Virtual MotoGP: Ετοιμάζεται ο δεύτερος αγώνας!

Μεγάλη αποδοχή απ’ τον κόσμο!
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

6/4/2020

Με το πρωτάθλημα να έχει παγώσει λόγω της πανδημίας, η απόφαση της διοργάνωσης να πραγματοποιήσει έναν εικονικό αγώνα με διάφορους αναβάτες των MotoGP να παίρνουν μέρος, αποδείχτηκε πέρα για πέρα σωστή, κρίνοντας απ’ την απήχηση που είχε στο κοινό. Το υλικό που δημιουργήθηκε απ’ τον αγώνα έφτασε τα 400 video, τα οποία ξεπέρασαν τις 13.000.000 προβολές, ενώ σημειώθηκαν πάνω από 2.500.000 αντιδράσεις των φιλάθλων, με πολλούς από αυτούς να σχολιάζουν κατά τη διάρκεια της ζωντανής μετάδοσης στις ψηφιακές πλατφόρμες.

Όπως είχαμε αναφέρει και στο παρελθόν, η μετάδοση του αγώνα πραγματοποιήθηκε μέσα απ’ την επίσημη ιστοσελίδα των MotoGP, το Facebook TV, το YouTube και πάρα πολλές ψηφιακές πλατφόρμες, ενώ διάφοροι τηλεοπτικοί σταθμοί όπως οι Sky Italia, Canal+, BT Sport, Servus, NBC, ESPN, Fox, Motorsport TV, Eurosport India, Fox Australia και TEN τον μετέδωσαν ζωντανά!

Η απήχηση του εικονικού αγώνα ήταν τόσο μεγάλη, με την προβολή του υλικού του να ξεπερνά τα 7.000.000 λεπτά (ή τα 13 χρόνια αν κάνουμε την αναγωγή σε έτη) που η διοργάνωση αποφάσισε αυτό το σαββατοκύριακο να πραγματοποιήσει τον δεύτερο αγώνα. Η μετάδοση θα ξεκινήσει στις 17:00 ώρα Ελλάδας στις 12 Απριλίου, ενώ θα πραγματοποιηθεί στην εικονική αρένα του Red Bull Ring με νέους αναβάτες να παίρνουν μέρος. Όπως αποδεικνύεται απ’ το ενδιαφέρον του κόσμου για άλλη μια φορά, το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Grand Prix δεν έχει να κάνει αυστηρά και μόνο με τους αγώνες και το νικητή, αλλά και με όλους τους αναβάτες και τους ανθρώπους που συμμετέχουν σε αυτό. Αυτός είναι και ένας απ’ τους λόγους που ο εικονικός αγώνας είχε τόσο μεγάλη απήχηση, ενώ ο χαβαλές και το χαλαρό κλίμα που επικρατεί απ’ τους αναβάτες υπόσχεται ότι ο δεύτερος αγώνας θα είναι εξίσου διασκεδαστικός.

Ετικέτες

MotoGP-Carlos Ezpeleta: Έντονο ενδιαφέρον για ομάδες από νέους επενδυτές - Κρούσεις και για νέες πίστες

Την εμπορικότερη φάση του διανύει το κορυφαίο πρωτάθλημα - Έπειτα και από την είσοδο της Liberty Media
MotoGP Investments
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

30/12/2025

Τα MotoGP γνωρίζουν πρωτοφανή άνθηση, μετά από μια σεζόν-ρεκόρ και την είσοδο της Liberty Media στο παιχνίδι, με έντονο ενδιαφέρον τόσο για νέες ομάδες όσο και για νέες πίστες, σύμφωνα με τον επικεφαλής αθλητικό διευθυντή του θεσμού, Carlos Ezpeleta.

Όλα τα βλέμματα είναι στραμμένα στα MotoGP αυτή την περίοδο. Και όχι άδικα. Η σεζόν που μόλις ολοκληρώθηκε κατέρριψε ρεκόρ τηλεθέασης και προσέλευσης φιλάθλων σχεδόν σε κάθε αγώνα του ημερολογίου, χάρη, σε μεγάλο βαθμό, στη μάχη για τον τίτλο μεταξύ των αδελφών Marquez, αλλά και το παρασκήνιο δράμα που συνόδευσε όλη τη χρονιά, από τις ρήτρες συμβολαίων έως έριδες του παρελθόντος.

Και φυσικά, το ενδιαφέρον ενισχύεται ακόμη περισσότερο από το γεγονός ότι το MotoGP έχει πλέον νέο ιδιοκτήτη, τη Liberty Media. Την ίδια εταιρεία που αγόρασε τη Formula 1 πριν από περίπου μια δεκαετία και την οδήγησε σε πρωτοφανή εμπορική επιτυχία, γεννώντας το ερώτημα: είναι δυνατόν να μεταφέρει την συνταγή αυτή, επιτυχώς, στον κόσμο των δύο τροχών;

Σύμφωνα με τον Carlos Ezpeleta, γιο του Carmelo Ezpeleta και νυν Αθλητικό Διευθυντή των MotoGP, το ενδιαφέρον είναι ήδη τεράστιο. Σε συνέντευξή του, ο Ezpeleta δηλώνει ξεκάθαρα, "Το ενδιαφέρον παραμένει αμείωτο. Δεχόμαστε τηλεφωνήματα κάθε εβδομάδα από νέους ιδιώτες ή επενδυτικά funds που θέλουν να επενδύσουν στο MotoGP, είτε μέσω ομάδων είτε μέσω μεριδίων σε υπάρχουσες ομάδες".

Ωστόσο, η είσοδος νέων παικτών στο πρωτάθλημα δεν είναι απλή υπόθεση. Το MotoGP έχει συγκεκριμένες απαιτήσεις τόσο για νέους ιδιοκτήτες ομάδων όσο και για κατασκευαστές που επιθυμούν να επιστρέψουν με χαρακτηριστικά παραδείγματα τις BMW και Suzuki, που έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον για επιστροφή, χωρίς όμως να έχουν προχωρήσει σε αυτή. Παράλληλα, ένα πιθανό “παράθυρο” της αγοράς υπάρχει με την KTM, η οποία βρίσκεται σε μεταβατική, ιδιοκτησιακά, περίοδο, χωρίς ακόμη να έχει ξεκαθαρίσει εάν θα υπάρξει και ποιο θα είναι το μέλλον της στο πρωτάθλημα.

Ezpeleta Carlos

Εξίσου έντονο είναι και το ενδιαφέρον για νέες πίστες. Όπως εξηγεί ο Ezpeleta, "Υπάρχει επίσης μεγάλο ενδιαφέρον για νέες πίστες. Σε αυτή την περίπτωση τα τηλεφωνήματα δεν είναι εβδομαδιαία αλλά μηνιαία. Υπάρχει έντονη επιθυμία να συνδεθούν με το brand του MotoGP, όμως απλά δεν υπάρχει χώρος για όλα τα αιτήματα. Με 14 αγώνες στην Ευρώπη και οκτώ εκτός αυτής, είναι ξεκάθαρο πού βρίσκεται το μεγαλύτερο περιθώριο ανάπτυξης".

Η Ασία, η Μέση Ανατολή και η Νότια Αμερική εμφανίζονται ως οι βασικές περιοχές επέκτασης, κάτι που αναπόφευκτα θέτει υπό πίεση το ευρωπαϊκό σκέλος του ημερολογίου. Βέβαια, τα τελευταία χρόνια δεν έλειψαν τα προβλήματα, με αρκετούς αγώνες, κυρίως σε Ασία και Μέση Ανατολή, να ακυρώνονται την τελευταία στιγμή. Υπό αυτό το πρίσμα, η Νότια Αμερική ίσως αποτελεί την πιο "βατή" επιλογή, χωρίς να αποκλείεται και περαιτέρω ενίσχυση της παρουσίας στη Βόρεια Αμερική, με ιστορικές πίστες όπως η Laguna Seca να παραμένουν στο προσκήνιο.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι το ενδιαφέρον γύρω από το MotoGP αναμένεται να αυξηθεί ακόμη περισσότερο μέσα στο 2026, που θα αποτελέσει την πρώτη πλήρη χρονιά υπό τη διοίκηση της Liberty Media. Με το βλέμμα στραμμένο και στις μεγάλες αλλαγές κανονισμών του 2027, που αναπόφευκτα θα ανακατέψουν την τράπουλα, το πρωτάθλημα μοιάζει έτοιμο για μια νέα εποχή, με φιλοδοξία, αντίστοιχη με αυτή που είδαμε στη Formula 1.