Σκοτώθηκε ο Hugo Millan στο FIM CEV Repsol!

Σε τρομακτικό δυστύχημα έχασε τη ζωή του 14χρονος αναβάτης
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

26/7/2021

Ένας από τους πολλά υποσχόμενους αναβάτες και ανερχόμενο ταλέντο, ο Hugo Millan, έχασε τη ζωή του σε ένα τρομακτικό δυστύχημα κατά την διάρκεια του αγώνα στην πίστα της Aragon, στα πλαίσια του FIM CEV Repsol Cup.

Ο 14 ετών Ισπανός αναβάτης, συμμετείχε στον αγώνα που συμπεριλαμβάνεται στο πλαίσιο ανάδειξης νέων ταλέντων στο "μονοπάτι για τα MotoGP", στην κατηγορία European Talent Cup, εκεί που θα αγωνιστεί και ως wild card συμμετοχή σε μερικούς αγώνες ο δικός μας Βασίλης Παντελεάκης.

Το τραγικό συμβάν έγινε στην πέμπτη στροφή της πίστας, όταν ο Millan είχε μια πτώση εξαιτίας ενός high siding. Ο νεαρός αναβάτης παρέμεινε πεσμένος μέσα στην πίστα μαζί με την μοτοσυκλέτα του, με τους υπόλοιπους αναβάτες να τον αποφεύγουν ξυστά. Λίγο όμως πριν σηκωθεί για να απομακρυνθεί από την γραμμή των υπολοίπων, ένας συναθλητής του έπεσε πάνω του χωρίς να φρενάρει, με αποτέλεσμα να τραυματιστεί σοβαρά.

Σύμφωνα με το ανακοινωθέν της Dirna, ο Millan δέχτηκε αμέσως ιατρική βοήθεια, αλλά υπέκυψε στα τραύματά του στο σημείο του δυστυχήματος, κλείνοντας την ανακοίνωση με το συγκινητικό "Ride In Peace". Να σημειώσουμε πως υπάρχει το ανατριχιαστικό βίντεο με την στιγμή του δυστυχήματος, το οποίο όμως επιλέγουμε συνειδητά να μην αναπαράγουμε, σεβόμενοι την μνήμη του αδικοχαμένου νεαρού αναβάτη.

 

 

MotoGP 2026: O πρώτος βαθμός του Toprak Razgatlioglu – Μικρή παρηγοριά για τη Yamaha

Στις τελευταίες θέσεις και οι τέσσερις Yamaha M1
Toprak 1st Point
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

30/3/2026

Ο Toprak Razgatlioglu κατέκτησε τον πρώτο του βαθμό στο MotoGP, τερματίζοντας 15ος στο Grand Prix των ΗΠΑ στο Circuit of the Americas, σε μια εμφάνιση που άφησε ανάμεικτα συναισθήματα τόσο στον ίδιο όσο και στην ομάδα του.

Ο Τούρκος πρωταθλητής του WorldSBK ήταν ο καλύτερος αναβάτης της Yamaha στον αγώνα, περνώντας τον Fabio Quartararo στους τελευταίους γύρους, με τις τέσσερις M1 να τερματίζουν στις τελευταίες θέσεις της κατάταξης. Παρά το θετικό αποτέλεσμα, η διαφορά από την κορυφή παρέμεινε μεγάλη, καθώς ο νικητής Marco Bezzecchi με Aprilia τερμάτισε περίπου 25 δευτερόλεπτα μπροστά.

“Ο πρώτος βαθμός είναι κάτι καλό, αλλά δεν είμαι πραγματικά χαρούμενος, γιατί είμαστε 25 δευτερόλεπτα πίσω,” δήλωσε ο Razgatlioglu. “Μου αρέσει αυτή η πίστα και απολαμβάνω την οδήγηση, αλλά είναι πολύ δύσκολο για τους αναβάτες, ειδικά σε αγώνα 20 γύρων. Πιέζω πάντα στο όριο και τελικά πήρα τον πρώτο μου βαθμό στο MotoGP.”

Ο ίδιος στάθηκε και στη μάχη του με τον Quartararo, τον οποίο ακολούθησε για πολλούς γύρους πριν κάνει την προσπέραση: “Έμαθα πολλά σήμερα. Στο τέλος προσπάθησα να περάσω και να βρω τον ρυθμό μου. Το θετικό είναι ο βαθμός, αλλά πρέπει να βελτιωθούμε ενόψει των ευρωπαϊκών αγώνων."

Από την πλευρά της ομάδας, ο διευθυντής της Pramac, Gino Borsoi, χαρακτήρισε τον πρώτο βαθμό της νέας M1 V4 ως ψυχολογική ώθηση μετά το δύσκολο ξεκίνημα της σεζόν. “Οι φιλοδοξίες μας είναι υψηλότερες, αλλά χρειαζόμασταν μια ώθηση στο ηθικό και είμαστε χαρούμενοι για τον Toprak και τον πρώτο από πολλούς, όπως ελπίζουμε, βαθμούς στην καριέρα του στο MotoGP.”

Παρά το θετικό αυτό βήμα, είναι ξεκάθαρο ότι η Yamaha έχει σημαντικό ακόμη δρόμο μπροστά της, καθώς το χάσμα από τους πρωτοπόρους παραμένει μεγάλο. Η συνέχεια της σεζόν, ιδιαίτερα στους ευρωπαϊκούς αγώνες, θα δείξει αν η πρόοδος μπορεί να μετατραπεί σε πιο ανταγωνιστικά αποτελέσματα.