Οι Δημήτρης και Νίκος Καρακώστας στο τελευταίο στάδιο προετοιμασίας του EJC

Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

30/3/2016

Η αγωνιστική χρονιά 2016 ξεκίνησε για τον Νίκο και τον Δημήτρη Καρακώστα με το διήμερο εκπαιδευτικό σεμινάριο του European Junior Cup. Την πρώτη μέρα, τη Δευτέρα το πρωί, οι 30 μόνιμοι αναβάτες συγκεντρώθηκαν στην πίστα του Calafat στην Καταλονία της Ισπανίας. Με πάρα πολλούς αγωνιζόμενους από την περσινή χρονιά, υπήρχε ένα χαρούμενο και φιλικό. Η διοργάνωση ήταν όπως και πέρυσι άψογη και παρείχε βοήθεια στους αναβάτες με ταυτόχρονη τήρηση του προγράμματος.
Αφού τελείωσαν τα διαδικαστικά ο Kyle Smith, αγωνιζόμενος του WSBK, και ο Jeremy McWilliams, βετεράνος αγωνιζόμενος των MotoGP, περπάτησαν με τους νεαρούς αναβάτες την πίστα δίνοντάς τους συμβουλές και απαντώντας σε ότι ερώτηση είχαν. Ακολούθησε ενημέρωση αναβατών και μηχανικών για τις μικρές αλλαγές που έγιναν στην μοτοσυκλέτα με την οποία θα συμμετέχουν, την Honda CBR650F. Τόνισαν ότι δεν επιτρέπεται να γίνει καμία τεχνική βελτίωση, καθώς ο σκοπός είναι να αγωνίζονται όλοι με ίδια μοτοσυκλέτα.


Αμέσως μετά έγινε η κλήρωση των μοτοσυκλετών και τις παρέλαβαν οι μηχανικοί για να τις προετοιμάσουν για τις δοκιμές. Ο Γιώργος Καρακώστας (που εκτός από μηνανικός είναι πατέρας των δύο αναβατών) έχοντας ευθύνη για δύο μοτοσυκλέτες κατάφερε στον προβλεπόμενο χρόνο να μιλήσει με τον Δημήτρη και τον Νίκο και να τις ρυθμίσει σύμφωνα με τις προτιμήσεις τους. Οι αναβάτες χωρίστηκαν σε δύο γκρουπ και μπήκαν στην πίστα για τους πρώτους γύρους ακολουθώντας τον Kyle Smith και τον Jeremy McWilliams. Η συμβουλή των διοργανωτών ήταν να στρώσουν οι αναβάτες τους κινητήρες σωστά, γιατί οι μοτοσυκλέτες που παρέλαβαν ήταν ολοκαίνουργιες.
Το πρώτο εικοσάλεπτο ήταν αναγνωριστικό, με τους κινητήρες να "γυρίζουν" μέχρι τις 7.000 στροφές, το δεύτερο μέχρι τις 9.000 και στο τελευταίο της ημέρας οι αναβάτες ήταν ελεύθεροι να ακολουθήσουν τον δικό τους ρυθμό.
Ο Νίκος και ο Δημήτρης γνωρίζοντας την πίστα, αλλά και την μοτοσυκλέτα, από πέρυσι κατάφεραν γρήγορα να βρουν ρυθμό και να ευχαριστηθούν την προπόνηση. Κάθε φορά που έβγαιναν από την πίστα συζητούσαν με τον Γιώργο την συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας αλλά και την οδήγησή τους, ανταλλάσσοντας παράλληλες γνώμες και εντυπώσεις μεταξύ τους αλλά και με άλλους συναθλητές τους. Η ημέρα τελείωσε ικανοποιητικά και χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα για τον Δημήτρη και τον Νίκο.
Την Τρίτη το πρωί, με ηλιόλουστο καιρό και αρκετή ζέστη, πραγματοποιήθηκε το δεύτερο μέρος της εκπαίδευσης. Ξεκίνησε με ενημέρωση από τον Gregorio Lavilla, Dorna SBK Sporting Director, και ακολούθησαν δύο εικοσάλεπτα προπόνησης. Ο Νίκος και ο Δημήτρης κινήθηκαν σε πιο γρήγορους και πιεστικούς ρυθμούς αποκομίζοντας εμπιστοσύνη  από τη μοτοσυκλέτα αλλά και από τον εαυτό τους. Ο Γιώργος Καρακώστας ήταν πολύ ευχαριστημένος με την απόδοσή τους, αν και παρουσιάστηκε ένα μικρό πρόβλημα στη μοτοσυκλέτα του Δημήτρη το οποίο όμως έλυσε γρήγορα.
Στη συνέχεια, έγινε ενημέρωση και η επίσημη φωτογράφιση όλων των αναβατών. Το session που ακολούθησε ήταν δύο δοκιμαστικές εκκινήσεις ανά πέντε αναβάτες και μετά ήταν η ώρα για το τελευταίο εικοσάλεπτο προπόνησης.


Συνολικά, ήταν ένα επιτυχημένο διήμερο, ευτυχώς χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα, με μόνο μια μικρή ανώδυνη πτώση ενός αναβάτη. Η διοργάνωση ευχαρίστησε τους συμμετέχοντες και τους μηχανικούς για την άψογη συμπεριφορά τους, επισήμανε ότι το φετινό επίπεδο είναι πολύ υψηλό και σ' αυτό οφείλεται το ότι κύλησαν όλα άψογα στην εκπαίδευση.
Φέτος, προβλέπεται μια δυναμική αγωνιστική χρονιά και ο Δημήτρης και ο Νίκος νιώθουν περήφανοι που αποτελούν την ελληνική συμμετοχή!
Στη συνέχεια το πρόγραμμα προβλέπει λίγη ξεκούραση και την επομένη περπάτημα στην Aragon!!!
Μπορείτε να βλέπετε καθημερινές ενημερώσεις και φωτογραφίες στις σελίδες των παιδιών αλλά και της διοργάνωσης:
https://www.facebook.com/Dimitris-Karakostas-299747140236001/?fref=ts

https://www.facebook.com/Nikos-Karakostas-714920658623303/?fref=ts

https://www.facebook.com/EuropeanJuniorCup/

Νέο κεφάλαιο για την Go Eleven Team

Νέα μοτοσυκλέτα και νέος αναβάτης!
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

26/11/2018

Η ιδιωτική ομάδα της Go Eleven αποφάσισε από την επόμενη σεζόν του πρωταθλήματος να αλλάξει ριζικά. Έτσι, από του χρόνου θα αφήσει πίσω της την πολυετή συνεργασία της με την Kawasaki και θα χρησιμοποιεί πλέον τη Ducati Panigale V4R, ενώ παράλληλα ο Eugene Laverty θα πάρει τη θέση του αναβάτη της ομάδας. Σε δηλώσεις του ο Ιρλανδός αναβάτης εξέφρασε τον ενθουσιασμό του και την ανακούφισή του λέγοντας: “Είμαι πολύ ευχαριστημένος που μπήκα στην Go Eleven Team και θα οδηγήσω τη νέα Ducati Panigale V4R το 2019! Οι τελευταίες πέντε εβδομάδες ήταν μια πολύ στρεσσογόνα περίοδος για μένα, έτσι είναι υπέροχο που μπόρεσα να εξασφαλίσω μια ανταγωνιστική μοτοσυκλέτα! Η υποστήριξη της Ducati είναι καθησυχαστική και είμαι αισιόδοξος πως θα έχουμε το πακέτο για τη διεκδίκηση της πρώτης θέσης, την επόμενη σεζόν. Χάρη στον Denis Sacchetti και όλα τα μέλη της Go Eleven Team που πιστεύουν σε μένα.” Απ’ τη μεριά της η ομάδα θεωρεί πως είναι τιμή της να έχει για αναβάτη της τον Laverty και προνόμιο, ενώ παράλληλα δεν έκρυψε το γεγονός πως από καιρό τώρα είχε βλέψεις για τη συνεργασία της μαζί του. Με το βιογραφικό του Eugene να αποτελείται από 56 βάθρα, 25 νίκες, δύο πρωταθλήματα στα WorldSSP και ένα στα WorldSBK το 2013 είναι λογικό να αποτελεί αντικείμενο πόθου για κάθε ιδιωτική ομάδα. Ο Team Manager Dennis Sacchetti, αναφέρθηκε τόσο στην πορεία της ομάδας αλλά και στην συνεργασία με τον Ιρλανδό αναβάτη λέγοντας: “Είμαι πολύ ενθουσιασμένος και χαρούμενος, δουλέψαμε πολύ σκληρά και στο τέλος τα καταφέραμε! Η Ducati αποτελεί το ιταλικό όνειρο κάθε μοτοσυκλετιστή, είδα τη μοτοσυκλέτα και είναι πανέμορφη! Μετά τις πρώτες δοκιμές οι εντυπώσεις των αναβατών ήταν μονάχα θετικές. Ο Laverty είναι ένας πολύ δυνατός αναβάτης, τον θαυμάζω και τον εκτιμώ πολύ. Είναι τιμή μου και μεγάλη ευκαιρία να συνεργαστώ μαζί του, καθώς πιστεύω πως αυτό τον χρόνο θα έχουμε πολλά να μάθουμε και θα διασκεδάσουμε. Με τον Eugene συμφωνήσαμε άμεσα, καθώς οι προθέσεις μας είναι κοινές, αισθάνθηκα την επιθυμία του και τα κατάλληλα κίνητρα ώστε να δεχτεί μια τόσο σημαντική πρόκληση. Ανυπομονώ να αρχίσουμε!” 

Ο Gianni Ramello, επικεφαλής της ομάδας απ’ τη μεριά του ανέφερε: “Είχαμε έντονες διαπραγματεύσεις αυτές τις μέρες αλλά μπορούμε επιτέλους να πούμε ότι θα τρέχουμε με μια εμβληματική ιταλική φίρμα! Η Ducati πάντοτε θεωρείτω status symbol στους αγώνες ταχύτητας και τώρα είναι στο χέρι μας να μην απογοητεύσουμε την εταιρεία απ’ το Borgo Panigale και το κοινό. Με μεγάλη ευχαρίστηση διασφαλίσαμε τη συμφωνία με τον Eugene Laverty, έναν αναβάτη με μεγάλη εμπειρία, που είναι γρήγορος και κερδίζει! Ο Eugene πιστεύει στα σχέδια μας και στην ανάπτυξη μας, ενώ παράλληλα δεν υπάρχουν πολλοί αναβάτες αυτού του βεληνεκούς που θα συμφωνούσαν να αγωνιστούν σε μια ιδιωτική ομάδα! Φέρουμε μεγάλη ευθύνη και για μας είναι μια νέα εμπειρία, η αποκορύφωση μια δεκαετής δέσμευσης σε διάφορα πρωταθλήματα. Θα ήθελα να ευχαριστήσω προσωπικά τη Ducati Corse, τον κ.Paolo Ciabatti και τον κ.DallIgna για αυτά που έκαναν ώστε να έχουμε τη μοτοσυκλέτα. Θα προσπαθήσουμε με κάθε τρόπο να μην τους απογοητεύσουμε!”

Παράλληλα απ’ τις δηλώσεις του δεν απουσίαζε και η αναφορά του στον πρώην αναβάτη της ομάδας που αναφέρθηκε σε αυτόν με τα καλύτερα λόγια καθώς για την συνεργασία του με την Kawasaki ειδικότερα είπε: “Θα ήθελα να ευχαριστήσω τη Dorna και τον Gregorio Lavilla που μας έδωσαν τη θέση και πίστεψαν στην επιθυμία μας να κάνουμε αυτό το άλμα. Θα ήθελα επίσης να ευχαριστήσω ιδιαίτερα την Kawasaki, με την οποία συνεργαζόμασταν για οκτώ χρόνια. Μερικές φορές πρέπει να δοκιμάσεις διαφορετικά μονοπάτια και να νέα συναισθήματα, όμως αυτό δεν είναι το αντίο, σχεδιάζουμε κι άλλα πράγματα. Με λύπη, δυστυχώς, πρέπει να πω αντίο και να ευχαριστήσω τον Romans, έναν χρυσό άνθρωπο, απλό και εξαιρετικό αναβάτη που μας έκανε περήφανους. Δυστυχώς όμως δεν μπορούμε να τον κρατήσουμε μαζί μας, αν γινόταν θα το έκανα πρόθυμα καθώς του είχα αδυναμία. Η ομάδα δεν ξεχνά και δεν αποκλείεται στο κοντινό μέλλον τα μονοπάτια μας να ξαναδιασταυρωθούν, κάτι στο οποίο δεσμεύομαι προσωπικά. Του εύχομαι μέσα απ’ την καρδιά μου καλή τύχη, καθώς του αξίζει!”

Ετικέτες