Repsol-Honda ως το 2018

Ανανεώθηκε η συνεργασία για δύο χρόνια
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

7/12/2016

Η συνεργασία ανάμεσα στην ισπανική εταιρεία πετρελαιοειδών και την Big-H μετρά πάνω από 20 χρόνια ιστορίας, ενώ είναι και μακράν η πιο επιτυχημένη συνεργασία στην ιστορία των MotoGP, με -ούτε λίγο ούτε πολύ- 12 παγκόσμιους τίτλους!

Η Repsol και το HRC επέκτειναν το συμβόλαιο χορηγίας μέχρι το τέλος του 2018, φτάνοντας ένα ρεκόρ 24 σεζόν, καθώς η αρχή είχε γίνει το 1995. H Begona Elices (ο Γενική Διευθύντρια Επικοινωνίας της Repsol) και ο Tetsuhiro Kuwata (Διευθυντής του HRC και Γενικός Διευθυντής Αγωνιστικών Δραστηριοτήτων) υπέγραψαν το νέο συμβόλαιο, με το οποίο η Repsol θα είναι βασικός χορηγός της εργοστασιακής ομάδας της Honda, ενώ οι Marquez και Pedrosa –οι οποίοι ανανέωσαν κι αυτοί τα συμβόλαιά τους για δύο χρόνια- θα συνεχίσουν να εκπροσωπούν την πιο δαφνοστεφανωμένη ομάδα των MotoGP.

Πέρα από τους 12 παγκόσμιους τίτλους, η συνεργασία των δύο εταιρειών μετρά 151 νίκες και 392 βάθρα στα 500cc και στα MotoGP. Επιπλέον, έχουν κατακτήσει και εφτά παγκόσμιους τίτλους σε επίπεδο ομάδας, από το 2002 που θεσμοθετήθηκε για πρώτη φορά το έπαθλο.

Η συνεργασία των δύο εργοστασίων δεν περιορίζεται μόνο στις τυπικές υποχρεώσεις μιας χορηγίας, αλλά επεκτείνεται και σε τεχνολογικό επίπεδο, καθώς από το 1990 είχαν εξελίξει από κοινού δίχρονους κινητήρες και καύσιμα, ενώ στη συνέχεια μεταπήδησαν στην εξέλιξη των τετράχρονων κινητήρων σε συνδυασμό με τα κατάλληλα καύσιμα για υψηλές επιδόσεις.

Ετικέτες

MotoGP-Jorge Martin - Επέστρεψε στην πίστα της Βαρκελώνης με RSV4

Προετοιμάζεται για την επιστροφή του ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής
Jorge-Martin on RSV4
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

4/7/2025

Ο Jorge Martin έκανε ένα σημαντικό βήμα για την επιστροφή του στους αγώνες δοκιμάζοντας την φυσική του κατάσταση στη πίστα της Βαρκελώνης με ένα Aprilia RSV4 Superbike την Πέμπτη.

Έπειτα από σχεδόν τρεις μήνες ο Ισπανός ανέβηκε ξανά σε μοτοσυκλέτα για πρώτη φορά μετά τον σοβαρό τραυματισμό του στο Grand Prix του Qatar στις 13 Απριλίου, όπου έπεσε και χτυπήθηκε από τον Fabio di Giannantonio, με συνέπεια να υποστεί κάταγμα πλευρών και πνευμοθώρακα.

Ο Martin έγραψε στον λογαριασμό του στο Instagram ότι είναι πολύ χαρούμενος έπειτα από αυτή την πρώτη επαφή με μοτοσυκλέτα μετά από τόσο καιρό. Τόνισε ωστόσο ότι έχει να κάνει ακόμη μπόλικη δουλειά, ενώ νιώθει δυσφορία σε κάποια από τα τραύματά του που επουλώνονται. Δεν παρέλειψε επίσης να ευχαριστήσει την πίστα της Βαρκελώνης που το έδωσε την ευκαιρία να προετοιμαστεί για την επιστροφή του.

Jorge-Martin on RSV4

Ο Martin είχε ήδη χάσει τις χειμερινές δοκιμές προετοιμασίας και τους πρώτους γύρους της σεζόν λόγω τραυματισμών σε καρπό και αστράγαλο από δύο σοβαρά ατυχήματα, το πρώτο κατά τις αρχικές ώρες του τεστ στη Sepang και το δεύτερο σε προπόνηση Supermoto.

Παρά την επιστροφή του στις δύο ρόδες, οι πρόσφατες ιατρικές εξετάσεις δεν του επιτρέπουν ακόμα να συμμετάσχει στο ερχόμενο GP Γερμανίας στο Sachsenring την επόμενη εβδομάδα.

Ο γιατρός Ángel Charte δήλωσε πως παρατηρήθηκε σημαντική βελτίωση στα περισσότερα κατάγματα της αριστερής πλευράς, όμως κάποια δεν έχουν ακόμη πλήρως επουλωθεί, με την γενική πρόοδο να είναι πολύ θετική, ενώ θεωρεί πως απαιτούνται περίπου δύο εβδομάδες ακόμα για την πλήρη ανάρρωση του Martin.

Αν όλα εξελιχθούν ομαλά, η επιστροφή του Martin θα μπορούσε να γίνει στο Grand Prix της Τσεχίας στο Brno, που διοργανώνεται από 18 έως 20 Ιουλίου, το οποίο είναι και ο τελευταίος αγώνας πριν το καλοκαιρινό διάλειμμα του MotoGP.

Jorge-Martin on RSV4

Σε διαφορετική περίπτωση, που δεν καταφέρει να είναι ακόμη έτοιμος, η επιστροφή του ενδέχεται να μετατεθεί για το Grand Prix της Αυστρίας, στο Red Bull Ring στις 15-17 Αυγούστου.