Jake Dixon, WorldSBK - Σοβαρός ο τραυματισμός, εγχειρίστηκε για κατάγματα σε χέρι και καρπό

Το HRC θα ανακοινώσει προσεχώς το πλάνο αποκατάστασής του - Με αντικαταστάτες θα αγωνιστεί το HRC στην Αυστραλία
Jake Dixon
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

20/2/2026

Όπως σας γράψαμε πρόσφατα, ο Βρετανός αναβάτης που ηγούνταν της καμπάνιας του 2026 στο WorldSBK για τη Honda, και έδειχνε να είναι ο δυνατότερος εκ των αγωνιζομένων της Honda είχε πτώση στα δοκιμαστικά πριν τον 1ο γύρο, με αποτέλεσμα να σπάσει το αριστερό του χέρι. Τελικά τα κατάγματα ήταν αρκετά, σε καρπό και χέρι, με τον Dixon να υποβάλλεται σε επιτυχή εγχείρηση στη Μελβούρνη.

Ο αναβάτης με το #96 δεν πρόλαβε καν τα δοκιμαστικά του γύρου του Phillip Island αφού έπεσε στη δεύτερη μέρα του τελευταίου pre-season test στην ίδια πίστα.

Κάπως έτσι το ντεμπούτο του Dixon στο WorldSBK ξεκινά με τον χειρότερο τρόπο, με τη Honda να ξεμένει από αναβάτες, αφού την ίδια ώρα ο επίσης “σπασμένος” Chantra αναρρώνει από τον δικό του τραυματισμό.

Όσον αφορά στον Dixon, το δελτίο τύπου της Honda HRC αναφέρει τα εξής: “Ο αναβάτης της Honda HRC, Jake Dixon, υποβλήθηκε με επιτυχία σε χειρουργική επέμβαση στο The Avenue Hospital στη Μελβούρνη της Αυστραλίας, προκειμένου να αντιμετωπιστούν πολλαπλά κατάγματα στον αριστερό του καρπό και στο χέρι. Οι τραυματισμοί προκλήθηκαν σε πτώση την περασμένη Τρίτη, κατά τη δεύτερη ημέρα των επίσημων δοκιμών του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος WorldSBK στο Phillip Island. Μετά από αρχική ιατρική αξιολόγηση στην πίστα, ο Dixon μεταφέρθηκε στη Μελβούρνη, όπου περαιτέρω εξετάσεις επιβεβαίωσαν την ανάγκη χειρουργικής επέμβασης για τη σταθεροποίηση των καταγμάτων. Η επέμβαση ολοκληρώθηκε επιτυχώς χωρίς επιπλοκές. Νέα αξιολόγηση τις επόμενες εβδομάδες θα βοηθήσει να αποσαφηνιστεί το χρονοδιάγραμμα της αποκατάστασής του. Η ομάδα Honda HRC θα παρέχει νεότερη ενημέρωση για την κατάσταση του Jake Dixon εν ευθέτω χρόνω.”

Από τη μεριά του ο Dixon ανέβασε την ακόλουθη ανάρτηση στον λογαριασμό του στο Instagram: “Γεια σε όλους! Δεν ήθελα απλώς να ανεβάσω μια φωτογραφία και να πω ‘η επέμβαση ολοκληρώθηκε’. Ήθελα να δώσω στους φιλάθλους μια πραγματική ενημέρωση για το πώς πάνε τα πράγματα. Οι τελευταίες μέρες ήταν εξαιρετικά αγχωτικές. Πρώτα απ’ όλα θέλω να ευχαριστήσω τη γυναίκα μου. Ήταν, όπως πάντα, ο βράχος μου. Όλους τους ανθρώπους γύρω μου, τον Jack, τον Will, φυσικά τον Carlos, τον μάνατζέρ μου που ταξίδεψε μέχρι εδώ. Όλη την ομάδα μου, όλους όσοι εμπλέκονται. Είναι αρκετά σοβαρός τραυματισμός, αλλά είχαμε τον καλύτερο δυνατό γιατρό για τη δουλειά. Θέλω επίσης να πω ένα τεράστιο ευχαριστώ στον Cal Crutchlow -ήταν στο τηλέφωνο σε κάθε βήμα της διαδρομής, οπότε του αξίζει ένα μεγάλο μπράβο. Σας υπόσχομαι ότι θα επιστρέψω καλύτερος από ποτέ -και τότε η ανάβαση προς την κορυφή θα είναι ακόμη πιο γλυκιά.”

Στις θέσεις των Chantra και Dixon στην Αυστραλία θα συμμετάσχουν οι Tetsuta Nagashima και Ryan Vickers.

Όπως καταλαβαίνετε, η σεζόν του WorldSBK ξεκινά με τον πιο άσχημο τρόπο για τη Honda, που ακόμα και πριν τους τραυματισμούς είχε πάρα πολύ δρόμο να διανύσει για να φτάσει τους πρώτους, με μια ολοκαίνουργια ομάδα, με νέους αναβάτες και νέο Team Manager. Υπάρχει κάποιος εκεί έξω για κάνα ξεμάτιασμα;

Ετικέτες

MotoGP & WSBK στην Dorna μέχρι το 2060! Η επέκταση συμφωνίας αφορά όλα τα πρωταθλήματα της FIM

Ιδιαίτερα πακρόχρονη συμφωνία!
MotoGP & WSBK στην Dorna μέχρι το 2060! Η επέκταση συμφωνίας αφορά όλα τα πρωταθλήματα της FIM
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

5/9/2024

Επέκταση της συμφωνίας αποκλειστικής διαχείρισης πέτυχε η Dorna με την Fédération Internationale de Motocyclisme (FIM) στην οποία από μεριά τους έχουν ήδη υποστηρίξει οι σύνδεσμοι κατασκευαστών και ομάδων, MSMA και IRTA.

Η Dorna είναι πλέον μία εταιρεία που ανήκει στην Liberty Media κατά 86%, την εταιρεία του δισεκατομμυριούχου John Malon μέσω της οποίας διαχειρίζεται και την F1. Η πρόσφατη εξαγορά των 4,2 δις της Dorna, δεν έχει φέρει προς το παρόν καμία αλλαγή ως προς την οργανωτική δομή καθώς αυτή παραμένει μία ξεχωριστή οντότητα μέσα στην Liberty Media με τον Carmelo Ezpeleta να συνεχίζει να είναι ο CEO με τα ίδια δικαιώματα που είχε και πριν.

Η συμφωνία της Dorna με την FIM ξεκινά το 1991 για την σεζόν του 1992 και επεκτείνεται το 2015 με το MOTUL WSBK, την κατηγορία MotoE το 2019 και τα FIM JuniorGP και WomenCR, το 2019 και 2023 αντίστοιχα.

Ο Jorge Viegas, Πρόεδρος της FIM δήλωσε:  «Πρόκειται για μια απίστευτα σημαντική στιγμή, η οποία παρέχει την απαραίτητη σαφήνεια στο επενδυτικό κοινό και την πολυπόθητη μακροπρόθεσμη ασφάλεια για αυτό που αποτελεί την κορυφή του αθλήματος της μοτοσυκλέτας. Αυτό δεν είναι σημαντικό μόνο για όλους όσους εμπλέκονται άμεσα στο MotoGP™, αλλά και για την ευρύτερη κοινότητα των αγώνων μοτοσυκλέτας που αποκομίζει τα οφέλη από το παγκόσμιο κύρος, την αξία και την παρουσία αυτής της κορυφαίας σειράς. Η συνεχής και ολοένα και πιο στενή συνεργασία μεταξύ της FIM, της Dorna Sports και των άλλων βασικών εμπλεκόμενων φορέων είναι κάτι που έχει οικοδομηθεί επί πολλά χρόνια, η εμπιστοσύνη και η συνεργασία που υπάρχει τώρα μαζί με αυτή τη μακροπρόθεσμη συμφωνία προσφέρουν σπουδαία θεμέλια για τη μελλοντική ανάπτυξη του MotoGP™ καθώς και όλων των συναφών πρωταθλημάτων. Εκ μέρους της FIM, θα ήθελα να εκφράσω την πιο ειλικρινή μου ευγνωμοσύνη για το έργο που έχει επιτελέσει η Dorna Sports από το 1992 και προσβλέπουμε με μεγάλη εμπιστοσύνη στο να συνδυάσουμε τις προσπάθειές μας για να διασφαλίσουμε τη συνεχή ανάπτυξη και επιτυχία του MotoGP™ για πολλά ακόμη χρόνια».

Ο Carmelo Ezpeleta, CEO της Dorna Sports μέρος της Liberty Media δήλωσε: 

«Είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι που ανακοινώνουμε αυτή τη συμφωνία με τη FIM. Είναι φανταστικά νέα για το άθλημα και τους οπαδούς μας σε όλο τον κόσμο, ότι αυτή η συνεργασία έχει την εγγύηση πως θα συνεχιστεί. Έχουμε χτίσει κάτι πραγματικά ξεχωριστό και θα συνεχίσουμε να αναπτύσσουμε το άθλημα ακόμη περισσότερο, δουλεύοντας μαζί. Το γεγονός ότι είμαστε σε θέση να καταλήξουμε σε μια τόσο μακροπρόθεσμη συμφωνία προσθέτει απίστευτη αξία για το MotoGP. Στο σημερινό τοπίο του αθλητισμού και της ψυχαγωγίας, απολαμβάνουμε ένα προνομιακό επίπεδο συνεργασίας το οποίο θέτει τις πιο γερές βάσεις για το άθλημά μας ώστε να συνεχίσει ακάθεκτο την αναπτυξιακή του πορεία. Θέλουμε να ευχαριστήσουμε τη FIM για την υποστήριξή της και ανυπομονούμε να κάνουμε το MotoGP ακόμα μεγαλύτερο και καλύτερο από ποτέ, καθώς συνεχίζουμε την στενή συνεργασία μας».

Ετικέτες