Caricasulo και Gerloff στην GRT Yamaha WorldSBK

Έκελεισε τους αναβάτες της για το 2020
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

21/10/2019

Μετά από μια εξαιρετική πορεία στη WorldSSP, ο Federico Caricasulo θα τρέχει από του χρόνου στην κορυφαία κατηγορία του πρωταθλήματος των Superbikes με τα χρώματα της GRT Yamaha WorldSBK! Δεν είναι η πρώτη φορά που ο Caricasulo είναι μέλος της ομάδας, καθώς τόσο το 2017 όσο και το 2018 ήταν αναβάτης της στα WorldSSP. Πέρα απ’ τις εξαιρετικές επιδόσεις του Caricasulo, έπαιξε ρόλο και το γεγονός ότι είχαμε τόσο την απόσρυση Melandri απ' τους αγώνες όσο και την λήξη της συνεργασίας της GRT Yamaha με τον Sandro Cortese, του οποίου τη θέση θα πάρει ένας νέος αναβάτης, ο 24χρονος Αμερικανός Garrett Gerloff, που έρχεται απ’ τα paddock του MotoAmerica.

Ξεκινώντας με την πορεία του Caricasulo, ο νεαρός Ιταλός έκανε το ντεμπούτο του στο Motul WSBK το 2014 στην κατηγορία των Superstock 600, όπου με πολλούς τερματισμούς στο βάθρο βρέθηκε στην πέμπτη θέση της βαθμολογίας. Τον επόμενο χρόνο κατάφερε να βρεθεί πιο ψηλά, στην τρίτη θέση, σημειώνοντας μάλιστα και την πρώτη του νίκη. Σχετικά με την πορεία του στο φετινό πρωτάθλημα, ο Caricasulo είναι δεύτερος αυτή τη στιγμή και απέχει μόλις οκτώ βαθμούς απ’ τον ομόσταβλό του Randy Krummenacher, που ηγείται του πρωταθλήματος.

Όταν σφραγίστηκε η συμφωνία του Caricasulo με την GRT Yamaha WorldSBK ήταν πολύ χαρούμενος, καθώς εκπλήρωσε έναν από τους στόχους του. “Το να μου δοθεί η ευκαιρία να αγωνιστώ στην κορυφαία κατηγορία του πρωταθλήματος με τη Yamaha και με μια ομάδα που ήδη γνωρίζω, είναι πραγματικά απίστευτο.” Ο Caricasulo ωρίμασε σαν αναβάτης, όντας μέλος της GRT Yamaha και κατάφερε να αναδείξει το ταλέντο του αλλά και τις δυνατότητές του στο πρωτάθλημα χάρη σ' αυτή. Για αυτό είναι πάρα πολύ ενθουσιασμένος που θα κάνει το ντεμπούτο του στα WorldSBK με την συγκεκριμένη ομάδα, όπως δήλωσε.

Από την άλλη, η ιστορία του Garrett Gerloff και το πώς βρέθηκε στο Motul WSBK είναι τελείως διαφορετική από αυτή του Ιταλού. Ο Gerloff έρχεται από το εθνικό πρωτάθλημα της Αμερικής, που το 2016 και το 2017 πήρε τον τίτλο του MotoAmerica Supersport και στα τρία χρόνια της καριέρας του μετρά 19 νίκες. Σε δηλώσεις του σχετικά με την άφιξή του στο Motul WSBK, ο Gerloff είπε: “Θα ήθελα να ξεκινήσω αρχικά ευχαριστώντας την Yamaha Motor USA για όλα όσα έκανε για μένα, που με πήρε υπό την αιγίδα της εξ αρχής και που πίστεψε σε μένα. Δεν θα ήμουν εδώ που βρίσκομαι τώρα χωρίς τη βοήθειά της. Είμαι πολύ χαρούμενος που θα συνεχίσω να είμαι μέλος της Yamaha μέσα απ’ την GRT Yamaha WorldSBK. Επίσης, ανυπομονώ να εκπροσωπήσω την Αμερική στο εξωτερικό. Είναι κάτι που πάντοτε ονειρευόμουν να κάνω και κάτι για το οποίο είμαι προετοιμασμένος και νιώθω έτοιμος να το κάνω. Πραγματικά, εκτιμώ την Yamaha Europe που μου έδωσε την ευκαιρία να είμαι αναβάτης της και θα προσπαθήσω να φέρω όσο το δυνατόν καλύτερα αποτελέσματα.” Επίσης, ο Gerloff αναφέρθηκε στον Ben Spies και την υποστήριξη που είχε από αυτόν τους τελευταίους μήνες, καθώς τον προώθησε αρκετά.

Ετικέτες

Motul WSBK-Phillip Island

Σάρωσαν Rea και Kawasaki
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

28/2/2017

Τα παγκόσμια πρωταθλήματα ξεκίνησαν το περασμένο σαββατοκύριακο σε ασφάλτινες και χωμάτινες πίστες και στην άσφαλτο το ποδαρικό έγινε με τον αγώνα των superbikes στο Phillip Island. Ένα ξεκίνημα που θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ονειρικό για την Kawasaki και τον Jonathan Rea, καθώς ξεκίνησε με διπλή νίκη για την "πράσινη" ομάδα η προσπάθεια για την υπεράσπιση του περσινού τίτλου.

Η είδηση όμως δεν είναι αυτή, καθώς πολλοί έχουν αρχίσει ήδη να κάνουν λόγο για μονόλογο της Kawasaki και φέτος, αλλά το ότι καμία από τις δύο νίκες δεν ήταν εύκολη υπόθεση για το Βρετανό –κι αυτό μόνο καλό νέο μπορεί να είναι για το πρωτάθλημα. Σ' αυτόν τον πρώτο αγώνα είδαμε κάτι που είχαμε πολλά χρόνια να δούμε στα superbikes σε τέτοια έκταση, με μια εξάδα αναβατών να σφάζονται κυριολεκτικά σε κάθε στροφή και οι εναλλαγές των θέσεων να γίνονται διαρκώς σε όλη τη διάρκεια του αγώνα.

Είδαμε τα δύο εργοστασιακά Kawasaki να συνεχίζουν από εκεί που σταμάτησαν πέρσι, εκμεταλλευόμενοι και τη φόρα από τα καλά αποτελέσματα των δοκιμών, αλλά το ίδιο συμβαίνει και με τις Ducati, που ειδικά προς το τέλος της περασμένης σεζόν επέδειξαν εκπληκτικές επιδόσεις κερδίζοντας αγώνες και εντυπώσεις με τον Chaz Davies, αλλά τότε τα χρονικά περιθώρια ήταν ανύπαρκτα. Τώρα όμως, διατηρώντας αυτό το momentum μπήκαν δυναμικά από την αρχή της σεζόν έχοντας ακόμη έναν άσσο στο μανίκι τους: τον Marco Melandri. Η επιστροφή του Ιταλού έκανε αίσθηση με το "καλημέρα", ανεβαίνοντας μάλιστα στο βάθρο του δεύτερου σκέλους της Κυριακής, καθώς στο πρώτο σκέλος είχε μια πτώση στον έβδομο γύρο που τον ανάγκασε να εγκαταλείψει λίγο αργότερα, παρά το ότι κατάφερε να ξαναμπεί στον αγώνα μετά την πτώση του. Η πείρα και το ταλέντο του, σε συνδυασμό με την αποδεδειγμένη δυναμική του Panigale, θα δυσκολέψουν πολύ το έργο της Kawasaki, κάτι που φάνηκε άλλωστε από την αρχή.

Κι εδώ έρχεται να προστεθεί άλλη μια παράμετρος του φετινού πρωταθλήματος προς όφελος του θεάματος και του συναγωνισμού, με τα Yamaha R1 των Lowes και Van der Mark. Φέτος, όπως είχαμε διαπιστώσει και ιδίοις όμμασι από την παρουσίαση των αγωνιστικών ομάδων της Yamaha Racing, η εταιρεία έχει επενδύσει πολλά στην εργοστασιακή ομάδα των superbikes, τόσο σε χρήμα, όσο σε χρόνο και ανθρώπινο δυναμικό. Την αποτελεσματικότητα αυτής της προσπάθειας την είδαμε αυτό το σαββατοκύριακο, με τον Lowes όχι μόνο να είναι μόνιμος θαμώνας του γκρουπ των πρωτοπόρων και στα δύο σκέλη, αλλά να μπαίνει και επικεφαλής σε σημαντικό μέρος του αγώνα, επιβεβαιώνοντας πως η Yamaha γεφύρωσε μεγάλο κομμάτι του χάσματος που την χώριζε πέρσι από τις Kawasaki και Ducati. Ο Ολλανδός team mate του έδειξε ότι χρειάζεται λίγο περισσότερο χρόνο προσαρμογής πάνω στην καινούργια μοτοσυκλέτα, μένοντας όμως εντός της πρώτης δεκάδας.

Αντιθέτως, απογοητευτική ήταν η εμφάνιση της ομάδας της Honda, όπου αμφότεροι οι Hayden και Bradl αντιμετώπισαν προβλήματα στο να είναι ανταγωνιστικοί πάνω στα καινούργια CBR. Μάλιστα ο Hayden είχε και μια πτώση με εγκατάλειψη στο δεύτερο σκέλος της Κυριακής, προσθέτοντας έντονο προβληματισμό για την συνέχεια, καθώς όπως δήλωσε προέχει το να βρεθεί τρόπος ώστε η μοτοσυκλέτας να αποκτήσει σταθερότητα στην απόδοσή της. Σε καλύτερη μοίρα ήταν τα δύο Aprilia των Eugene Laverty και Lorenzo Savadori της Milwaukee Aprilia, με τους δύο αναβάτες μάλιστα να τερματίζουν μέσα στην πρώτη δεκάδα στον αγώνα του Σαββάτου.
Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι ήταν και ο πρώτος αγώνας που εφαρμόστηκε το νέο σύστημα κατάταξης για την εκκίνηση του δεύτερου σκέλους της Κυριακής, με τον Lowes να ξεκινά από την pole position και τον νικητή του πρώτους σκέλους, Jonathan Rea, να ξεκινά από την ένατη θέση!

Αποτελέσματα Σαββάτου

1. Jonathan Rea Kawasaki Racing Team / ZX-10R
2. Chaz Davies Aruba.it Racing-Ducati / Panigale R
3. Tom Sykes Kawasaki Racing Team / ZX-10R
4. Alex Lowes Pata Yamaha Official WorldSBK Team / YZF-R1
5. Leon Camier MV Agusta Reparto Corse / F4 1000

Αποτελέσματα Κυριακής

1. Jonathan Rea Kawasaki Racing Team / ZX-10R
2. Chaz Davies Aruba.it Racing-Ducati / Panigale R
3. Marco Melandri Aruba.it Racing-Ducati / Panigale R
4. Alex Lowes Pata Yamaha Official WorldSBK Team / YZF-R1
5. Xavi Fores Barni Racing Team / Panigale R

Βαθμολογία

1. Jonathan Rea 50
2. Chaz Davies 40
3. Tom Sykes 26
4. Alex Lowes 26
5. Xavi Fores 21