Πρόβλημα με Folger!

Χάνει τους επόμενους δύο αγώνες
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

12/10/2017

Όπως ανακοινώθηκε πριν από λίγο από την Monster Yamaha Tech3, ο Jonas Folger θα χάσει το ιαπωνικό grand prix και θα γυρίσει εσπευσμένα στην πατρίδα του τη Γερμανία, προκειμένου να υποβληθεί σε ιατρικές εξετάσεις. Οι γιατροί της Clinica Mobile που εξέτασαν σήμερα τον Folger του σύστησαν να κάνει περαιτέρω εξετάσεις στο Μόναχο, με τη συμμετοχή του στους επόμενους δύο αγώνες (της Αυστραλίας και της Μαλαισίας) να είναι αμφίβολη.

Στις δηλώσεις που έκανε ο Γερμανός αναβάτης, είπε πως είχε έρθει με μεγάλο κίνητρο για τους τρεις συνεχόμενους αγώνες, αλλά μετά τα GP των Misano και Aragon ένιωσε πολύ αδύναμος. Τα επίπεδε ενέργειάς του βρίσκονται πάρα πολύ χαμηλά, σε σημείο που του ήταν αδύνατο ακόμη και να βγει από το δωμάτιό του. Μάλιστα, αναγκάστηκε να απουσιάσει και από ορισμένα events της Yamaha που ήταν προγραμματισμένα και μετά από συνεννόηση με τον Herve Poncharal, τον ιδιοκτήτη της ομάδας, κανόνισε να εξεταστεί από τους γιατρούς.

Ο Dr Charte και η ομάδα των γιατρών του συνέστησαν να φύγει επειγόντως και να πάει στην Γερμανία προκειμένου να κάνει κι άλλες εξετάσεις αίματος, καθώς στο παρελθόν ο Folger είχε προσβληθεί από τον ιό Epstein Barr (ο οποίος προκαλεί μονοπυρήνωση) στο παρελθόν και είναι πολύ πιθανόν να έχει επανέλθει, αλλά αυτό είναι κάτι που θα φανεί από τις εξετάσεις.

Ο Herve Poncharal επιβεβαίωσε κι αυτός την σοβαρότητα της κατάστασης λέγοντας πως είναι κάτι που διαρκεί αρκετές εβδομάδες το τελευταίο διάστημα και μάλιστα μετά από το καλοκαίρι, όσο περισσότερο προπονούνταν, τόσο πιο άσχημα ένιωθε ο Folger. Χθες και προχθές όμως ήταν στο χειρότερο σημείο καθώς δεν μπορούσε καν να σηκωθεί από το κρεβάτι. Το βέβαιο είναι ότι θα απουσιάσει από τον αγώνα του Motegi και κατά 99% δεν είναι ούτε στον αγώνα της Αυστραλίας, αλλά δεν θέλουν να αρχίσουν τις… μαντεψιές για το πότε θα επιστρέψει. Ο Folger είναι ήδη καθοδόν για την πατρίδα του με τις ευχές όλων για μια γρήγορη ανάρρωση να τον συντροφεύουν.

 

Ετικέτες

MotoGP 2026: O πρώτος βαθμός του Toprak Razgatlioglu – Μικρή παρηγοριά για τη Yamaha

Στις τελευταίες θέσεις και οι τέσσερις Yamaha M1
Toprak 1st Point
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

30/3/2026

Ο Toprak Razgatlioglu κατέκτησε τον πρώτο του βαθμό στο MotoGP, τερματίζοντας 15ος στο Grand Prix των ΗΠΑ στο Circuit of the Americas, σε μια εμφάνιση που άφησε ανάμεικτα συναισθήματα τόσο στον ίδιο όσο και στην ομάδα του.

Ο Τούρκος πρωταθλητής του WorldSBK ήταν ο καλύτερος αναβάτης της Yamaha στον αγώνα, περνώντας τον Fabio Quartararo στους τελευταίους γύρους, με τις τέσσερις M1 να τερματίζουν στις τελευταίες θέσεις της κατάταξης. Παρά το θετικό αποτέλεσμα, η διαφορά από την κορυφή παρέμεινε μεγάλη, καθώς ο νικητής Marco Bezzecchi με Aprilia τερμάτισε περίπου 25 δευτερόλεπτα μπροστά.

“Ο πρώτος βαθμός είναι κάτι καλό, αλλά δεν είμαι πραγματικά χαρούμενος, γιατί είμαστε 25 δευτερόλεπτα πίσω,” δήλωσε ο Razgatlioglu. “Μου αρέσει αυτή η πίστα και απολαμβάνω την οδήγηση, αλλά είναι πολύ δύσκολο για τους αναβάτες, ειδικά σε αγώνα 20 γύρων. Πιέζω πάντα στο όριο και τελικά πήρα τον πρώτο μου βαθμό στο MotoGP.”

Ο ίδιος στάθηκε και στη μάχη του με τον Quartararo, τον οποίο ακολούθησε για πολλούς γύρους πριν κάνει την προσπέραση: “Έμαθα πολλά σήμερα. Στο τέλος προσπάθησα να περάσω και να βρω τον ρυθμό μου. Το θετικό είναι ο βαθμός, αλλά πρέπει να βελτιωθούμε ενόψει των ευρωπαϊκών αγώνων."

Από την πλευρά της ομάδας, ο διευθυντής της Pramac, Gino Borsoi, χαρακτήρισε τον πρώτο βαθμό της νέας M1 V4 ως ψυχολογική ώθηση μετά το δύσκολο ξεκίνημα της σεζόν. “Οι φιλοδοξίες μας είναι υψηλότερες, αλλά χρειαζόμασταν μια ώθηση στο ηθικό και είμαστε χαρούμενοι για τον Toprak και τον πρώτο από πολλούς, όπως ελπίζουμε, βαθμούς στην καριέρα του στο MotoGP.”

Παρά το θετικό αυτό βήμα, είναι ξεκάθαρο ότι η Yamaha έχει σημαντικό ακόμη δρόμο μπροστά της, καθώς το χάσμα από τους πρωτοπόρους παραμένει μεγάλο. Η συνέχεια της σεζόν, ιδιαίτερα στους ευρωπαϊκούς αγώνες, θα δείξει αν η πρόοδος μπορεί να μετατραπεί σε πιο ανταγωνιστικά αποτελέσματα.