Eugene Laverty - Επέστρεψε επιτέλους σπίτι του μετά τον τραυματισμό του στο Phillip Island

Χρειάστηκε να νοσηλευτεί και δεύτερη φορά μετά από επιπλοκές!
O Eugene Laverty επιστρέφει σπίτι
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

12/12/2022

Όχι μία, αλλά δύο φορές χρειάστηκε να νοσηλευτεί στην Αυστραλία ο Eugene Laverty μετά το ατύχημα που είχε στον τελευταίο αγώνα της καριέρας του, καταφέρνοντας εν τέλει να βγει οριστικά από το νοσοκομείο και να επιστρέψει σπίτι του στις 10/12, είκοσι μέρες μετά την πτώση του.

Στο ατύχημα που είχε στην πίστα του Phillip Island, ο Eugene Laverty είχε πέσει στην 1η στροφή του 18ου γύρου στον αγώνα των WSBK, με τον Xavi Fores να μην μπορεί να τον αποφύγει και να συγκρούεται μαζί του, με αποτέλεσμα κατάγματα σε λεκάνη και ισχίο για τον Ιρλανδό.

Ο Laverty παρέμεινε στο νοσοκομείο της Μελβούρνης για 4 ημέρες αρχικά, καταφέρνοντας να αποφύγει το χειρουργείο, όμως όταν βγήκε παρουσίασε επιπλοκές, συμπεριλαμβανομένης και εσωτερικής αιμορραγίας, οπότε ξαναέκανε εισαγωγή στο Alfred Hospital.

Τέλος καλό, όλα καλά, και έφτασε η στιγμή που ο Ευγένιος βγήκε για δεύτερη φορά από το νοσοκομείο, και επέστρεψε στην Πορτογαλία όπου και είναι η έδρα του.

Eugene Laverty: “Ήμουν τυχερός που είχε δίπλα τη γυναίκα μου, Pippa, και είμαστε κι οι δυο πολύ χαρούμενοι που επιτέλους επιστρέφουμε σπίτι. Αυτός δεν ήταν ο τρόπος με τον οποίο ήθελα να τελειώσω την καριέρα μου στα WSBK, αλλά τα έδωσα όλα, και έτσι θα πρέπει να κάνει κανείς. Θέλω να ευχαριστήσω την οργάνωση του WSBK που διέκοψε αμέσως τον αγώνα λόγω του ατυχήματος μου, και το ιατρικό προσωπικό της πίστας που με φρόντισαν μετά την πτώση μου.”

Ετικέτες

MOTUL WSBK: Η αδιανόητη πράξη του Dominique Aegerter πρώτου στην βαθμολογία, η εξομολόγησή του και η τιμωρία

Μπορεί να αποδοθεί στην πίεση που ένιωσε εκείνη την στιγμή
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

1/8/2022

Ο πρώτος αγώνας της Supersport κατηγορίας, σε μία ημέρα που είχε πολύ θέαμα και πολλές προσπεράσεις σε όλες τις κατηγορίες, χαρακτηρίστηκε από την μαζική πτώση αναβατών αμέσως μετά την εκκίνηση.

Ο Can Oncu φρέναρε αργά για την πρώτη στροφή, γλίστρησε και συμπαρέσυρε τους Dominique Aegerter, Andy Verdoia, Raffaele De Rosa, Federico Caricasulo και Yari Montoya. Για την πράξη του αυτή ο Oncu πήρε ποινή διέλευσης από την pit lane και το περιστατικό θα έπρεπε να είχε τελειώσει εκεί, από την στιγμή που όλοι ήταν όρθιοι και έτοιμοι να ξανά μπουν στον αγώνα έστω και τελευταίοι. Όλοι εκτός από έναν.

Ο Dominique Aegerter πρώτος στην βαθμολογία του πρωταθλήματος και με απίστευτο σερί νικών, ξεκινώντας από τον δεύτερο αγώνα στο Aragon έχοντας κερδίσει από τότε όλους τους αγώνες, είναι στο έδαφος και δεν σηκώνεται. Εκείνη την στιγμή ο Aegerter είχε ισοφαρίσει το ρεκόρ νικών του Locatelli που κρατούσε από το 2020 και πήγαινε για το επόμενο, χώρια που προηγούταν στην βαθμολογία.

Αν λοιπόν κόστισε σε κάποιον περισσότερο η πτώση αυτή, τότε σίγουρα αυτός ήταν ο Aegerter. Προς το παρόν όμως το βασικό ήταν να μην έχει χτυπήσει. Όμως ο Aegerter έχει τελικά τις αισθήσεις του αλλά αρνείται να μπει στο φορείο και να βγει εκτός πίστας. Η συμπεριφορά του μοιάζει να στερείται λογικής και αυτό που κάνει τα πράγματα χειρότερα είναι τις επόμενες στιγμές όταν προσπαθεί να πείσει τους κριτές να τον βοηθήσουν να βάλει εμπρός την μοτοσυκλέτα του και να ξανά μπει στον αγώνα. Ευελπιστώντας ίσως πως μπορεί να υπάρχει κόκκινη σημαία και έτσι να ψαλιδίσει την διαφορά του.

 

 

 

Από την στιγμή όμως που δεν είχε σηκωθεί αμέσως έπρεπε να πάει απευθείας για εξετάσεις, ενώ και η συμπεριφορά του τα λεπτά που ακολούθησαν δεν είχε καμία λογική συνέχεια. Εκτός κι αν έπαιζε θέατρο για να καθυστερήσουν να καθαρίσουν την πίστα και να βγει κόκκινη σημαία. Αυτή θα ήταν η μόνη λογική εξήγηση, πράγμα εξαιρετικά άσχημο αν ήταν αλήθεια.

Εκείνη την στιγμή κάτι τέτοιο δεν μπορούσε να απαντηθεί με σιγουριά, ο Aegerter καταλήγει στο ιατρείο της πίστας όπου δίνει αντικρουόμενες απαντήσεις και ο γιατρός υποπτεύεται διάσειση, τον στέλνει για περαιτέρω εξετάσεις και ταυτόχρονα ακυρώνει την συμμετοχή του για το υπόλοιπο Σαββατοκύριακο που σημαίνει πως ξαφνικά ο Aegerter θα έχανε και τον δεύτερο αγώνα!

Αμέσως μετά τις ιατρικές εξετάσεις του Σαββάτου και χωρίς να μπορεί να συμμετάσχει την Κυριακή, ο Aegerter προχωρά σε έγγραφη εξομολόγηση και παραδέχεται πως δεν σηκώθηκε αμέσως με στόχο να βγει η κόκκινη σημαία. Προφανώς εκείνη την στιγμή δεν μπορούσε να καταλάβει πόσο λάθος ήταν το σχέδιό του, τόσο ηθικά, όσο και την προδιαγεγραμμένη αποτυχία του, καθώς από την στιγμή που δεν σηκώθηκε δεν υπήρχε περίπτωση να συνεχίσει και στην επανεκκίνηση του αγώνα. Θα ήταν καθοδόν στο νοσοκομείο για να βεβαιωθούν οι γιατροί πως είναι εντάξει να συνεχίσει.

Η επιτροπή της FIM αμέσως μετά την έγγραφη εξομολόγηση του Aegerter τον τιμώρησαν με αποκλεισμό από τον επόμενο αγώνα, και έτσι αυτό που πάλεψε να αποφύγει ο αναβάτης της Ten Kate Racing Yamaha, δεν το κατάφερε. Η απόφαση της επιτροπής της FIM στηρίχθηκε στο άρθρο 3.3.2.2, μεταξύ άλλων για την ανάρμοστη και αντιαθλητική συμπεριφορά και για σκόπιμη παραβίαση των κανόνων.

 

Ο πρώτος αγώνας ολοκληρώθηκε -φυσικά- χωρίς διακοπή, όπως και ο δεύτερος με νίκη του Lorenzo Baldassarri και στους δύο, μειώνοντας έτσι την διαφορά στην βαθμολογία του πρωταθλήματος με τον Aegerter να τον παρακολουθεί από την οθόνη της τηλεόρασής του.

Η τρίτη πράξη του θεατρικού αυτού δράματος, ήρθε με την ανακοίνωση της ομάδας και του ίδιου, που θέλει να αφήσει πίσω του ότι συνέβη και να αφοσιωθεί στον φετινό τίτλο που ακόμη προηγείται στην βαθμολογία:

"Το πρωτάθλημα δεν έχει τελειώσει ακόμη και η προσοχή τώρα έχει στραφεί στο δεύτερο μισό της σεζόν, στο οποίο εγώ και η ομάδα μου θα δουλέψουμε σκληρά για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Θέλω να ευχαριστήσω την ομάδα μου και τους χορηγούς, την οικογένεια, τους φίλους και τους φίλαθλους καθώς και κάθε άλλο για την συμπαράστασή τους. Δεν το βάζουμε κάτω, ραντεβού στο Magny-Cours”, ολοκληρώνει ο Aegerter.

 

 

 

 

 

Ετικέτες