Ξανά στο χειρουργείο ο Marc Marquez

"Τρέχει" για να προλάβει τα χειρότερα
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

27/11/2019

Στην πρώτη μέρα των επίσημων δοκιμών της Jerez, ο Marquez είχε μια φαινομενικά αθώα πτώση στην τελευταία στροφή της πίστας. Τα πράγματα δεν έδειχναν σοβαρά όσο ο Ισπανός πολυπρωταθλητής σερνόταν στην άσφαλτο, όμως την ώρα που μπήκε στην αμμοπαγίδα, η λάθος στάση του σώματός του οδήγησε στην μερική  αποκόλληση του ώμου του - για δεύτερη φορά, η πρώτη είχε συμβεί στη Μαλαισία.

Αφότου μεταφέρθηκε στο ιατρείο της πίστας και έγινε η διάγνωση, ο Marquez έδειξε την απαραίτητη αποφασιστικότητα που τον κάνει πρωταθλητή και επέστρεψε στην πίστα για να ολοκληρώσει της δοκιμές του, καθώς είχε να δοκιμάσει δύο τελείως διαφορετικά πλαίσια. Το θέμα είναι πως το πρόβλημα που δημιουργήθηκε στον “καλό” του ώμο χρήζει άμεσης αντιμετώπισης και ο Marquez θα μπει στην χειρουργική αίθουσα για άλλη μια φορά σήμερα, ώστε να ξεκινήσει όσο πιο άμεσα γίνεται την αποκατάσταση και να είναι έτοιμος για τον πρώτο αγώνα της νέας σεζόν. Οι άνθρωποι της ομάδας του ανέφεραν πως η επέμβαση θα είναι παρόμοια με αυτή που είχε κάνει πέρσι, ενώ ο ίδιος είπε ότι -προφανώς- θα προτιμούσε να περάσει όμορφα τις διακοπές του μετά από μια εξαιρετική σεζόν το 2019, αλλά τώρα έρχεται αντιμέτωπος για άλλη μια φορά με την αίθουσα του χειρουργείου.

“Όπως όλοι γνωρίζουν, ο περασμένος χειμώνας ήταν πολύ δύσκολος για μένα, λόγω της επέμβασης του αριστερού μου ώμου που είχε πάθει μεγάλη ζημιά. Θέλω να αποφύγω την ίδια κατάληξη με τον δεξί και για αυτό συμβουλεύτηκα πολλούς γιατρούς ώστε να δω τις επιλογές μου. Πριν το Motegi είχα μερικά θέματα με τον ώμο και μετά την πτώση στη Μαλαισία έγινε η μερική αποκόλλησή του. Στις δοκιμές της Jerez έπαθα πάλι μια μερική αποκόλληση μετά την πτώση και για να αποφύγω μια αντίστοιχη περιπέτεια και με τον δεξί ώμο αποφάσισα με τους γιατρούς πως είναι καλύτερο να κάνω τώρα την επέμβαση. Η αποθεραπεία θα διαρκέσει πάνω κάτω τον ίδιο χρόνο και θα εστιάσουμε στο να επιστρέψω για της δοκιμές της Μαλαισίας σε όσο το δυνατόν καλύτερη φυσική κατάσταση.”

Ετικέτες

MotoGP: Έκλεισαν οι θέσεις! Ο Diogo Moreira στην Honda LCR από το 2026!

Ο Βραζιλιάνος κλείνει το ρόστερ της επόμενης σεζόν
Diogo
Από τον

Παύλο Καρατζά

15/10/2025

Είναι επίσημο: Ο Βραζιλιάνος αναβάτης Diogo Moreira υπέγραψε συμβόλαιο με την Honda Racing Corporation και θα ενταχθεί στην ομάδα Honda LCR MotoGP από τη σεζόν 2026.

Ο Moreira, που κατάγεται από το Σάο Πάολο, έκανε το ντεμπούτο του στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Moto3 το 2022, όπου πέτυχε μία νίκη, τρία βάθρα και δύο pole position σε 39 αγώνες.

Μετά τη μετάβασή του στη Moto2 το 2024, ανακηρύχθηκε Rookie of the Year και φέτος είναι δεύτερος στην βαθμολογία με μόλις 9 βαθμούς διαφορά από τον πρωτοπόρο Manuel Gonzalez.

Η Honda LCR, με τη στενή συνεργασία της με την HRC, παραμένει βαθιά αφοσιωμένη στην ανάπτυξη νέων ταλέντων, και η υπογραφή του Moreira ενισχύει περαιτέρω την εστίαση τόσο της Honda όσο και της LCR στη διαμόρφωση του μέλλοντος του MotoGP.

Diogo

Diogo Moreira: “Η συμμετοχή μου στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MotoGP με την Honda LCR είναι ένα όνειρο που έγινε πραγματικότητα. Θέλω να ευχαριστήσω την Honda και την ομάδα που πίστεψαν σε μένα και μου έδωσαν αυτή την απίστευτη ευκαιρία. Είμαι ενθουσιασμένος που θα μάθω, θα εξελιχθώ και θα αγωνιστώ για να πετύχω καλά αποτελέσματα στο υψηλότερο επίπεδο των αγώνων μοτοσυκλέτας”.

Lucio Cecchinello, Διευθυντής της Honda LCR Team: “Είμαστε πολύ χαρούμενοι που ανακοινώνουμε την άφιξη του Diogo Moreira στην ομάδα μας. Χωρίς αμφιβολία, ο Diogo διαθέτει όλες τις ιδιότητες για να γίνει ένας από τους μεγάλους του MotoGP. Έχει αναμφισβήτητο ταλέντο, βαθιά αγάπη για τις αγώνες και έχει αποδείξει την ταχύτητά του σε όλους τους τύπους μοτοσυκλετών και κατηγοριών. Εκ μέρους όλης της ομάδας LCR, καλωσορίζω θερμά τον Diogo και ευχαριστώ την Honda HRC που μας εμπιστεύτηκε αυτό το συναρπαστικό έργο για το 2026”.