"Καρφώνει" Bautista ο Domenicali!

Έφυγε για τα χρήματα, λέει ο CEO της Ducati
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

27/9/2019

Ο Claudio Domenicali, CEO της Ducati, εξαπέλυσε μια δριμεία επίθεση μέσω Twitter στον Alvaro Bautista, για τους λόγους που αποφάσισε να φύγει από την Ducati και να πάει στην εργοστασιακή ομάδα της Honda στα Motul WSBK.

Να θυμίσουμε ότι αυτή η ηχηρή μεταγραφή φημολογούνταν εδώ και καιρό, αλλά επιβεβαιώθηκε μόλις την περασμένη εβδομάδα επίσημα, στα πλαίσια της ευρύτερης ανασυγκρότησης της ομάδας της Honda, με την πλήρη εμπλοκή και του HRC.

Στον πρόσφατο αγώνα της Πορτογαλίας στο Portimao, ο Bautista είχε κάνει δηλώσεις σχετικά με αυτή την απόφαση, λέγοντας πως δεν έφυγε επειδή είχε μια δελεαστική οικονομικά πρόταση από την Honda, αλλά ένιωσε ότι εκεί θα έχει μεγαλύτερο κίνητρο. Αυτή ήταν η λέξη που χρησιμοποίησε αρκετά συχνά ο Ισπανός αναβάτης, θέλοντας να δώσει ιδιαίτερη έμφαση σε αυτό.

Πριν από λίγη ώρα όμως, ο Domenicali ανέβασε ένα Post στο Twitter συνοδευόμενα από μια φωτογραφία του Bautista από τις αρχές του πρωταθλήματος, γράφοντας στο σχετικό σχόλιο ότι "αυτή η φωτογραφία ήταν η αρχή ενός φανταστικού σερί από νίκες. Τώρα ο Bau Bau (σ.σ. το ψευδώνυμο του Bautista) λέει ότι άφησε την Ducati για την Honda όταν αποφασίσαμε να πάρουμε τον Scott (σ.σ. τον Scott Redding) κι όχι για τα χρήματα. Εμείς όμως του κάναμε μια προσφορά για συμβόλαιο δύο ετών και με έξι μηδενικά στο νούμερο, την οποία απέρριψε, γιατί ήθελε κι άλλα χρήματα, όχι κάτι άλλο. Η ζωή είναι γεμάτη από επιλογές."

 

 

 

Η σχέση του Bautista με την Ducati ξεκίνησε με τις καλύτερες προϋποθέσεις, χάρη στο σερί των 11 νικών με την Panigale V4 R. Ακολούθησε όμως ένα άλλο αρνητικό σερί εντυπωσιακών πτώσεων με απολογισμό μηδέν βαθμούς σε έξι αγώνες, με αποτέλεσμα όχι μόνο να τον φτάσει ο Rea στην βαθμολογία, αλλά να έχει περάσει μπροστά και να έχει σχεδόν εξασφαλίσει τον τίτλο, αφού η διαφορά τους είναι 91 βαθμοί και απομένουν δύο αγώνες με τρία σκέλη ο καθένας.

Δημιουργείται όμως το ερώτημα γιατί ένας CEO ενός εργοστασίου να καταφεύγει στα social media προκειμένου να ασκήσει μια τόσο σκληρή κριτική στον αναβάτη της ομάδας του, την στιγμή που το εργοστάσιο παλεύει για την κατάκτηση του παγκόσμιου πρωταθλήματος. Η απάντηση κρύβεται εν μέρει και στις προηγούμενες δηλώσεις του Bautista, κατά την διάρκεια του αγώνα στον Donington Park, όπου εξηγεί το σερί των πτώσεών του. Ουσιαστικά είπε πως έφταιγε ένα πρόβλημα της μοτοσυκλέτας του, χωρίς να είναι πρόθυμος να μπει σε λεπτομέρειες. Λίγο αργότερα, στην Laguna Seca, είχε άλλη μία πτώση…

Σίγουρα πάντως πρόκειται για μία περίεργη σχέση ανάμεσα στον Bautista και την Ducati, με τον Ισπανό να αποστασιοποιείται τους τελευταίους δύο μήνες από το εργοστάσιο σε σημείο που να αμφισβητείται η ειλικρίνεια και η αφοσίωσή του απέναντι στην εταιρεία. Να θυμίσουμε ότι αρχικά ο Bautista είχε δηλώσει δημόσια πως δεν ήθελε να φύγει από τα MotoGP και να πάει στα WSBK, αλλά στη συνέχεια άλλαξε η διάθεσή του και είχε πει ότι απολάμβανε το γεγονός πως ήταν ο σταρ της Ducati. Όλα αυτά πάλι ήρθαν τούμπα, με την ρήξη να είναι πλέον εμφανέστατη και δημόσια. Όπως, όμως, πολύ εύστοχα πάντως υπονοεί και το post του Domenicali, είναι εντυπωσιακή η διαφορά που μπορεί να επιφέρει το διάστημα μερικών μηνών σε μια σχέση…

 

Jonathan Rea - "Δεν καταλαβαίνω την ομάδα μου ή την κατεύθυνση της Kawasaki..."

Παρόλο που η KRT είχε το δικαίωμα να χρησιμοποιήσει +500 rpm ακόμα, δεν το έκανε!
Rea
Από το

motomag

19/7/2023

Παρά την αύξηση των 500 στροφών στον κινητήρα που έλαβε η Kawasaki και είχατε διαβάσει στο MOTO για αυτό, για άγνωστο λόγο η ιαπωνική ομάδα έχει αποφασίσει να μην τις χρησιμοποιήσει, με τον Rea να δηλώνει απογοητευμένος και μπερδεμένος για την απραξία της KRT.

Η Kawasaki πριν τον αγώνα της Imola δέχθηκε νόμιμα βάση του κανονισμού ακόμη μία αύξηση 250 στροφών στον κινητήρα του ZX-10RR -η δεύτερη για φέτος- με την Ducati να χάνει με τη σειρά της 250 στροφές στον κινητήρα του Panigale V4 R. Συνολικά με τις δύο αυξήσεις η Kawasaki κέρδισε 500 στροφές ενώ η Ducati με τη σειρά της έχασε 500. Έχοντας αυτή τη συνθήκη όλοι περίμεναν να είναι πιο ανταγωνιστική η μοτοσυκλέτα της ιαπωνικής εταιρείας στον ιταλικό αγώνα. Ωστόσο, η KRT δεν χρησιμοποίησε τις 500 επιπλέον rpm, και o Jonathan Rea -ο οποίος δεν έχει γευτεί τη χαρά της νίκης εδώ και 21 αγώνες-, δεν κατάφερε να παλέψει με τους Alvaro Bautista και Toprak Razgatlioglu σε κανέναν από τους τρεις αγώνες του Σαββατοκύριακου, αρκούμενος σε δυο τρίτες θέσεις.

Rea

Μετά το τέλος του αγώνα ο Rea έκανε δηλώσεις για την κατεύθυνση που έχει η ομάδα του σχετικά με το θέμα της αύξησης των στροφών. Ο Βρετανός ανέφερε: "Δεν καταλαβαίνω την κατεύθυνση της ομάδας μου ή της Kawasaki με τα όρια στροφών. Δεν έχω ιδέα, τεχνικά, θα πρέπει να μιλήσετε με την ομάδα μου. Οι 500 σ.α.λ. βοηθούν καθώς μπορείς να είσαι πιο επιθετικός με την τελική μετάδοση, να είσαι πολύ πιο σύντομος με την επιτάχυνση καθώς έχεις περισσότερη δύναμη. Υποθέτω ότι με τον νέο εκκεντροφόρο, ο κινητήρας θα έχει καλύτερες προδιαγραφές, οπότε ίσως παράγουμε περισσότερη ισχύ, αλλά δεν ξέρω. Υποθέτω τώρα, οπότε μιλήστε με την ομάδα. Στόχος είναι να είμαστε στο βάθρο και να παλέψουμε για νίκες σε αγώνες που δεν λαμβάνουν πόντους παραχώρησης. Πρέπει να είμαστε ανταγωνιστικοί. Ελπίζω να μην τους χρειαστούμε -τους πόντους παραχώρησης- γιατί αυτό θα σημαίνει ότι κάνουμε καλή δουλειά και δεν τους χρειαζόμαστε. Είναι παράξενο.”

Ετικέτες