Επίδειξη ισχύος απ' την Ducati Aruba.it στην παρουσίασή της!

Πιο αποφασισμένοι από ποτέ!
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

13/2/2020

Το εργοστάσιο απ’ το Borgo Panigale, πραγματοποίησε χθες την παρουσίαση της Aruba.it Racing – Ducati team στην Imola. Σε αντίθεση με άλλες εταιρείες, όπως η Honda που παρουσίασε την εργοστασιακή της ομάδα στα MotoGP στην Ινδονησία επειδή αποτελεί μια σημαντική αγορά για αυτήν, η Ducati τόσο στα Superbike όσο και στα MotoGP παρουσίασε τις ομάδες της στην έδρα της, την Ιταλία.

Εξάλλου, η Ducati είναι μια απ’ τις εταιρείες με το πιο φανατικό κοινό και δεν θα μπορούσε να στερήσει τη χαρά απ’ τους Ducatisti να δουν από κοντά τη νέα της ομάδα στα Superbikes. Η Imola, είναι κατ’ εξοχήν μια πίστα με ιδιαίτερη σημασία για το εργοστάσιο απ’ τη Bologna, αφού το 1972, όταν πραγματοποιήθηκε ο πρώτος αγώνας Imola 200, πήρε τη νίκη με τον Paul Smart. Αργότερα το 2006, η Ducati δημιούργησε την Paul Smart 1000 Limited Edition, σε μόλις 2.000 αντίτυπα, τιμώντας τον αναβάτη της.

Παρόντες στην παρουσίαση ήταν σύσσωμοι όλοι οι άνθρωποι της Ducati, απ’ τον CEO του ιταλικού εργοστασίου, Claudio Domenicali, τον CEO της Aruba S.p.A. και διευθυντή της ομάδας Aruba.it Racing – Ducati, Stefano Cecconi, τον General Manager της Ducati Corse Luigi Dall’Igna, τον Sporting Director της Ducati Corse, Paolo Ciabatti, τον Team Manager της Aruba.it Racing – Ducati, Serafino Foti, τον SBK Technical Coordinator Ducati Corse, Marco Zambenedetti και τέλος τον ιδιοκτήτη της Feel Racing, Daniele Casolari.

Για το 2020 η ομάδα κράτησε την ίδια χρωματική ταυτότητα με μικρές διαφορές, ενώ ο πύργος της πίστας ήταν και αυτός ντυμένος με τα χρώματά της! “Με ιδιαίτερη χαρά παρουσιάζω την εργοστασιακή ομάδα της Ducati στα Superbikes εδώ στην Imola, την καρδιά του Motor Valley, που βρίσκεται μόλις λίγα χιλιόμετρα μακριά απ’ το εργοστάσιό μας στο Borgo Panigale,” δήλωσε ο Domenicali. Στο περσινό πρωτάθλημα η Aruba.it κατάφερε συνολικά να κερδίσει 17 αγώνες και να συμβάλλει στην εξέλιξη της μοτοσυκλέτας της. “Η νέα V4S του 2020 είναι πλέον διαθέσιμη παγκοσμίως και έχει τα ίδια αεροδυναμικά βοηθήματα με την V4R,” είπε ο CEO της Ducati, θέλοντας να τονίσει πως  οι μοτοσυκλέτες παραγωγής του ιταλικού εργοστασίου έχουν αγωνιστικά γονίδια.

Από την άλλη, ο Dall’Igna ανέφερε: “Τους τελευταίους μήνες συνεχίσαμε να δουλεύουμε εντατικά πάνω στην ανάπτυξη της V4R, παρότι ήταν αρκετά ανταγωνιστική πέρσι, καθώς πιστεύουμε πως το επίπεδο του ανταγωνισμού στο φετινό πρωτάθλημα θα είναι ιδιαίτερα αυξημένο, λόγω των νέων μοτοσυκλετών που ετοίμασαν οι αντίπαλοί μας. Η τελευταία φορά που πήραμε το πρωτάθλημα στα Superbikes ήταν το 2011 και φέτος στοχεύουμε στο να ξαναφέρουμε το κύπελλο στο εργοστάσιό μας. Έχουμε δύο πολύ ταλαντούχους αναβάτες με μεγάλα κίνητρα. Ο Davies είναι μαζί μας τα τελευταία επτά χρόνια και αποτελεί τον πυλώνα της ομάδας, ενώ ο Scott που έγινε πρωταθλητής στα BSB πέρσι, ήταν πολύ ανταγωνιστικός κατά της διάρκεια των επίσημων δοκιμών.”

Φέτος, είναι η πρώτη χρονιά που ο Davies θα βρεθεί στη σέλα της V4R και δεν θα έχει κάποιο τραυματισμό να τον ταλαιπωρεί. Ο Ουαλός το 2019 ήταν αρκετά ανταγωνιστικός απ’ το δεύτερο μισό της σεζόν, αφού τερμάτιζε συνήθως εντός της πεντάδας. “Η φυσική μου κατάσταση και η αίσθηση που έχω πάνω στη μοτοσυκλέτα είναι πολύ καλύτερη απ’ ότι πέρσι,” δήλωσε ο Davies και περιμένουμε από αυτόν ένα δυναμικό ξεκίνημα φέτος.

Ο Scott Redding θα προσπαθήσει να κερδίσει όσους περισσότερους από τους πρώτους αγώνες του πρωταθλήματος μπορεί και να δημιουργήσει μια μεγάλη βαθμολογική διαφορά, επειδή οι επόμενοι αγώνες θα πραγματοποιηθούν σε πίστες που δεν έχει ξαναδογήσει. Το ίδιο είχε προσπαθήσει να κάνει και ο Bautista πέρσι, όμως ο αγώνας στην Imola αποτέλεσε την αρχή της φθίνουσας πορείας του καθώς δεν είχε εμπειρία από την συγκεκριμένη πίστα ο Ισπανός αναβάτης. “Είμαι πολύ ικανοποιημένος από αυτά που πετύχαμε κατά τη διάρκεια των επίσημων δοκιμών. Θα ήθελα να ευχαριστήσω την ομάδα για τον τρόπο που εργάστηκε και για την αυτοπεποίθηση που μου έδωσε. Ένα σημαντικό κίνητρο είναι πως όλοι έχουμε τον ίδιο στόχο. Σχετικά με τους Ducatisti, γνωρίζω το πάθος που τρέφουν για την Ducati και υπόσχομαι πως θα καταβάλω το 100% των δυνατοτήτων για να φέρω το Κύπελλο του πρωταθλήματος, πίσω στη Bologna,”δήλωσε ο Redding.

Ετικέτες

WSBK 2023, Imola FP1 & FP2 - Ο Rinaldi ταχύτερος, κακή μέρα για το “Titanic Trio”

Οι... δευτεροκλασάτοι αναβάτες έριξαν σε όλα τα φαβορί!
Imola WSBK 2023
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

14/7/2023

Έχοντας πρόσφατα ξεπεράσει τη διάσειση, και υποφέροντας ακόμα από τον αστράγαλό του, ο Michael Ruben Rinaldi έκανε την έκπληξη την πρώτη ημέρα στην Imola, γράφοντας τον ταχύτερο χρόνο, ενώ μία ακόμα -αρνητική αυτή τη φορά- έκπληξη είχαμε από το “Titanic Trio” (Razgatlioglu, Rea, Bautista), οι οποίοι βρέθηκαν στις θέσεις 6, 7 και 8 αντίστοιχα!

Θυμίζουμε πως από την Imola η Ducati έχασε 250 ακόμα rpm και η Kawasaki κέρδισε επιπλέον 250rpm, στην προσπάθεια των διοργανωτών να ισορροπήσουν την πλάστιγγα μεταξύ Ducati και υπολοίπων κατασκευαστών. Από τη μία ο Rea έκανε δηλώσεις πως οι 250 στροφές δεν θα του δώσουν κανένα πλεονέκτημα, από την άλλη ο Bautista ειρωνεύτηκε την απόφαση με ένα βίντεο στο Twitter, όπου αλλάζει τη μάσκα του φαίρινγκ του και τη βάζει στη Supersport μοτοσυκλέτα του Bulega, λέγοντας πως “σε λίγο θα τρέχω με το Panigale V2 με τους συνεχείς περιορισμούς του ορίου στροφών”...

Την Παρασκευή είχαμε τρεις κόκκινες σημαίες για πτώσεις, σε στεγνή πίστα, πρώτα για τον Gabriele Ruiu, κατόπιν για τον Jonathan Rea και τέλος για τον Tito Rabat. Κανείς δεν τραυματίστηκε, αλλά οι σημαίες έκοψαν τον ρυθμό αρκετών αναβατών που πήγαιναν για χρόνο.

https://resources.worldsbk.com/files/results/2023/ITA1/SBK/L2A/RIE/Qualifying.pdf?version=f5ce16e33f654145929c9944ecfc8451&_ga=2.77964756.1386952319.1689229168-930376378.1689060981

Τελικά ήταν οι… “δευτεροκλασάτοι” αναβάτες εκείνοι που έκλεψαν την παράσταση, με τον Rinaldi να δείχνει τον δρόμο στον Bautista, τον Lowes να αφήνει πίσω του τον Rea, τον… Gerloff να ρίχνει 7 θέσεις στον επόμενο αναβάτη BMW -τον Redding που την Κυριακή θα μάθουμε αν θα παραμείνει στους Βαυαρούς ή αν θα αποχωρήσει το 2024, μετά και την έλευση του Toprak, και τον Locatelli να ηγείται του Toprak!

Να σημειώσουμε πως κάποια στιγμή ο Gerloff έχασε τον έλεγχο της μοτοσυκλέτας του και έπεσε πάνω στον ομόσταυλό του, Loris Baz, με αποτέλεσμα να πέσουν και οι δύο, δίχως ευτυχώς να χτυπήσουν.

Πολύ καλή ήταν και η απόδοση του Axel Bassani στην τέταρτη θέση, με τον Ιταλό να δείχνει πως είναι υπολογίσιμη δύναμη στην Imola, ακόμα και για μια θέση στο βάθρο.

Τα προβλήματα της Honda συνεχίζονται και στο WSBK, με τους Vierge και Lecuona να τερματίζουν 15ος και 17ος αντίστοιχα.

Ακολουθεί η πρώτη εξάδα της Παρασκευής - Για τα πλήρη αποτελέσματα, δείτε ΕΔΩ.

1. Michael Ruben Rinaldi (Aruba.it Racing – Ducati) 1’47.128s

2. Alex Lowes (Kawasaki Racing Team WorldSBK) +0.151s

3. Garrett Gerloff (Bonovo Action BMW) +0.326s

4. Axel Bassani (Motocorsa Racing) +0.420s

5. Andrea Locatelli (Pata Yamaha Prometeon WorldSBK) +0.464s

6. Toprak Razgatlioglu (Pata Yamaha Prometeon WorldSBK) +0.533

Ετικέτες