Virtual MotoGP - Silverstone: Ο Lorenzo νικητής! [video]

Κέρδισε με την πρώτη!
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

1/6/2020

O Jorge Lorenzo, με τα χρώματα της Monster Energy Yamaha στέφθηκε virtual νικητής στον εικονικό αγώνα των MotoGP στο Silverstone! Μπορεί το όνειρό του για wild card συμμετοχή στον… κανονικό κόσμο να ναυάγησε μετά την απαγόρευση των wild card συμμετοχών για φέτος, αλλά τουλάχιστον στην ψηφιακή πραγματικότητα το πραγματοποίησε και μάλιστα πήρε και τη νίκη.

Μια νίκη που δεν ήρθε εύκολα, καθώς ο Tito Rabat φαίνεται πως εξοικειώθηκε με την παιχνιδομηχανή του και πάλεψε μέχρι το τέλος με τον Ισπανό πολυπρωταθλητή. Τρίτος στο εικονικό podium ανέβηκε ο Fabio Quartararo.

Από το εικονικό περιβάλλον δεν έλειψαν φυσικά οι δυνατές μάχες και ο χαμός της πρώτης στροφής, με τον Lorenzo μάλιστα να πέφτει θύμα της φόρας του Quartararo. Στην εξέλιξη του αγώνα δεν έελιψαν οι πτώσεις, μιας και οι αναβάτες δεν είχαν να ρισκάρουν κάτι παραπάνω από μερικά Mbps χαμένα, με τον Bagnaia να μπαίνει κι αυτος στο παιχνίδι για την διεκδίκηση της πρώτης θέσης.

Εντυπωσιακός ήταν ο Nakagami, ο οποίος μέχρι και τα μισά του αγώνα δεν έκανε ούτε ένα λάθος, αλλά κάπου εκεί έχασε την αυτοσυγκέντρωσή του και έστειλε το avatar του στο χώμα, με τον Rabat να παίρνει τα ηνία. Τον τελευταίο λόγο όμως τον είχε ο Lorenzo, ο οποίος οδήγησε στο ψηφιακό περιβάλλον όπως οδηγεί και στην πραγματικότητα, μεθοδικά και υπολογισμένα, για να πάρει τελικά τη νίκη, στην πρώτη του κιόλας εμφάνιση στους Virtual MotoGP αγώνες.

Πέρα όμως από την κατηγορία των MotoGP, στο εικονικό Silverstone συμμετείχαν και οι μικρότερες κατηγορίες, με αντίστοιχο θέαμα. Στην Moto2 νικητής αναδείχθηκε ο Bo Bendsneyder, ο οποίος σαφώς ήταν καλύτερος από τον προηγούμενο αγώνα της κατηγορίας στη Jerez. Μάλιστα, το μέγεθος της κυριαρχίας του φαίνεται και από τα οκτώ δευτερόλεπτα διαφοράς που είχε από τον δεύτερο, τον Kasmayudin, ενώ την τρίτη θέση του βάθρου κατέλαβε ο Garzo που εκμεταλλεύτηκε το τραγικό λάθος του Schrotter στον προτελευταίο γύρο.

Στην Moto3 –όπως και στα MotoGP- είχαμε για νικητή έναν αναβάτη που για πρώτη φορά έπαιρνε μέρος στο virtual… πανηγύρι, τον Stefano Nepa. Ο Ιταλός πιτσιρικά φαίνεται πως έχει περάσει άπειρες ώρες μπροστά στην οθόνη του, καθώς ήταν μια κλάση πάνω από όλους τους υπόλοιπους σε όλη την διάρκεια του αγώνα, αλλά και στα δοκιμαστικά ως κάτοχος της pole position. Στη δεύτερη θέση τερμάτισε το avatar του Jeremy Alcoba και τρίτος ήταν ο Ayumu Sasaki.

Δείτε εδώ το video με τους αγώνες όλων των κατηγοριών

 

Ετικέτες

Κάποιος έπρεπε να φύγει – Ο Miguel Oliveira πάει στο WorldSBK το 2026

Για να χωρέσει ο Toprak, ο πέντε φορές νικητής Grand Prix θα ενώσει δυνάμεις με τον Danilo Petrucci στη ROKiT BMW
Oliveira Signs WSBK BMW ROKiT
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

30/9/2025

Η BMW ανακοίνωσε επίσημα την ένταξη του Miguel Oliveira στη ROKiT BMW Motorrad WorldSBK Team για τη σεζόν 2026, με τον Πορτογάλο αναβάτη να εγκαταλείπει το grid του MotoGP και να πλαισιώνει τον Danilo Petrucci στην εργοστασιακή ομάδα

Μετά την αποχώρηση του Toprak Razgatlioglu προς την Pramac Racing στο MotoGP, ουσιαστικά παίρνοντας τη θέση του Oliveira, και την επιβεβαίωση ότι ο Michael Van Der Mark δεν θα συνεχίσει με την BMW, η γερμανική ομάδα θα εμφανιστεί με ένα εντελώς νέο δίδυμο στη γραμμή εκκίνησης του WorldSBK το 2026, με τον Πορτογάλο αναβάτη να ακολουθεί τον αντίθετο δρόμο με τον Toprak Razgatlioglu.

Ο Oliveira, γεννημένος στην Almada, έχει μια μακρά πορεία στις τρεις κατηγορίες του MotoGP. Στη Moto3 (2015) κατέκτησε τη δεύτερη θέση στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα με την Red Bull KTM Ajo, σημειώνοντας έξι νίκες και εννέα βάθρα. Στη Moto2 (2017-2018) κέρδισε έξι αγώνες και ανέβηκε 21 φορές στο βάθρο, τερματίζοντας τρίτος και δεύτερος στη γενική.

Το μεγάλο βήμα ήρθε το 2019, όταν πέρασε στη μεγάλη κατηγορία. Στη δεύτερη σεζόν του, το 2020, πανηγύρισε δύο νίκες (Styria, Portugal), για να ακολουθήσουν άλλες τρεις (Catalunya 2021, Thailand 2022, συν Styrian GP). Συνολικά κατέκτησε πέντε νίκες στη MotoGP με την KTM, πριν μετακομίσει στην Aprilia και αργότερα στην Pramac Racing με Yamaha, όπου το 2025 ταλαιπωρήθηκε από τραυματισμούς.

Η συμφωνία με την BMW σηματοδοτεί μια νέα πρόκληση στην καριέρα του 30χρονου Πορτογάλου, ο οποίος εντάσσεται σε ένα φιλόδοξο και αναπτυσσόμενο project, με στόχο να ενισχύσει την παρουσία της γερμανικής φίρμας στο WorldSBK.

Ο Oliveira δήλωσε: “Το να γίνω μέλος της οικογένειας BMW στο WorldSBK είναι ένα συναρπαστικό βήμα στην καριέρα μου, με τεράστιες προοπτικές. Εντάσσομαι σε ένα φιλόδοξο και ανταγωνιστικό εγχειρημα, που έχει ήδη αφήσει το στίγμα του τόσο στο Πρωτάθλημα όσο και στη βιομηχανία μοτοσυκλέτας. Ανυπομονώ να ξεκινήσουμε αυτό το νέο κεφάλαιο μαζί”.

Από την πλευρά της BMW, ο Sven Blusch, υπεύθυνος  Motorsport της BMW Motorrad, τόνισε: “Καλωσορίζουμε τον Miguel Oliveira στη μεγάλη μας οικογένεια. Έχει αποδείξει σε όλη την καριέρα του ότι είναι ένας από τους πιο ταλαντούχους και ευέλικτους αναβάτες της γενιάς του. Με πέντε νίκες στη MotoGP και εμπειρία σε όλες τις κατηγορίες Grand Prix, φέρνει τεράστια αξία στην ομάδα μας. Μαζί με τον Danilo Petrucci συνθέτουν ένα ισχυρό και ανταγωνιστικό δίδυμο”.

Με τον Razgatlioglu να κυνηγά τον τίτλο στο φετινό WorldSBK και τον Van Der Mark να αποχωρεί από την ενεργό δράση της BMW στο τέλος του 2025, η επόμενη χρονιά σηματοδοτεί μια νέα εποχή για την εργοστασιακή ομάδα της BMW, που ετοιμάζεται να κάνει το παραπάνω βήμα στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike.