλιξη του κυρίως αγώνα.

Στον αγώνα της Κυριακής, ο Marquez έχασε πολύτιμο χρόνο στα πρώτα στάδια, εμπλεκόμενος σε μάχες με τον Di Giannantonio και τον Joan Mir για τις θέσεις 4 έως 6. Μετά την εκτέλεση της ποινής του βρέθηκε εκτός δεκάδας, καταφέρνοντας τελικά να ανακάμψει μέχρι την πέμπτη θέση, χωρίς όμως να απειλήσει για το βάθρο.

Marc Marquez

Ο ίδιος παραδέχτηκε ότι ακόμη και χωρίς την ποινή, η νίκη δεν ήταν εφικτή: "Για βάθρο, ναι. Για νίκη, όχι. Πληρώσαμε το λάθος του Σαββάτου και κάναμε το μέγιστο δυνατό".

Την ίδια στιγμή, η Aprilia έχει αναδειχθεί ως κυρίαρχη δύναμη, με τον Marco Bezzecchi να κατακτά τη νίκη και στα τρία πρώτα Grand Prix της σεζόν. Αντίθετα, η Ducati, που μέχρι πέρσι κυριαρχούσε, δείχνει να χάνει έδαφος έχοντας σπάσει το εντυπωσιακό σερί 88 συνεχόμενων βάθρων που κρατούσε από το 2021. 

Ωστόσο ο Marquez δεν αναζήτησε δικαιολογίες στη μοτοσυκλέτα: "Εγώ είμαι αυτός που έχει μείνει πίσω, όχι η μοτοσυκλέτα. Στους πρώτους γύρους, με καινούρια ελαστικά, η μοτοσυκλέτα γίνεται πιο επιθετική και δεν μπορώ να την οδηγήσω όπως θέλω αυτή τη στιγμή".

Όπως εξήγησε, το βασικό του πρόβλημα εντοπίζεται στα πρώτα στάδια του αγώνα, όπου δεν αισθάνεται άνετα στη σέλα και δεν μπορεί να εκμεταλλευτεί πλήρως τις δυνατότητές του. "Δεν νιώθω φυσικά πάνω στη μοτοσυκλέτα. Προσαρμόζομαι σε μια θέση που δεν είναι η φυσική μου. Παραμένω γρήγορος, αλλά δεν μπορώ να κάνω τη διαφορά."

Marc Marquez

Η αναβολή του GP του Κατάρ δημιουργεί ένα απρόσμενο κενό στο πρόγραμμα, με τον επόμενο αγώνα να είναι το GP Ισπανίας στη Circuito de Jerez στις 25-26 Απριλίου. Εκεί θα ακολουθήσουν και επίσημα τεστ, δίνοντας την ευκαιρία σε αναβάτες και ομάδες να δουλέψουν πάνω στις αδυναμίες τους.

Ο Marquez είναι ξεκάθαρος για το πού πρέπει να εστιάσει: "Στη Jerez θέλω να κάνω βήμα μπροστά, περισσότερο εγώ παρά η μοτοσυκλέτα. Πρέπει να καταλάβω πώς να βελτιώσω τους πρώτους γύρους".

Η συνέχεια της σεζόν αναμένεται με ιδιαίτερο ενδιαφέρον, καθώς ο Ισπανός αναζητά την επιστροφή του στις κορυφαίες θέσεις και το πρώτο του βάθρο για το 2026.