Virtual MotoGP 4: Πάνε Misano

Τώρα ψηφιακά αλλά έρχεται και το κανονικό
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

11/5/2020

Έχουν γίνει ήδη τρεις εικονικοί αγώνες των MotoGP, όπου σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία της Dorna 81 εκατομμύρια άνθρωποι απ’ όλο τον κόσμο ασχολήθηκαν με το ψηφιακό πρωτάθλημα, συμμετέχοντας ή παρακολουθώντας τους ψηφιακούς αγώνες από την τηλεόραση. Ο τελευταίος ήταν στην πίστα της Jerez, που ελπίζουμε να δούμε και τον πρώτο αληθινό αγώνα της χρονιάς εκεί, ενώ τώρα οι παιχνιδομηχανές θα μας μεταφέρουν στην πίστα του Misano για τον τέταρτο αγώνα του Virtual MotoGP. Συμπτωματικά, το Misano είναι άλλη μια πίστα όπου έχει μεγάλες πιθανότητες να φιλοξενήσει έναν διπλό αγώνα των MotoGP φέτος. Ο αγώνας έχει οριστεί για τις 17 Μαΐου και ώρα (15:00 GMT+2) δηλαδή 16:00 ώρα Ελλάδος λόγω θερινού ωραρίου. Το πρόγραμμα περιλαμβάνει δύο κατηγορίες, τα MotoGP και τα MotoE, δηλαδή δεν έχει την Moto2 και την Moto3 που είχε ο προηγούμενος στη Jerez. Επίσης άλλη μια διαφορά θα είναι στους γύρους, όπου τα MotoGP θα κάνουν 9 γύρους (το 35% ενός αληθινού αγώνα στο Misano) και τα MotoE θα κάνουν 5 γύρους (αντιστοιχεί στο 50% ενός αληθινού αγώνα της κατηγορίας). Στη Jerez τα MotoGP είχαν κάνει 13 γύρους. Αλλάγές έχουμε και στις συμμετοχές, όπου για την Ducati τα κουμπάκια θα πάει ο  Michele Pirro, αντικαθιστώντας τον Danilo Petrucci, ενώ στην ομάδα της Suzuki θα είναι ο Joan Mir αντί του Alex Rins (που μόλις υπέγραψε το νέου του συμβόλαιο με τους γαλάζιους…). Μετά τον αγώνα θα υπάρξει συνέντευξη του νικητή στο instagram. Ακολουθεί η λίστα με τις συμμετοχές για τις δύο κατηγορίες:

 

MotoGP™ line-up


Repsol Honda Team: Marc Marquez, Alex Marquez
Ducati Team: Michele Pirro
Monster Energy Yamaha MotoGP: Valentino Rossi, Maverick Viñales
Team Suzuki Ecstar: Joan Mir
Petronas Yamaha SRT: Fabio Quartararo
Pramac Racing: Francesco Bagnaia
LCR Honda Idemitsu: Takaaki Nakagami
Reale Avintia Racing: Tito Rabat
Aprilia Racing Team Gresini: Lorenzo Savadori


MotoE™ line-up

Trentino Gresini MotoE: Matteo Ferrari
Avintia Esponsorama Racing: Eric Granado
EG 0,0 Marc VDS: Mike Di Meglio
LCR E-Team: Xavier Simeon
Ongetta SIC58 Squadra Corse: Mattia Casadei
Intact GP: Dominique Aegerter
Tech 3 E-Racing: Lukas Tulovic
Join Contract Pons 40: Jordi Torres
Openbank Aspar Team: Alejandro Medina

 

MotoGP: Φεύγει ο Martin από την Aprilia! Ο πρωταθλητής μίλησε! Οριστικό τέλος συνεργασίας

Ξεκαθαρίζει τα πράγματα ο Jorge Martin μετά από την προσπάθεια κουκουλώματος της Aprilia
Jorge-Martin
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

29/5/2025

Κατά τη διάρκεια του Βρετανικού GP, ο εν ενεργεία Παγκόσμιος Πρωταθλητής Jorge Martin είχε δηλώσει ότι σύντομα θα μοιραστεί “τη δική του πλευρά της ιστορίας”, και πλέον ο αναβάτης με το #1 εξέδωσε επίσημη δήλωση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

“Γεια σε όλους,

Θα ήθελα να μοιραστώ με όλους τους φίλους, τα μέσα ενημέρωσης και τους ανθρώπους που παρακολουθούν την καριέρα μου μια ξεκάθαρη εξήγηση για την κατάσταση που αφορά τη συνεργασία μου με την Aprilia.

Σε καμία στιγμή δεν παραβίασα το συμβόλαιό μου. Όταν το υπογράψαμε, συμφώνησα με την Aprilia ότι, εφόσον δεν πληρούνταν ορισμένες προϋποθέσεις, διατηρούσα το δικαίωμα να αποφασίσω για το μέλλον μου για το 2026. Αυτή ήταν μια ουσιαστική προϋπόθεση για να αποδεχθώ την πρόταση συμβολαίου που μου προσέφεραν εκείνη τη στιγμή.

Όταν πήρα την απόφαση να αλλάξω κατασκευαστή πέρσι, ένα από τα βασικά μου ζητούμενα ήταν να έχω τη δυνατότητα να δοκιμάσω τη μοτοσυκλέτα σε πραγματικές συνθήκες και να κατανοήσω την ομάδα και τη μεθοδολογία της. Με αυτόν τον τρόπο, θα αισθανόμουν άνετα να υπογράψω για δύο χρόνια αντί για ένα, και έτσι συμπεριλάβαμε αυτή την προϋπόθεση.

Αντιμέτωπος με την κατάσταση όπου έπρεπε να λάβω μια απόφαση με βάση μια ημερομηνία που ορίζεται από συμβόλαιο, αποφάσισα να ασκήσω το δικαίωμά μου να αποδεσμευτώ για τη σεζόν του 2026. Το έκανα πάντα με σεβασμό, σαφήνεια και με μοναδικό σκοπό να έχω τον έλεγχο του μέλλοντος μου ως επαγγελματίας αθλητής.

Δυστυχώς, οι περιστάσεις που προέκυψαν λόγω των πτώσεων, αν και είναι αλήθεια ότι δεν επηρεάζουν όσα είχαμε συμφωνήσει, επηρέασαν αυτή τη φάση. Γι’ αυτόν τον λόγο, ήμουν πάντα ανοιχτός σε διάλογο με την Aprilia για να παρατείνουμε αυτήν την περίοδο μέχρι έναν ορισμένο αριθμό Grand Prix μετά την επιστροφή μου στη δράση. Ο στόχος είναι και οι δύο πλευρές να δώσουμε μια δεύτερη ευκαιρία και να αισθανθούμε άνετα πριν ληφθεί η απόφαση για το 2026.

Ήμουν πάντα ειλικρινής με την Aprilia, πάντα εκτιμούσα τη μοτοσυκλέτα, την ομάδα και την προσπάθεια όλων των ανθρώπων που είναι μέρος του εγχειρήματος. Το μόνο που ζητώ είναι να γίνει σεβαστή η θέλησή μου και το πνεύμα της συμφωνίας που είχαμε κάνει εξαρχής με την Aprilia.

Δεν υπάρχει σύγκρουση ή μομφή. Θέλω απλώς να μπορώ να κοιτάξω μπροστά με καθαρότητα, μετά από πολύ δύσκολες στιγμές και έναν πολύ σοβαρό τραυματισμό, και να συνεχίσω να δίνω τον καλύτερό μου εαυτό εντός και εκτός πίστας.

Σας ευχαριστώ όλους για την κατανόηση και τον σεβασμό,

Jorge Martín”

Αυτό ήταν! Ο παγκόσμιος πρωταθλητής μίλησε και πλέον ψάχνει τον επόμενο σταθμό της καριέρας του για την ερχόμενη σεζόν με τη Honda να έχει αυτή τη στιγμή και τις περισσότερες πιθανότητες έπειτα και από όλα αυτά που έχουν γίνει τις τελευταίες ημέρες.