Ξανά στο χειρουργείο ο Marc Marquez

"Τρέχει" για να προλάβει τα χειρότερα
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

27/11/2019

Στην πρώτη μέρα των επίσημων δοκιμών της Jerez, ο Marquez είχε μια φαινομενικά αθώα πτώση στην τελευταία στροφή της πίστας. Τα πράγματα δεν έδειχναν σοβαρά όσο ο Ισπανός πολυπρωταθλητής σερνόταν στην άσφαλτο, όμως την ώρα που μπήκε στην αμμοπαγίδα, η λάθος στάση του σώματός του οδήγησε στην μερική  αποκόλληση του ώμου του - για δεύτερη φορά, η πρώτη είχε συμβεί στη Μαλαισία.

Αφότου μεταφέρθηκε στο ιατρείο της πίστας και έγινε η διάγνωση, ο Marquez έδειξε την απαραίτητη αποφασιστικότητα που τον κάνει πρωταθλητή και επέστρεψε στην πίστα για να ολοκληρώσει της δοκιμές του, καθώς είχε να δοκιμάσει δύο τελείως διαφορετικά πλαίσια. Το θέμα είναι πως το πρόβλημα που δημιουργήθηκε στον “καλό” του ώμο χρήζει άμεσης αντιμετώπισης και ο Marquez θα μπει στην χειρουργική αίθουσα για άλλη μια φορά σήμερα, ώστε να ξεκινήσει όσο πιο άμεσα γίνεται την αποκατάσταση και να είναι έτοιμος για τον πρώτο αγώνα της νέας σεζόν. Οι άνθρωποι της ομάδας του ανέφεραν πως η επέμβαση θα είναι παρόμοια με αυτή που είχε κάνει πέρσι, ενώ ο ίδιος είπε ότι -προφανώς- θα προτιμούσε να περάσει όμορφα τις διακοπές του μετά από μια εξαιρετική σεζόν το 2019, αλλά τώρα έρχεται αντιμέτωπος για άλλη μια φορά με την αίθουσα του χειρουργείου.

“Όπως όλοι γνωρίζουν, ο περασμένος χειμώνας ήταν πολύ δύσκολος για μένα, λόγω της επέμβασης του αριστερού μου ώμου που είχε πάθει μεγάλη ζημιά. Θέλω να αποφύγω την ίδια κατάληξη με τον δεξί και για αυτό συμβουλεύτηκα πολλούς γιατρούς ώστε να δω τις επιλογές μου. Πριν το Motegi είχα μερικά θέματα με τον ώμο και μετά την πτώση στη Μαλαισία έγινε η μερική αποκόλλησή του. Στις δοκιμές της Jerez έπαθα πάλι μια μερική αποκόλληση μετά την πτώση και για να αποφύγω μια αντίστοιχη περιπέτεια και με τον δεξί ώμο αποφάσισα με τους γιατρούς πως είναι καλύτερο να κάνω τώρα την επέμβαση. Η αποθεραπεία θα διαρκέσει πάνω κάτω τον ίδιο χρόνο και θα εστιάσουμε στο να επιστρέψω για της δοκιμές της Μαλαισίας σε όσο το δυνατόν καλύτερη φυσική κατάσταση.”

Ετικέτες

Fermin Aldeguer: Ο 2ος νεότερος που κερδίζει στα MotoGP – Ποιους αναβάτες πέρασε

Πρώτος στην σχετική λίστα ο Marc Marquez με Freddie Spencer στην τρίτη θέση!
marc-fermin
Από τον

Παύλο Καρατζά

7/10/2025

Με μία εξαιρετική εμφάνιση, δείγμα του ταλέντου του, ο Fermin Aldeguer κέρδισε το GP της Ινδονησίας και έγινε ο δεύτερος νεότερος αναβάτης στην ιστορία της κορυφαίας κατηγορίας που παίρνει νίκη. Ο Ισπανός μάλιστα κέρδισε ως rookie κάτι που τελευταία φορά έγινε το 2021 με τον πρωτοεμφανιζόμενο τότε Jorge Martin.

Με τους Marco Bezzecchi και Marc Marquez εκτός από τον πρώτο γύρο, λόγω του λάθους του Ιταλού που εμβόλισε τον Παγκόσμιο Πρωταθλητή, ο rookie του MotoGP πέτυχε μία άνετη νίκη, τερματίζοντας 7 δευτερόλεπτα μπροστά από τον δεύτερο Acosta και έχοντας κόψει ρυθμό προς το τέλος του αγώνα. Η νίκη του Aldeguer τον έφερε στη δεύτερη θέση στη λίστα των νεότερων νικητών του MotoGP όλων των εποχών, πίσω μόνο από τον Marc Marquez, ο οποίος κέρδισε σε ηλικία 20 ετών και 63 ημερών το 2013, 120 ημέρες νεότερος από τον Aldeguer. Τρίτος, 13 ημέρες πιο πίσω βρίσκεται ο Freddie Spencer.

Πιο πίσω στην λίστα βρίσκονται οι Norifumi Abe, Dani Pedrosa, Randy Mamola, Jorge Lorenzo, Mike Hailwood, Fabio Quartararo και Valentino Rossi.

list

Μιλώντας μετά τον αγώνα, ο Aldeguer πρόσθεσε ότι αυτά τα επιτεύγματα πέρασαν από το μυαλό του ενώ ήταν στην πρώτη θέση: “Το σκεφτόμουν αυτό κατά τη διάρκεια του αγώνα. Σκεφτόμουν ότι από τον Martin και μετά, δεν υπήρξε κανένας rookie που να έχει κερδίσει αγώνα. Είμαι δεύτερος πίσω από τον Marc, και αυτό με βοήθησε να συγκεντρωθώ”.

Η προσοχή του Aldeguer στρέφεται τώρα στον 19ο γύρο της σεζόν στο Liqui Moly Australian Motorcycle Grand Prix, όπου θα αντιμετωπίσει για πρώτη φορά την πρόκληση του Phillip Island με μοτοσικλέτα MotoGP.