Δωρεάν αγώνες-ορόσημα MotoGP & WSBK, για όσους μένουν σπίτι!

Προσφορά της διοργάνωσης!
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

18/3/2020

Το παγκόσμιο κίνημα “Μένουμε σπίτι” δεν άφησε ασυγκίνητη την διοργανώτρια αρχή των MotoGP και των Motul WSBK, δηλαδή την Dorna, που μπήκε κι αυτή στο χορό για να προσφέρει κίνητρα στους πολίτες όλου του κόσμου να κάτσουν σπίτι τους, ανακόπτοντας την εξάπλωση του ιού.

Το επίσημο site των MotoGP προσφέρει δωρεάν στα μέλη του –η εγγραφή μέλους είναι κι αυτή δωρεάν- την δυνατότητα να παρακολουθήσουν μερικούς από τους πιο θρυλικούς αγώνες, τόσο από την εποχή των δίχρονων όσο και των τετράχρονων MotoGP. Σε αυτούς συμπεριλαμβάνεται η τρομερή μάχη ανάμεσα σε Doohan και Criville στην Jerez το 1996, αλλά και ο αγώνας στην Laguna Seca με το πολυσυζητημένο και απίθανο προσπέρασμα του Rossi στον Stoner στην στροφή Corkscrew το 2008. Το πακέτο των αγώνων που προσφέρονται δωρεάν είναι το εξής:

2018 Dutch GP

2017 Australian GP

2015 Australian GP

2012 United States GP

2009 Catalan GP

2008 United States GP

2007 Catalan GP

2006 Portuguese GP

2000 British GP

1996 Spanish GP

Σε ό,τι αφορά τα Motul WSBK η προσφορά είναι ακόμη πιο πλούσια και θα ανανεώνεται διαρκώς, για όσο διαρκούν τα μέτρα της απομόνωσης, με πλούσιο υλικό. Η πρώτη… δόση συμπεριλαμβάνει πέντε θρυλικούς αγώνες, όπως αυτός του Hockenheim όπου ο Carl Fogarty πήρε την πρώτη του νίκη το 1996, αλλά και τον αγώνα στην Imola που στέφθηκε νικητής για πρώτη φορά ο Regis Laconi. Ο πιο πρόσφατος αγώνας είναι ο περσινός γύρος όπου ο Torpak Razgatlioglou αναδείχθηκε ο πρώτος Τούρκος αναβάτης που ανέβηκε στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου. Τους αγώνες των Motul WSBK μπορείτε να τους βρείτε εδώ.

Πέραν αυτών όμως, κάθε σαββατοκύριακο θα εμπλουτίζεται το υλικό με έναν ολόκληρο αγώνα των Superbikes που θα περιλαμβάνει όλη την αγωνιστική δραστηριότητα, από τις ελεύθερες δοκιμές μέχρι τα δύο σκέλη, και θα είναι διαθέσιμος από Παρασκευή μέχρι και Δευτέρα. Ακόμη θα υπάρχουν συνεντεύξεις, όπως αυτές των Alex Lowes, Alvaro Bautista, αλλά και του πολυπρωταθλητή Troy Bauliss!

 

WSBK - Οι αναβάτες της Honda σε αδιέξοδο

Lecuona και Vierge δεν μπορούν να εξηγήσουν τι πάει στραβά
WSBK
Από το

motomag

7/7/2023

Τα προβλήματα της Honda στους αγώνες δεν αφορούν μόνο στο MotoGP, καθώς ο ιαπωνικός γίγαντας αντιμετωπίζει μία παρόμοια κατάσταση και στο WSBK με τα αποτελέσματα των αναβατών της να είναι αποκαρδιωτικά.

Η Honda θέλει να ξεχάσει πολύ γρήγορα τον αγώνα του Donington στο WSBK καθώς αμφότεροι οι αναβάτες της δεν κατάφεραν να βρεθούν σε κανέναν από τους τρεις αγώνες εντός δεκάδας. Χαρακτηριστικό της άσχημης εικόνας του HRC ήταν το γεγονός πως οι Iker Lecuona και Xavi Vierge δεν κατάφεραν με την CBR1000RR-R να μπουν στην δεκάδα ούτε στις κατατακτήριες δοκιμές.

Σκεπτόμενοι τα προβλήματα της Honda στο Donington, οι δύο αναβάτες έδωσαν την δική τους οπτική για τα όσα συνέβησαν:

WSBK Honda

O Iker Lecuona δήλωσε: "Δεν θέλω να πω τίποτα γενικά. Δυσκολεύτηκα αλλά δεν ξέρουμε το γιατί. Στον πρώτο αγώνα όταν είχα την πτώση δεν έκανα τίποτα λάθος. Ήταν όλα ίδια, προς το τέλος του αγώνα έπεσα με το χρησιμοποιημένο ελαστικό. Δεν έκανα κάτι ιδιαίτερο. Δεν είναι εύκολη στιγμή για εμάς. Δυσκολευτήκαμε πολύ. Δεν καταλαβαίνουμε τίποτα. Αυτός δεν είναι ο καλύτερο τρόπος. Την Κυριακή δοκιμάσαμε διαφορετικά πράγματα και το πρωί αυτό δούλεψε. Το απόγευμα η εκκίνηση μου ήταν καλή αλλά στον πρώτο γύρο με τις νέες αλλαγές δεν μπόρεσα να ζεστάνω το πίσω ελαστικό και παραλίγο να πέσω στη στροφή 7 με αποτέλεσμα να μείνω πίσω από τον Tito Rabat. Ο ρυθμός ήταν καλός στη συνέχεια. Τώρα πρέπει να καταλάβουμε γιατί είχαμε αυτή την απόδοση και τι άλλαξε στην μοτοσυκλέτα.

Ο teammate του Xavi Vierge δήλωσε: "Φυσικά αυτό το Σαββατοκύριακο ήταν δύσκολο για εμάς, και πραγματικά δεν περιμέναμε να δυσκολευτούμε τόσο πολύ εδώ. Όπως πάντα, εγώ και η ομάδα δουλέψαμε πολύ σκληρά για να προσπαθήσουμε να πετύχουμε το μέγιστο δυνατό σε κάθε περίοδο. Την Κυριακή δεν καταφέραμε να πάρουμε βαθμούς, στον αγώνα Superpole δεν ήμασταν αρκετά γρήγοροι και στον δεύτερο αγώνα ενώ κάναμε καλή εκκίνηση και βρισκόμασταν στη μέση του grid είχαμε ένα μικρό πρόβλημα που με ανάγκασε να μπω στα pits και να σταματήσω. Είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει κάτι τέτοιο για να είμαστε δίκαιοι, και καλύτερα να συμβεί σε έναν αγώνα όπου ούτως ή άλλως δυσκολευόμασταν παρά κατά τη διάρκεια ενός Σαββατοκύριακου όπου παλεύουμε για ένα δυνατό αποτέλεσμα."

Μετά το Donington, ο Vierge βρίσκεται στη 10η θέση της γενικής βαθμολογίας (με 92 βαθμούς έναντι... 357 του Bautista), με τον Lecuona να ακολουθεί στην 12η με 66 βαθμούς.

SK Motorium

Ετικέτες