Virtual MotoGP - Silverstone: Ο Lorenzo νικητής! [video]

Κέρδισε με την πρώτη!
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

1/6/2020

O Jorge Lorenzo, με τα χρώματα της Monster Energy Yamaha στέφθηκε virtual νικητής στον εικονικό αγώνα των MotoGP στο Silverstone! Μπορεί το όνειρό του για wild card συμμετοχή στον… κανονικό κόσμο να ναυάγησε μετά την απαγόρευση των wild card συμμετοχών για φέτος, αλλά τουλάχιστον στην ψηφιακή πραγματικότητα το πραγματοποίησε και μάλιστα πήρε και τη νίκη.

Μια νίκη που δεν ήρθε εύκολα, καθώς ο Tito Rabat φαίνεται πως εξοικειώθηκε με την παιχνιδομηχανή του και πάλεψε μέχρι το τέλος με τον Ισπανό πολυπρωταθλητή. Τρίτος στο εικονικό podium ανέβηκε ο Fabio Quartararo.

Από το εικονικό περιβάλλον δεν έλειψαν φυσικά οι δυνατές μάχες και ο χαμός της πρώτης στροφής, με τον Lorenzo μάλιστα να πέφτει θύμα της φόρας του Quartararo. Στην εξέλιξη του αγώνα δεν έελιψαν οι πτώσεις, μιας και οι αναβάτες δεν είχαν να ρισκάρουν κάτι παραπάνω από μερικά Mbps χαμένα, με τον Bagnaia να μπαίνει κι αυτος στο παιχνίδι για την διεκδίκηση της πρώτης θέσης.

Εντυπωσιακός ήταν ο Nakagami, ο οποίος μέχρι και τα μισά του αγώνα δεν έκανε ούτε ένα λάθος, αλλά κάπου εκεί έχασε την αυτοσυγκέντρωσή του και έστειλε το avatar του στο χώμα, με τον Rabat να παίρνει τα ηνία. Τον τελευταίο λόγο όμως τον είχε ο Lorenzo, ο οποίος οδήγησε στο ψηφιακό περιβάλλον όπως οδηγεί και στην πραγματικότητα, μεθοδικά και υπολογισμένα, για να πάρει τελικά τη νίκη, στην πρώτη του κιόλας εμφάνιση στους Virtual MotoGP αγώνες.

Πέρα όμως από την κατηγορία των MotoGP, στο εικονικό Silverstone συμμετείχαν και οι μικρότερες κατηγορίες, με αντίστοιχο θέαμα. Στην Moto2 νικητής αναδείχθηκε ο Bo Bendsneyder, ο οποίος σαφώς ήταν καλύτερος από τον προηγούμενο αγώνα της κατηγορίας στη Jerez. Μάλιστα, το μέγεθος της κυριαρχίας του φαίνεται και από τα οκτώ δευτερόλεπτα διαφοράς που είχε από τον δεύτερο, τον Kasmayudin, ενώ την τρίτη θέση του βάθρου κατέλαβε ο Garzo που εκμεταλλεύτηκε το τραγικό λάθος του Schrotter στον προτελευταίο γύρο.

Στην Moto3 –όπως και στα MotoGP- είχαμε για νικητή έναν αναβάτη που για πρώτη φορά έπαιρνε μέρος στο virtual… πανηγύρι, τον Stefano Nepa. Ο Ιταλός πιτσιρικά φαίνεται πως έχει περάσει άπειρες ώρες μπροστά στην οθόνη του, καθώς ήταν μια κλάση πάνω από όλους τους υπόλοιπους σε όλη την διάρκεια του αγώνα, αλλά και στα δοκιμαστικά ως κάτοχος της pole position. Στη δεύτερη θέση τερμάτισε το avatar του Jeremy Alcoba και τρίτος ήταν ο Ayumu Sasaki.

Δείτε εδώ το video με τους αγώνες όλων των κατηγοριών

 

Ετικέτες

O Chantra φεύγει από τα MotoGP – Συνεχίζει με Honda HRC στο WorldSBK στο πλευρό του Jake Dixon

Φαινόταν πριν από τον πρώτο αγώνα ότι δεν κάνει για εκεί
Chantra sign WSBK Honda HRC
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

30/9/2025

Η IDEMITSU Honda LCR επιβεβαίωσε ότι ο Somkiat Chantra δεν θα παραμείνει στην ομάδα για τη σεζόν 2026. Ο Ταϊλανδός αναβάτης, που πέρυσι έγινε ο πρώτος εκπρόσωπος της Ταϊλάνδης στα MotoGP και κατάφερε να συγκεντρώσει τους πρώτους του βαθμούς παρά τους τραυματισμούς του, ετοιμάζεται να ξεκινήσει ένα νέο κεφάλαιο στην καριέρα του, αυτή τη φορά στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike, με την εργοστασιακή ομάδα Honda HRC

Σύμφωνα με ανακοίνωση της Honda HRC, ο Chantra θα είναι ομόσταυλος του Jake Dixon, δημιουργώντας ένα ολοκαίνουργιο δίδυμο για την ομάδα στη σεζόν 2026. Ο  Chantra θα γίνει ο πρώτος Ταϊλανδός αναβάτης που θα συμμετάσχει κανονικά στο WorldSBK με εργοστασιακή μοτοσυκλέτα.

Το ταξίδι του Chantra προς το WorldSBK ξεκίνησε στο Asia Talent Cup, όπου σημείωσε νίκη το 2015 στο Buriram και κατέκτησε τον τίτλο το 2016. Από την άλλη πλευρά, ο Dixon έχει μακρά εμπειρία, έχοντας ξεκινήσει από τα πρωταθλήματα BSB, στη συνέχεια περάσει στη Moto2, και πλέον στο παγκόσμιο πρωτάθλημα Superbike με τη Honda.

Ο Lucio Cecchinello, διευθυντής της ομάδας LCR, δήλωσε ότι η πρώτη χρονιά του Chantra στο MotoGP δεν υπήρξε εύκολη λόγω τραυματισμών, όμως αναγνώρισε την αφοσίωσή του, τον αγωνιστικό του χαρακτήρα και το ιστορικό του επίτευγμα ως πρώτου Ταϊλανδού στην κορυφαία κατηγορία.

Η Honda HRC, από την πλευρά της, σχολίασε ότι αυτό το νέο δίδυμο, Chantra και Dixon, φέρνει στην ομάδα ταλέντο, εμπειρία και δυναμική για να ενισχύσει τη θέση της στα Superbike.

Όπως φαίνεται, στις μουσικές καρέκλες ο τελευταίος πάντα φεύγει και κανείς δεν μοιάζει να εκπλήσσεται από την εξέλιξη αυτή. Τα αποτελέσματα και οι τραυματισμοί του Ταϊλανδού φαινόντουσαν πώς θα τον οδηγούσαν στην έξοδο από την μεγάλη κατηγορία στο φινάλε της σεζόν του 2025.

Η θέση αυτή δεν μπορούσε να δεσμευτεί για τον Oliveira γιατί η Honda κράτα πάντα μια θέση για Ιάπωνα αναβάτη. Ο Chantra κατέλαβε την σέλα γιατί ο Ai Ogura επέλεξε το πιο ανταγωνιστικό σύνολο της Aprilia RS-GP στην δορυφορική Aprilia Trackhouse, ανοίγοντας έτσι την θέση, που προσφέρθηκε σε Ασιάτη. Μένει να δούμε τώρα τι θα κάνει η Honda για να πλαισιώσει τον Johann Zarco στην δορυφορική της ομάδα LCR.

Αρχή φόρμας

Τέλος φόρμας