RNF Aprilia - Θέλει αυστηρότερες ποινές σε απερίσκεπτους αναβάτες (βλ. Marc Marquez)

Διαμαρτυρία για την ποινή "χάδι" των αγωνοδικών στον 8 φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή, για το χάος που προκάλεσε στο Portimao
Miguel Oliveira
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

29/3/2023

Η CryptoDATA RNF MotoGP Team εξέδωσε ανακοίνωση μετά το συμβάν της Κυριακής στον πρώτο αγώνα MotoGP για το 2023, όπου ο Marc Marquez έπεσε πάνω στον Miguel Oliveira, αποφεύγοντας για λίγο τη σύγκρουση και με τον Jorge Martin.

Μετά από την ποινή που επεβλήθη στον Marc Marquez (διπλό Long Lap, που θα ισχύσει στον επόμενο αγώνα που θα λάβει μέρος ο αναβάτης της Repsol Honda), η περιφερειακή ομάδα της Aprilia διαμαρτυρήθηκε με επίσημη ανακοίνωση, πιέζοντας για αυστηρότερεςποινές από τους αγωνοδίκες της FIM.

"Οι αγώνες MotoGP, είτε πρόκειται για Sprint είτε για κύριο αγώνα, είναι υψηλής ταχύτητας και υψηλής έντασης, όπου κάθε αναβάτης θέλει να κερδίσει με κάθε κόστος. Ωστόσο, μια τέτοια επιθετική συμπεριφορά μπορεί συχνά να οδηγήσει σε ολέθριες συνέπειες, όχι μόνο για τους ίδιους τους αναβάτες αλλά και για τους συναθλητές τους.

Το περιστατικό στον πρόσφατο αγώνα μεταξύ του Marc Marquez και του Miguel Oliveira θα πρέπει να λειτουργήσει ως προειδοποίηση για τους αναβάτες των MotoGP, Moto2 και Moto3. Έτσι, είναι επιτακτική ανάγκη να τους υπενθυμιστεί η αυστηρότητα της τιμωρίας για κάθε είδους απερίσκεπτους και ανεύθυνους αγώνες.

Η ομάδα CryptoDATA RNF MotoGP Team καταδικάζει μια τέτοια συμπεριφορά και υποστηρίζει σθεναρά την επιβολή αυστηρότερων ποινών για την αποτροπή μελλοντικών παραβατών, συμπεριλαμβανομένων των αναβατών της ίδιας της της ομάδας. Καλούμε τους αγωνοδίκες της FIM να λάβουν γρήγορα και αποφασιστικά μέτρα κατά τέτοιων απερίσκεπτων οδηγιών, δίνοντας το παράδειγμα στους νεότερους και επερχόμενους αναβάτες των Moto3 και Moto2.

Πιστεύουμε ότι η ασφάλεια είναι η κορυφαία προτεραιότητα σε κάθε άθλημα και το MotoGP πρέπει να λάβει τα απαραίτητα μέτρα για να διασφαλίσει την ασφάλεια όλων των αναβατών του. Ανυπομονούμε να υποστηρίξουμε τους αγωνοδίκες της FIM στις συνεχείς προσπάθειές τους να αναπτύξουν ένα ασφαλέστερο και πιο υπεύθυνο αγωνιστικό περιβάλλον."

Ετικέτες

MotoGP - Pecco Bagnaia: η Ducati είναι η καλύτερη μοτοσυκλέτα, εγώ δεν μπορώ να την εκμεταλλευτώ

Ο Bezzecchi αξίζει την 3η θέση της γενικής κατάταξης - Ο Pecco δείχνει έτοιμος να χάσει όχι μόνο την 3η αλλά και την 4η θέση γενικής...
Pecco
Από τον

Παύλο Καρατζά

11/11/2025

Ο Pecco Bagnaia έκανε δηλώσεις στις οποίες ήταν ιδιαίτερα αυστηρός με τον εαυτό του -αν και ταυτόχρονα ακούγεται και αρκετά ηττοπαθής-, αναφέροντας πως η Ducati είναι η καλύτερη μοτοσυκλέτα, και φταίει εκείνος που δεν την αξιοποίησε όπως θα έπρεπε. Παράλληλα δήλωσε πως ο Bezzecchi αξίζει την τρίτη θέση της γενικής κατάταξης!

Η εγκατάλειψή του Bagnaia από πτώση στο Portimao, ήταν η πέμπτη φορά που ο Ιταλός είχε DNF στους τελευταίους έξι αγώνες. Παίρνοντας υπόψη μας την επίδοσή του στον αγώνα Sprint του Σαββάτου, ο Pecco έδειχνε να μπορεί να παλέψει για το βάθρο στον αγώνα της Κυριακής στην Πορτογαλίας. Όμως σημείωσε πτώση, και πλέον ο Bezzecchi έχει εξασφαλίσει στην τρίτη θέση στην γενική κατάταξη, ενώ ο Acosta καραδοκεί για την τέταρτη θέση, αφού είναι πλέον μόλις τρεις βαθμούς πίσω από τον Bagnaia με ένα γύρο να απομένει.

Ο Ιταλός αναβάτης δήλωσε πως τα έδωσε όλα για να κατακτήσει την τέταρτη θέση στον αγώνα της Κυριακής και όταν πίεσε, έχασε το μπροστινό και έπεσε. Στην συνέχεια πρόσθεσε πως ο Bezzecchi αξίζει την τρίτη θέση του πρωταθλήματος παραπάνω από εκείνον.

Όσον αφορά τη μοτοσυκλέτα δήλωσε πως στο πορτογαλικό GP εκείνος και η ομάδα του σημείωσαν κάποια βελτίωση, όμως πρέπει να προσπαθήσουν να βρουν περισσότερες λύσεις στο μέλλον. Όμως, ξεκαθάρισε πως η καλύτερη μοτοσυκλέτα είναι η Ducati από όλες τις απόψεις και πως φέτος εκείνος δεν κατάφερε να την αξιοποιήσει σωστά.

Τέλος δήλωσε πως η σεζόν του φάνηκε πολύ μεγάλη, εκτός αν κερδίσει στον τελευταίο αγώνα (!) και πως θα ήθελε η νέα σεζόν να ξεκινήσει όσο ταχύτερα γίνεται.