Trackhouse Racing MotoGP - Η νέα δορυφορική ομάδα της Aprilia για τα επόμενα 3 χρονια

Η αμερικάνικη ομάδα αντικαθιστά την RNF με αναβάτες τους Miguel Oliveira και Raul Fernandez
Trackhouse MotoGP Racing
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

5/12/2023

Ο ιδιοκτήτης της Trackhouse Entertainment Group, Justin Marks, ανακοίνωσε την Τρίτη 5/12 ότι η Trackhouse Racing, γνωστή από τη συμμετοχή της στο αμερικάνικο πρωτάθλημα αυτοκινήτου NASCAR, θα συμμετάσχει στο παγκόσμιο πρωτάθλημα MotoGP από το 2024 έως και το 2026 με τριετές συμβόλαιο, ως δορυφορική ομάδα της Aprilia, μετά την αποχώρηση της RNF.

Η Trackhouse Entertainment Group, που ανήκει στον Justin Marks και τον γνωστό dj Pitbull, θα διαχειρίζεται τη νεοσύστατη ομάδα από το Nashville του Tenesse, σε συνεργασία με την Aprilia και τον όμιλο Piaggio. Η παρουσίαση της ομάδας με τα αποκαλυπτήρια των αναβατών (σσ. αυτοί θα είναι οι αναβάτες της RNF, Miguel Oliveira και Raul Fernandez), των εταιρικών συνεργατών και του χρώματος θα πραγματοποιηθεί σε μεταγενέστερη ημερομηνία. Για την ώρα παρουσιάστηκε η RS-GP με χρώματα που παραπέμπουν στην αμερικάνικη σημαία, αλλά τα τελικά χρώματα και γραφικά με τα οποία θα δούμε την ομάδα στο MotoGP θα παρουσιαστούν αργότερα.

Trackhouse MotoGP Racing

"Αυτή είναι μια μνημειώδης στιγμή για την Trackhouse Entertainment Group", δήλωσε ο Marks στο δελτίο τύπου της νεοσύστατης ομάδας. "Ήταν στο ήθος της Trackhouse από την πρώτη μέρα να δουλέψουμε, να έχουμε όραμα και να δείξουμε τον ενθουσιασμό και το πάθος που απαιτούνται για να χτίσουμε μια από τις πιο πολύτιμες εταιρείες μηχανοκίνητου αθλητισμού στον κόσμο. Η είσοδός μας στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MotoGP είναι ένα ακόμη βήμα στην υλοποίηση αυτού του οράματος".

Το 2024 η Trackhouse Racing MotoGP Team θα είναι η μοναδική αμερικάνικη ομάδα στην κατηγορία MotoGP, φέρνοντας ξανά άρωμα Η.Π.Α. στο πιο σημαντικό Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Μοτοσυκλέτας στον κόσμο, ένα Πρωτάθλημα στο οποίο έχουν αναδειχθεί στο παρελθόν θρυλικοί Αμερικανοί αναβάτες, όπως οι Eddie Lawson, Kenny Roberts, Freddie Spencer, Wayne Rainey, Randy Mamola, Kevin Schwantz και ο αείμνηστος Nicky Hayden.

Ακολουθήστε ΕΔΩ την Trackhouse Racing στο MotoGP.

Ετικέτες

MotoGP: Aνανέωση συνεργασίας με Tech3, επιβεβαιώνει τη δέσμευση της ΚΤΜ στο πρωτάθλημα

Νέο συμβόλαιο συνεργασίας πολυετούς διάρκειας ανακοινώθηκε στο GP της Καταλονίας
ktm tech3 motogp
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

18/5/2026

Από την πρώτη στιγμή που η ΚΤΜ βρέθηκε προ οικονομικών δυσχερειών ξεκίνησαν οι φήμες περί περιστολής αγωνιστικών δραστηριοτήτων και αποχώρηση από το πανάκριβο MotoGP.

Ωστόσο ενδιάμεσα η ΚΤΜ συνέχισε να δηλώνει παρούσα και δίχως πρόθεση να φύγει, υποστηρίζοντας τις δηλώσεις της με έργα, καθώς εμφανώς συνεχίζει την εξέλιξη της νέας αγωνιστικής 850 κυβικών. Αν ήταν να φύγει από το MotoGP, γιατί να ήταν ξανά σε ιδιωτική δοκιμή του 850 στο Mugello με Dani Pedrosa και Jonas Folger μόλις στις αρχές Μαΐου;

Αν υπάρχουν ακόμη αμφισβητίες που θεωρούν πως η ΚΤΜ μπορεί να φύγει από τα Grand Prix στο άμεσο μέλλον πάντως, η νέα είδηση που ήρθε από το Καταλανικό GP μάλλον θα τους απογοητεύσει.

ktm tech3 motogp

Οι ΚΤΜ και Tech3 έδωσαν μια κοινή συνέντευξη Τύπου στο περιθώριο του αγώνα στη Βαρκελώνη, όπου ο διευθύνων σύμβουλος της πρώτης, Gottfried Neumeister, και ο ιδιοκτήτης της δεύτερης, Guenther Steiner, ανακοίνωσαν από κοινού μια νέα πολυετή συμφωνία συνεργασίας στο MotoGP. Αν και η ακριβής της διάρκεια δεν αποκαλύφθηκε, αμφότερες πλευρές τονίζουν στα ανακοινωθέντα τους τη λέξη "πολυετής", επιβεβαιώνοντας πως δεν πρόκειται απλώς για μικρή παράταση, αλλά για μακροπρόθεσμο σχέδιο.

Αυτή η ανακοίνωση βάζει έτσι τέλος σε σενάρια που ήθελαν την Tech3 να ψάχνει νέα συνεργασία, ενώ τον τελευταίο καιρό η ομάδα είχε συνδεθεί και με τη Honda, η οποία φέρεται να αναζητά μια ακόμη ομάδα για να κάνει τις μοτοσυκλέτες της έξι στη μεγάλη κατηγορία, όπως και η Ducati.

Ετικέτες