Στις 7 Ιανουαρίου η απόφαση για τον Iannone!

Ο Ιταλός ζήτησε να ληφθεί και δεύτερο δείγμα
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

23/12/2019

Η ιταλική "Gazzetta dello Sport" δημοσίευσε ένα άρθρο με την πιθανή ημερομηνία των αποτελεσμάτων από το δεύτερο δείγμα του Iannone, την 7η Ιανουαρίου 2020. Να θυμίσουμε, ότι πριν από λίγες μέρες είχε ανακοινωθεί η απόφαση της FIM σχετικά με τον προσωρινό αποκλεισμό του από τους αγώνες, λόγω του ότι βρέθηκε θετικός σε απαγορευμένα στεροειδή, μετά από έλεγχο στον αγώνα της Sepang τον περασμένο Νοέμβριο. Η μέγιστη ποινή που αντιμετωπίζει ο αναβάτης της Aprilia στα MotoGP, είναι αποκλεισμός για τέσσερα χρόνια από τα GP, κάτι που είναι καταστροφικό για την καριέρα οποιουδήποτε αναβάτη αγώνων.

Μετά την ανακοίνωση του προσωρινού αποκλεισμού του, ο Iannone επιχείρησε να καθησυχάσει τους θαυμαστές του, αλλά και την ομάδα της Aprilia, με ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης όπου δήλωσε έκπληκτος, ενώ είπε ότι δεν θα πρέπει να ανησυχεί κανείς, καθώς το θέμα θα λυθεί σύντομα με θετικό αποτέλεσμα. Στην ανακοίνωση της FIM, αναφέρεται επίσης ρητά, ότι ο Iannone έχει δικαίωμα να ζητήσει την ανάλυση και δεύτερου δείγματος, κάτι που ο Ιταλός όντως θα κάνει.

Η ουσία στην οποία βρέθηκε θετικός είναι ένα αναβολικό στεροειδές που χρησιμοποιούν όσοι κάνουν bodybuilding, ενώ θεωρείται ακατάλληλο για τους αναβάτες των MotoGP οι οποίοι προσπαθούν να διατηρήσουν όσο γίνεται το βάρος τους πιο χαμηλά. Υπάρχει ακόμη η υποψία ότι ο Iannone δεν κατάφερε να περάσει το τεστ εξαιτίας φαρμάκων που έπαιρνε για τον τραυματισμό στον ώμο του, που τον ανάγκασε να μείνει και εκτός από τον αγώνα του Misano τον περασμένο Σεπτέμβριο. Όπως και να έχει πάντως, το αν ο Iannone θα είναι παρών στις πρώτες δοκιμές της νέας χρονιάς στην Sepang τον Φεβρουάριο, εξαρτάται από το αν θα βγουν αρνητικά τα αποτελέσματα του δεύτερου δείγματος.

 

MotoGP, Honda - Βρέθηκε ο αντικαταστάτης του Alberto Puig και δεν είναι αυτός που περιμέναμε

Ο Mikihiko Kawase στο τιμόνι της HRC από το 2027
Puig
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

18/6/2026

Χρέη Team Manager της εργοστασιακής ομάδας Honda HRC Castrol στο MotoGP θα αναλάβει ο Mikihiko Kawase από τη σεζόν του 2027, καθώς η ιαπωνική εταιρεία επιβεβαίωσε πλέον επίσημα τον διάδοχο τον Alberto Puig σε μία από τις σημαντικότερες θέσεις του αγωνιστικού της προγράμματος.

Η αλλαγή ήταν ήδη γνωστό ότι θα πραγματοποιηθεί, καθώς η Honda είχε ανακοινώσει πως ο Alberto Puig θα αποχωρήσει από τον ρόλο του Team Manager στο τέλος του 2026, παραμένοντας όμως στην HRC ως σύμβουλος για τα προγράμματα του MotoGP και του WorldSBK.

Αρχικά τα σενάρια ήθελαν τον Davide Brivio, ο οποίος θα αποχωρήσει από την Trackhouse Aprilia στο τέλος της φετινής χρονιάς, να αναλαμβάνει τη θέση του Puig. Ωστόσο, η Honda επέλεξε τελικά μια λύση "εκ των έσω", προωθώντας τον Mikihiko Kawase στην κορυφαία διοικητική θέση της εργοστασιακής ομάδας.

Ο Kawase βρίσκεται στην HRC από το 2012 και γνωρίζει σε βάθος τη δομή και τη λειτουργία του αγωνιστικού τμήματος της Honda. Πριν αναλάβει το 2024 καθήκοντα Τεχνικού Διευθυντή στο πρόγραμμα MotoGP, είχε σημαντική συμμετοχή στο project της Moto3, όπου διαδραμάτισε καθοριστικό ρόλο στην εξέλιξη και την επιτυχία των μοτοσυκλετών της Honda στις μικρότερες κατηγορίες.

“Αποτελεί μεγάλη τιμή για εμένα αυτή η ευκαιρία να ηγηθώ μιας ομάδας με τόσο μεγάλη ιστορία και τόσες επιτυχίες,” δήλωσε ο Kawase μετά την ανακοίνωση της προαγωγής του.

HRC

“Θέλω να ευχαριστήσω τη Honda για την εμπιστοσύνη της, αλλά και τον Alberto Puig, ο οποίος υπήρξε για πολλά χρόνια ένας εξαιρετικός μέντορας και σύμβουλος. Η υποστήριξη και των δύο θα είναι καθοριστική για τη μελλοντική επιτυχία της ομάδας.

Το 2027 θα είναι μια χρονιά-ορόσημο για τα MotoGP, με τις μεγαλύτερες αλλαγές στους κανονισμούς μετά τη μετάβαση από τους δίχρονους στους τετράχρονους κινητήρες. Μέσα στη Honda πρέπει να συνεχίσουμε να δίνουμε τον καλύτερό μας εαυτό ώστε να ξεκινήσουμε δυνατά αυτή τη νέα εποχή και να επιστρέψουμε στη μάχη για τις πρώτες θέσεις”.

Η επιλογή του Kawase δείχνει πως η Honda επιθυμεί να διατηρήσει τη συνέχεια στο εσωτερικό της οργάνωσης, σε μια περίοδο που προετοιμάζεται για τις ριζικές τεχνικές αλλαγές του 2027, οι οποίες θα φέρουν νέους κινητήρες 850  κυβικών εκατοστών, διαφορετικές αεροδυναμικές προδιαγραφές και νέα τεχνολογικά δεδομένα για όλες τις εργοστασιακές ομάδες.

Παράλληλα, παραμένει ανοιχτό το ζήτημα της σύνθεσης των αναβατών της εργοστασιακής Honda για το 2027. Αν και δεν έχει υπάρξει ακόμη επίσημη ανακοίνωση, οι πληροφορίες θέλουν τη Honda να έχει θέσει ως βασικούς στόχους τους Fabio Quartararo και David Alonso για τη νέα εποχή των MotoGP. Εφόσον επιβεβαιωθεί αυτό το σενάριο, οι Joan Mir και Luca Marini, που αποτελούν το εργοστασιακό δίδυμο από το 2024, ενδέχεται να αποχωρήσουν από την ομάδα στο τέλος της χρονιάς.

Με τον Kawase πλέον στο τιμόνι της αγωνιστικής διαχείρισης και τον Puig σε συμβουλευτικό ρόλο, η Honda οργανώνει από τώρα τη μετάβασή της στη νέα εποχή των MotoGP, έχοντας ως βασικό στόχο την επιστροφή στην κορυφή μετά από αρκετά δύσκολα χρόνια για το ιαπωνικό εργοστάσιο.