Caricasulo και Gerloff στην GRT Yamaha WorldSBK

Έκελεισε τους αναβάτες της για το 2020
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

21/10/2019

Μετά από μια εξαιρετική πορεία στη WorldSSP, ο Federico Caricasulo θα τρέχει από του χρόνου στην κορυφαία κατηγορία του πρωταθλήματος των Superbikes με τα χρώματα της GRT Yamaha WorldSBK! Δεν είναι η πρώτη φορά που ο Caricasulo είναι μέλος της ομάδας, καθώς τόσο το 2017 όσο και το 2018 ήταν αναβάτης της στα WorldSSP. Πέρα απ’ τις εξαιρετικές επιδόσεις του Caricasulo, έπαιξε ρόλο και το γεγονός ότι είχαμε τόσο την απόσρυση Melandri απ' τους αγώνες όσο και την λήξη της συνεργασίας της GRT Yamaha με τον Sandro Cortese, του οποίου τη θέση θα πάρει ένας νέος αναβάτης, ο 24χρονος Αμερικανός Garrett Gerloff, που έρχεται απ’ τα paddock του MotoAmerica.

Ξεκινώντας με την πορεία του Caricasulo, ο νεαρός Ιταλός έκανε το ντεμπούτο του στο Motul WSBK το 2014 στην κατηγορία των Superstock 600, όπου με πολλούς τερματισμούς στο βάθρο βρέθηκε στην πέμπτη θέση της βαθμολογίας. Τον επόμενο χρόνο κατάφερε να βρεθεί πιο ψηλά, στην τρίτη θέση, σημειώνοντας μάλιστα και την πρώτη του νίκη. Σχετικά με την πορεία του στο φετινό πρωτάθλημα, ο Caricasulo είναι δεύτερος αυτή τη στιγμή και απέχει μόλις οκτώ βαθμούς απ’ τον ομόσταβλό του Randy Krummenacher, που ηγείται του πρωταθλήματος.

Όταν σφραγίστηκε η συμφωνία του Caricasulo με την GRT Yamaha WorldSBK ήταν πολύ χαρούμενος, καθώς εκπλήρωσε έναν από τους στόχους του. “Το να μου δοθεί η ευκαιρία να αγωνιστώ στην κορυφαία κατηγορία του πρωταθλήματος με τη Yamaha και με μια ομάδα που ήδη γνωρίζω, είναι πραγματικά απίστευτο.” Ο Caricasulo ωρίμασε σαν αναβάτης, όντας μέλος της GRT Yamaha και κατάφερε να αναδείξει το ταλέντο του αλλά και τις δυνατότητές του στο πρωτάθλημα χάρη σ' αυτή. Για αυτό είναι πάρα πολύ ενθουσιασμένος που θα κάνει το ντεμπούτο του στα WorldSBK με την συγκεκριμένη ομάδα, όπως δήλωσε.

Από την άλλη, η ιστορία του Garrett Gerloff και το πώς βρέθηκε στο Motul WSBK είναι τελείως διαφορετική από αυτή του Ιταλού. Ο Gerloff έρχεται από το εθνικό πρωτάθλημα της Αμερικής, που το 2016 και το 2017 πήρε τον τίτλο του MotoAmerica Supersport και στα τρία χρόνια της καριέρας του μετρά 19 νίκες. Σε δηλώσεις του σχετικά με την άφιξή του στο Motul WSBK, ο Gerloff είπε: “Θα ήθελα να ξεκινήσω αρχικά ευχαριστώντας την Yamaha Motor USA για όλα όσα έκανε για μένα, που με πήρε υπό την αιγίδα της εξ αρχής και που πίστεψε σε μένα. Δεν θα ήμουν εδώ που βρίσκομαι τώρα χωρίς τη βοήθειά της. Είμαι πολύ χαρούμενος που θα συνεχίσω να είμαι μέλος της Yamaha μέσα απ’ την GRT Yamaha WorldSBK. Επίσης, ανυπομονώ να εκπροσωπήσω την Αμερική στο εξωτερικό. Είναι κάτι που πάντοτε ονειρευόμουν να κάνω και κάτι για το οποίο είμαι προετοιμασμένος και νιώθω έτοιμος να το κάνω. Πραγματικά, εκτιμώ την Yamaha Europe που μου έδωσε την ευκαιρία να είμαι αναβάτης της και θα προσπαθήσω να φέρω όσο το δυνατόν καλύτερα αποτελέσματα.” Επίσης, ο Gerloff αναφέρθηκε στον Ben Spies και την υποστήριξη που είχε από αυτόν τους τελευταίους μήνες, καθώς τον προώθησε αρκετά.

Ετικέτες

Motul WSBK – Αποτέλεσμα επανάληψη 2016

Σε χάος με κόκκινες σημαίες
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

14/5/2017

Αυτή την φορά η κόκκινη σημαία βγήκε στην αρχή του αγώνα, αμέσως μετά την εκκίνησή του, επιβάλλοντας να ξεκινήσει και πάλι, καθώς η πίστα είχε γεμίσει λάδια από την έξοδο του Badovini που κατέστρεψε την Kawasaki ZX-10RR. Ήταν μία εκκίνηση που ο Sykes είχε πάει εξαιρετικά με τον Rea να έχει θέμα ελαστικών, από όχι και τόσο σοφή επιλογή. Είχε τοποθετήσει μαλακότερο για να κρατηθεί εμπρός από τον Davies αλλά δεν του βγήκε…

Ο Davies κατάφερε να περάσει μπροστά μετά την επανεκκίνηση του αγώνα, με αρκετό κόπο όμως την στιγμή που ο Sykes πάλευε αρκετά και συνέχισε να παλεύει για να κρατήσει πίσω του και τον Rea κάτι που παραλίγο θα κατάφερνε, αλλά τελικά δεν μπόρεσε, αφήνοντας τον Rea να συλλέξει πολύτιμους βαθμούς για το πρωτάθλημα, δηλώνοντας ευχαριστημένος συνολικά από την παρουσία του, το διήμερο.

Ο Marco Melandri (Aruba.it Racing - Ducati) πάλεψε με τον Xavi Fores (BARNI Racing Team) για την τέταρτη θέση και έχασε αρκετά ηρωικά θα λέγαμε για ελάχιστα χιλιοστά, σε μία μάχη που μας χάρισε θέαμα.

Ο Eugene Laverty (Milwaukee Aprilia) που από εχθές το video με το ατύχημά του, που διέκοψε τον πρώτο αγώνα είχε γίνει viral, συνέχισε σήμερα την μάχη με τον Alex Lowes (Pata Yamaha Official WorldSBK Team) όχι όμως σε οριακό σημείο. Τελικά πήρε την έβδομη θέση με τον Lowes να κερδίζει την έκτη. Ο Jordi Torres που δεν είχε αγωνιστεί καθώς πάλευε με ίωση και υψηλό πυρετό, επέστρεψε για τον αγώνα και τους πόντους, με την όγδοη θέση να είναι αξιοπρεπέστατη κάτω από αυτές τις συνθήκες.

Πάντως οι πτώσεις κυριάρχησαν στην αρχή με τους αναβάτες να κατηγορούν την θερμοκρασία. Πιο άτυχος ο Leon Camier (MV Agusta Reparto Corse) που ήταν μπροστά, αν και πρέπει να θεωρείται δύσκολο να κρατούσε την θέση του σε περίπτωση που δεν σημείωνε πτώση, με τον Alex De Angelis (Pedercini Racing SC-Project) να ακολουθεί, όπως και τον Stefan Bradl (Red Bull Honda World Superbike Team). Ο Rea, όπως είπαμε, κατηγορεί επίσης την επιλογή ελαστικών για τις συγκεκριμένες συνθήκες, όταν στο χαρακτηριστικό εσάκι που διακόπτει την ευθεία της Imola, πάτησε εκτός κάτι που του στέρησε χρόνο, αλλά κατέφερε να επανέλθει.

Η επικράτηση του Davies και στους δύο αγώνες, αποτέλει επανάληψη του 2016 και έρχεται σε εξαιρετική συγκυρία για την Ducati μέσα στην Imola, που παλεύει να επικρατήσει στα πολύ ανταγωνιστικά Superbike που συνδέονται άμεσα με την κρίσιμη αντίστοιχη κατηγορία σε ότι αφορά τις πωλήσεις…

Το MOTUL WSBK θα επιστρέψει σε δύο εβδομάδες στο μαγευτικό Donington στην Αγγλία.