Ιδιωτικές δοκιμές για BMW-SMR

Θετικές οι πρώτες εντυπώσεις
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

27/12/2018

Η SMR (Shaun Muir Racing), έκανε τις πρώτες ιδιωτικές δοκιμές στην πίστα της Almeria στην Ισπανία με τις μοτοσυκλέτες της BMW, αποτελώντας ουσιαστικά την μοναδική ομάδα στο παγκόσμιο πρωτάθλημα WorldSBK που την εκπροσωπεί, αφήνοντας πίσω της την συνεργασία της με την Aprilia. Η ίδια συνεργασία είχε υπάρξει και στο παρελθόν όταν η BMW έκανε το ντεμπούτο της στα WorldSBK το 2016 με την SMR. Φέτος θα ισχύσει το ίδιο όσον αφορά την διοίκηση της ομάδας, ενώ η BMW θα παρέχει την πλήρη τεχνική υποστήριξη στην εξέλιξη των κινητήρων, των ηλεκτρονικών, του πλαισίου και τoν σχεδιασμό των φαίρινγκ. Η SMR στοχεύει σε μια δυνατή σεζόν με καλά αποτελέσματα, έχοντας για αναβάτες της τον Tom Sykes (προερχόμενος απ’ την Kawasaki με πολλά χρόνια εμπειρίας) και τον 24χρονο Markus Reiterberger, πρωταθλητή του ευρωπαϊκού superstock 1000 που έτρεχε με την μοτοσυκλέτα της BMW.
Ο καιρός στην πίστα της Ισπανίας ήταν καλός, επιτρέποντας έτσι στους αναβάτες να ολοκληρώσουν σχεδόν από 100 γύρους ο καθένας σ’ όλο το διήμερο, προσπαθώντας να εξοικειωθούν όσο το δυνατόν περισσότερο με τις μοτοσυκλέτες τους. Όπως ανέφερε ο Markus, ο στόχος των δοκιμών ήταν επίσης να γνωριστούν τα μέλη της ομάδας μεταξύ τους, ενώ σε δηλώσεις του είπε: Είναι όλα καινούργια για μένα: τα μέλη της ομάδας όπως και η μέθοδος εργασίας πάνω στη Superbike έκδοση της S1000RR. Οι πρώτες δοκιμές απέδωσαν καρπούς, ενώ απ’ το πρόγραμμα δεν έλειπε και το σετάρισμα των βασικών ρυθμίσεων της μοτοσυκλέτας όσον αφορά τον τομέα του πλαισίου, των ηλεκτρονικών και την γεωμετρία.” Ο Tom Sykes απ’ την πλευρά βρέθηκε πάνω σε μια διαφορετική μοτοσυκλέτα εκτός της Kawasaki μετά από εννιά ολόκληρα χρόνια δηλώντας: “Είμαι πολύ ευχαριστημένος με τις δοκιμές. Οι πρώτες εντυπώσεις ήταν καλές και αισθανόμουν άνετα πάνω στην S1000RR. Ήταν δύο πολύ παραγωγικές μέρες και αλλάξαμε κάποια πράγματα στη μοτοσυκλέτα, ενώ κατανοήσαμε σε ποια σημεία πρέπει να εστιάσουμε στο μέλλον. Είμαι αρκετά εντυπωσιασμένος με το αποτέλεσμα και απ’ όσο δείχνει προοδεύουμε πολύ γρήγορα.”


Ο Marc Bongers που είναι ο υπεύθυνος του αγωνιστικού της BMW ανέφερε πώς: “Ο στόχος των δοκιμών στην Almeria ήταν οι αναβάτες να εξοικειωθούν με τις μοτοσυκλέτες. Απ’ τη μια είχαμε την δυνατότητα να αξιολογήσουμε τις αλλαγές σχετικά με την εργονομία της μοτοσυκλέτας, ενώ φάνηκε πως οι δύο αναβάτες είχαν μεγάλη αυτοπεποίθηση οδηγώντας τες. Απ’ την άλλη, αποκτήσαμε αρκετή εμπειρία για τις επόμενες δοκιμές και γνωρίζουμε πάνω σε τι πρέπει να δουλέψουμε. Γνωρίζουμε ότι ακόμη και μετά το διήμερο των δοκιμών οι μοτοσυκλέτες βρίσκονται ακόμη σε πρώιμο στάδιο, αλλά είμαστε ευχαριστημένοι με το βασικό set up τους, αλλά και με αυτά που κατάφερε η ομάδα τους τελευταίους μήνες. Στις επόμενες δοκιμές στην Jerez θα έρθουμε αντιμέτωποι με τις υπόλοιπες ομάδες και θα δούμε σε τι επίπεδο βρισκόμαστε. Ανυπομονούμε να το διαπιστώσουμε, αλλά θα συγκεντρωθούμε αποκλειστικά στους στόχους μας και δεν θα αποσπαστεί η προσοχή μας απ' αυτούς λόγω του ανταγωνισμού.
Η έναρξη του πρωταθλήματος απέχει μόλις δύο μήνες και με την εισαγωγή των νεών μοτοσυκλετών τόσο της BMW όσο και της Ducati, καθώς και με τις αλλαγές που έχουν γίνει στη σύσταση των ομάδων, το πρωτάθλημα έπεται να είναι άκρως ενδιαφέρον με πολλές μάχες για τον εκθρονισμό του βασιλιά.

Η χειρουργημένη πλάτη της Anna Carrasco!

Σαν… φερμουάρ στην σπονδυλική της στήλη
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

28/9/2020

Η πρώτη γυναίκα παγκόσμια πρωταθλήτρια στην κατηγορία WorldSSP 300 βλέπει τις ελπίδες για μια επανάληψη του θριάμβου της την φετινή χρονιά να εξανεμίζονται. Πλέον η Carrasco δήλωσε ότι επικεντρώνεται απόλυτα στην ανάρρωσή της μετά την εγχείρηση που έκανε στους δύο διαλυμένους σπονδύλους της, από πτώση κατά τη διάρκεια δοκιμών με το Kawasaki Ninja 400.

Να θυμίσουμε ότι το ατύχημα συνέβη στην πίστα του Estoril πριν από δύο περίπου εβδομάδες, αφήνοντας την παγκόσμια πρωταθλήτρια του 2018 με δύο κατάγματα στους T4 και T6 σπονδύλους της. Ευτυχώς για την ίδια το ιατρικό ανακοινωθέν δεν έκανε λόγο για ζημιά στο νωτιαίο μυελό. Στις 11 Σεπτεμβρίου η Carasco μεταφέρθηκε στην Βαρκελώνη για να υποβληθεί σε εγχείρηση. Σε σύντομο χρονικό διάστημα έσπευσε να ενημερώσει τους φίλους και τους υποστηρικτές της ότι ήταν καλά, μέσω από τις σελίδες της στα social media, αν και όπως αναφέραμε παραπάνω, οι όποιες ελπίδες της για πρωτάθλημα, διαλύθηκαν. Όπως είχαμε γράψει, ο στόχος ήταν να περπατήσει μέσα στις πρώτες 48 ώρες, πράγμα που το κατάφερε, ενώ μόλις πριν από λίγο πόσταρε και κάποιες φωτογραφίες που έβγαλε μετά την εγχείρηση, με την πλάτη της να μοιάζει λες και απέκτησε… φερμουάρ, χάρη στα πάνω από 30 ράμματα που έκανε. Στην ανάρτησή της αναφέρει πως "ό,τι δεν σε σκοτώνει σε κάνει πιο δυνατό… Να 'μαστε λοιπόν, με θέληση να επιστρέψουμε πιο δυνατοί από ποτέ! Σας αγαπώ". Η ομάδα της επιβεβαίωσε ότι θα χάσει το υπόλοιπο της χρονιάς και ο χρόνος αποθεραπείας υπολογίζεται στους τρεις μήνες.