Yamaha-Sepang Test: Επιστροφή στη δράση με περιορισμό στην ισχύ του V4!

Παραμένει άλυτο το τεχνικό πρόβλημα - Οι πιο αργές μοτοσυκλέτες των δοκιμών οι M1 - Αναβάθμιση κινητήρα μετά την έναρξη της σεζόν
Yamaha Sepang Test ημέρα 3η
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

5/2/2026

Η Yamaha επέστρεψε στη δράση την τελευταία ημέρα των δοκιμών στη Sepang, ωστόσο είναι προφανές ότι δεν έχει λύσει τα τεχνικά προβλήματα που αντιμετωπίζει με τον V4 κινητήρα.

H Τετάρτη 4/2 αποτέλεσε ημέρα αναγκαστικής αποχής για τη Yamaha στο test της Sepang λόγω των απροσδόκητων προβλημάτων που αντιμετώπισαν οι Ιάπωνες με τον V4 κινητήρα, με όλες τις M1 που βρέθηκαν στην πίστα και τον τεχνικό διευθυντή της Max Bartolini να βρίσκεται σε διαρκείς συνομιλίες με τους συναδέλφους του σε Ιταλία και Ιαπωνία για να βρεθεί λύση, συνομιλίες που κράτησαν ολόκληρη τη νύχτα.

Σήμερα Πέμπτη 5/2 η Yamaha επέστρεψε στην πίστα με τον Quartararo απόντα λόγω του τραυματισμού του. Δυστυχώς όμως είναι ξεκάθαρο ότι δεν έχει βρεθεί λύση στα τεχνικά προβλήματα του V4 κινητήρα. Σύμφωνα με αναφορά της επίσημης ιστοσελίδας του MotoGP και οι τρεις M1 που βγήκαν στην πίστα (Alex Rins, Jack Miller και Toprak Razgatlioglu) είχαν περιορισμό στο όριο περιστροφής του V4 και αυτό φάνηκε ξεκάθαρα στο τέλος της ευθείας πριν τα φρένα με τις μοτοσυκλέτες να περνάνε με ταχύτητα έως και 13 χλμ./ώρα χαμηλότερη σε σχέση με τις πρωτότυπες των υπόλοιπων εργοστασίων, ως οι πιο αργές.

Επίσημα δεν έχει ανακοινωθεί ακόμη πιο ακριβώς είναι το πρόβλημα με τον κινητήρα -ή το κιβώτιο- και αυτό ίσως γίνει μετά την ολοκλήρωση των δοκιμαστικών.

Προς το παρόν οι ελπίδες της Yamaha για ένα καλύτερο μέλλον με τον νέο κινητήρα πέφτουν στο κενό αφού δεν δείχνει ακόμη έτοιμος να συναγωνιστεί τους υπόλοιπους V4 στον τομέα της δύναμης χωρίς να υπάρχει θυσία στην αξιοπιστία του. Χρειάζεται περισσότερη εξέλιξη και είναι εξαιρετικά αβέβαιο οι Ιάπωνες να προλάβουν να τον αναβαθμίσουν έως τον πρώτο γύρο της χρονιάς. Το επικρατέστερο αυτή τη στιγμή -και χειρότερο- σενάριο θέλει την πρώτη σοβαρή αναβάθμιση στον 4ο ή τον 5ο γύρο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος (Κατάρ ή Χερέθ), ενώ στην καλύτερη και πιο αισιόδοξη περίπτωση αυτό θα γίνει στον δεύτερο γύρο, στη Βραζιλία.

 

 

MotoGP Brno: Αποβλήθηκε ο Bezzecchi από τον αγώνα της Κυριακής! Έριξε σφαλιάρες σε κριτή! [VIDEO]

Απαράδεκτη και αψυχολόγητη συμπεριφορά
MotoGP Brno: Αποβλήθηκε ο Bezzecchi από τον αγώνα της Κυριακής! Έριξε σφαλιέρες σε κριτή! [VIDEO]
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

20/6/2026

Μία απαράδεκτη συμπεριφορά επέδειξε ο Bezzecchi αμέσως μετά την πτώση του στον σημερινό αγώνα Sprint. Τρέχοντας στην πεσμένη του μοτοσυκλέτα, χτύπησε έναν από τους κριτές που είχε σπεύσει να σηκώσει την μοτοσυκλέτα του, προφανώς αντιδρώντας χωρίς να σκεφτεί, στον τρόπο που ο κριτής την προσέγγισε.

Η διοργάνωση περίμενε να τελειώσει η αγωνιστική δράση για να εξετάσει την περίπτωση και να ακούσει και την πλευρά του Bezzecchi ανακοινώνοντας πριν από λίγο την αποβολή του από τον αγώνα της Τσεχίας, μεγαλώνοντας ακόμη περισσότερο το βαθμολογικό πλήγμα που υπέστη σήμερα.

Αναμένεται ανακοίνωση συγνώμης από τον Bezzecchi, κάτι που δεν έχει γίνει μέχρι αυτή την στιγμή.

Με διαφορετικές γωνίες από τις κάμερες να δίνονται στην δημοσιότητα και κυρίως από την onboard κάμερα του Bezzecchi, φαίνεται πως η αντίδρασή του πυροδοτήθηκε από την κατά λάθος κίνηση του κριτή να ανοίξει το γκάζι στην πεσμένη μοτοσυκλέτα, στην προσπάθειά του να την σηκώσει. Ο Bezzecchi θα μπορούσε να διαμαρτυρηθεί για αυτό αλλά σε καμία περίπτωση να σηκώσει το χέρι του.

Το στιγμιότυπο: