Eugene Laverty - Επέστρεψε επιτέλους σπίτι του μετά τον τραυματισμό του στο Phillip Island

Χρειάστηκε να νοσηλευτεί και δεύτερη φορά μετά από επιπλοκές!
O Eugene Laverty επιστρέφει σπίτι
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

12/12/2022

Όχι μία, αλλά δύο φορές χρειάστηκε να νοσηλευτεί στην Αυστραλία ο Eugene Laverty μετά το ατύχημα που είχε στον τελευταίο αγώνα της καριέρας του, καταφέρνοντας εν τέλει να βγει οριστικά από το νοσοκομείο και να επιστρέψει σπίτι του στις 10/12, είκοσι μέρες μετά την πτώση του.

Στο ατύχημα που είχε στην πίστα του Phillip Island, ο Eugene Laverty είχε πέσει στην 1η στροφή του 18ου γύρου στον αγώνα των WSBK, με τον Xavi Fores να μην μπορεί να τον αποφύγει και να συγκρούεται μαζί του, με αποτέλεσμα κατάγματα σε λεκάνη και ισχίο για τον Ιρλανδό.

Ο Laverty παρέμεινε στο νοσοκομείο της Μελβούρνης για 4 ημέρες αρχικά, καταφέρνοντας να αποφύγει το χειρουργείο, όμως όταν βγήκε παρουσίασε επιπλοκές, συμπεριλαμβανομένης και εσωτερικής αιμορραγίας, οπότε ξαναέκανε εισαγωγή στο Alfred Hospital.

Τέλος καλό, όλα καλά, και έφτασε η στιγμή που ο Ευγένιος βγήκε για δεύτερη φορά από το νοσοκομείο, και επέστρεψε στην Πορτογαλία όπου και είναι η έδρα του.

Eugene Laverty: “Ήμουν τυχερός που είχε δίπλα τη γυναίκα μου, Pippa, και είμαστε κι οι δυο πολύ χαρούμενοι που επιτέλους επιστρέφουμε σπίτι. Αυτός δεν ήταν ο τρόπος με τον οποίο ήθελα να τελειώσω την καριέρα μου στα WSBK, αλλά τα έδωσα όλα, και έτσι θα πρέπει να κάνει κανείς. Θέλω να ευχαριστήσω την οργάνωση του WSBK που διέκοψε αμέσως τον αγώνα λόγω του ατυχήματος μου, και το ιατρικό προσωπικό της πίστας που με φρόντισαν μετά την πτώση μου.”

Ετικέτες

Honda WSBK: Ο Iker Lecuona πάει στα SBK για την Honda

Ολοκληρώθηκε η ομάδα
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

26/10/2021

Μετά την είδηση πως ο Alvaro Bautista φεύγει από την Honda και επιστρέφει στην Ducati για το 2022, το HRC έπρεπε να βρει έναν αναβάτη υψηλού επιπέδου για την εργοστασιακή ομάδα των SBK. Την ίδια χρονική περίοδο, η KTM ανακοίνωνε πως ο Iker Lecuona δεν θα συνεχίσει μαζί της την επόμενη χρονιά. Η μοναδική ομάδα των MotoGP που είχε ελεύθερες θέσεις ήταν η δορυφορική ομάδα της Yamaha, όμως λίγο αργότερα η μία θέση καλύφθηκε από τον Andrea Dovizioso και την προηγούμενη εβδομάδα ανακοινώθηκε επίσημα και ο Darryn Binder, κλείνοντας οριστικά κάθε πιθανότητα για τον Lacuona να παραμείνει στα MotoGP. Έτσι η μεταπήδησή του στο WSBK αποτέλεσε μια ρεαλιστική εναλλακτική λύση, ακολουθώντας το παράδειγμα του Bautista. Θυμίζουμε πως από τότε που η Dorna ανέλαβε και το πρωτάθλημα των WSBK, προωθεί με κάθε δυνατό τρόπο την μετακίνηση αναβατών από τα MotoGP στο WSBK. Επίσημα έχει ειπωθεί πως ο ίδιος ο Ezpeleta μεσολάβησε για την μετακίνηση του Bautista και πως η Dorna έβαλε το χεράκι της και για να διευκολύνει τον Abraham να τρέξει αγώνες στα WSBK μετά την αδυναμία του να βρει μοτοσυκλέτα στα MotoGP.

Δίπλα στον Iker Lacuona την επόμενη χρονιά στο HRC θα είναι ο νεαρός αναβάτης Xavi Vierge που επίσης μετακόμισε από την Moto2.