"Καρφώνει" Bautista ο Domenicali!

Έφυγε για τα χρήματα, λέει ο CEO της Ducati
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

27/9/2019

Ο Claudio Domenicali, CEO της Ducati, εξαπέλυσε μια δριμεία επίθεση μέσω Twitter στον Alvaro Bautista, για τους λόγους που αποφάσισε να φύγει από την Ducati και να πάει στην εργοστασιακή ομάδα της Honda στα Motul WSBK.

Να θυμίσουμε ότι αυτή η ηχηρή μεταγραφή φημολογούνταν εδώ και καιρό, αλλά επιβεβαιώθηκε μόλις την περασμένη εβδομάδα επίσημα, στα πλαίσια της ευρύτερης ανασυγκρότησης της ομάδας της Honda, με την πλήρη εμπλοκή και του HRC.

Στον πρόσφατο αγώνα της Πορτογαλίας στο Portimao, ο Bautista είχε κάνει δηλώσεις σχετικά με αυτή την απόφαση, λέγοντας πως δεν έφυγε επειδή είχε μια δελεαστική οικονομικά πρόταση από την Honda, αλλά ένιωσε ότι εκεί θα έχει μεγαλύτερο κίνητρο. Αυτή ήταν η λέξη που χρησιμοποίησε αρκετά συχνά ο Ισπανός αναβάτης, θέλοντας να δώσει ιδιαίτερη έμφαση σε αυτό.

Πριν από λίγη ώρα όμως, ο Domenicali ανέβασε ένα Post στο Twitter συνοδευόμενα από μια φωτογραφία του Bautista από τις αρχές του πρωταθλήματος, γράφοντας στο σχετικό σχόλιο ότι "αυτή η φωτογραφία ήταν η αρχή ενός φανταστικού σερί από νίκες. Τώρα ο Bau Bau (σ.σ. το ψευδώνυμο του Bautista) λέει ότι άφησε την Ducati για την Honda όταν αποφασίσαμε να πάρουμε τον Scott (σ.σ. τον Scott Redding) κι όχι για τα χρήματα. Εμείς όμως του κάναμε μια προσφορά για συμβόλαιο δύο ετών και με έξι μηδενικά στο νούμερο, την οποία απέρριψε, γιατί ήθελε κι άλλα χρήματα, όχι κάτι άλλο. Η ζωή είναι γεμάτη από επιλογές."

 

 

 

Η σχέση του Bautista με την Ducati ξεκίνησε με τις καλύτερες προϋποθέσεις, χάρη στο σερί των 11 νικών με την Panigale V4 R. Ακολούθησε όμως ένα άλλο αρνητικό σερί εντυπωσιακών πτώσεων με απολογισμό μηδέν βαθμούς σε έξι αγώνες, με αποτέλεσμα όχι μόνο να τον φτάσει ο Rea στην βαθμολογία, αλλά να έχει περάσει μπροστά και να έχει σχεδόν εξασφαλίσει τον τίτλο, αφού η διαφορά τους είναι 91 βαθμοί και απομένουν δύο αγώνες με τρία σκέλη ο καθένας.

Δημιουργείται όμως το ερώτημα γιατί ένας CEO ενός εργοστασίου να καταφεύγει στα social media προκειμένου να ασκήσει μια τόσο σκληρή κριτική στον αναβάτη της ομάδας του, την στιγμή που το εργοστάσιο παλεύει για την κατάκτηση του παγκόσμιου πρωταθλήματος. Η απάντηση κρύβεται εν μέρει και στις προηγούμενες δηλώσεις του Bautista, κατά την διάρκεια του αγώνα στον Donington Park, όπου εξηγεί το σερί των πτώσεών του. Ουσιαστικά είπε πως έφταιγε ένα πρόβλημα της μοτοσυκλέτας του, χωρίς να είναι πρόθυμος να μπει σε λεπτομέρειες. Λίγο αργότερα, στην Laguna Seca, είχε άλλη μία πτώση…

Σίγουρα πάντως πρόκειται για μία περίεργη σχέση ανάμεσα στον Bautista και την Ducati, με τον Ισπανό να αποστασιοποιείται τους τελευταίους δύο μήνες από το εργοστάσιο σε σημείο που να αμφισβητείται η ειλικρίνεια και η αφοσίωσή του απέναντι στην εταιρεία. Να θυμίσουμε ότι αρχικά ο Bautista είχε δηλώσει δημόσια πως δεν ήθελε να φύγει από τα MotoGP και να πάει στα WSBK, αλλά στη συνέχεια άλλαξε η διάθεσή του και είχε πει ότι απολάμβανε το γεγονός πως ήταν ο σταρ της Ducati. Όλα αυτά πάλι ήρθαν τούμπα, με την ρήξη να είναι πλέον εμφανέστατη και δημόσια. Όπως, όμως, πολύ εύστοχα πάντως υπονοεί και το post του Domenicali, είναι εντυπωσιακή η διαφορά που μπορεί να επιφέρει το διάστημα μερικών μηνών σε μια σχέση…

 

WSBK - Ο Tom Sykes πήρε εξιτήριο από το νοσοκομείο

Με χιουμοριστική διάθεση παρά την σοβαρότητα του τραυματισμού του
Tom Sykes
Από το

motomag

10/7/2023

Ο Βρετανός αναβάτης της ROKiT BMW Motorrad WorldSBK Team, μετά από μία εβδομάδα παραμονής στο νοσοκομείο Queen's Medical Centre στο Νότιγχαμ πήρε εξιτήριο με τον ίδιο να επικεντρώνεται πλέον στην επιστροφή του στην ενεργό δράση.

Ο Sykes στον δεύτερο αγώνα στο Donington είχε ένα τρομακτικό highside στην έξοδο της στροφής Coppice το οποίο τον οδήγησε σε μία άσχημη πτώση. Ο Βρετανός υπέστη κατάγματα σε δέκα πλευρά (τρία εκ των οποίων έχουν σπάσει σε δυο μεριές), θωρακικό τραύμα και ένα τραυματισμένο αριστερό αστράγαλο, με τον ίδιο να μεταφέρεται για τις απαραίτητες εξετάσεις στο κοντινότερο νοσοκομείο του Νότιγχαμ. Μετά από μια βδομάδα κλινήρης ο αναβάτης της ROKiT BMW Motorrad WorldSBK Team με ανάρτηση του στο διαδίκτυο έκανε γνωστό πως πήρε επιτέλους εξιτήριο και μπορεί να επιστρέψει σπίτι του.

Tom Sykes

Ο 37χρονος Tom Sykes έγραψε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης:

"Φεύγουμε από το νοσοκομείο ακριβώς μία εβδομάδα μετά την είσοδό μας σε αυτό. Έχω τόσους πολλούς ανθρώπους να ευχαριστήσω, αλλά ευτυχώς όλοι ξέρουν ποιοι είναι. Ειδικά όμως όλο το ιατρικό προσωπικό από την πίστα στο Donington, μέχρι τη διαμονή μου στο Queen's Medical Centre στο Nottingham. Έχουν κάνει καταπληκτική δουλειά όλοι τους. Επίσης, τους χορηγούς μου Dainese και Shark -ο προστατευτικός εξοπλισμός απέτρεψε τα χειρότερα- που έκαναν απίστευτη δουλειά. Έχω δέκα σπασμένα δεξιά πλευρά και τρία από αυτά τα πλευρά με διπλό κάταγμα, άρα ουσιαστικά 13 κατάγματα στον δεξιό θώρακα (όχι ιδανικό όταν σου αρέσει να γελάς). Επίσης, ένα κάταγμα στον αριστερό αστράγαλο, αλλά αυτό δεν μετράει όταν εμπλέκονται κόκκαλα. Αυτό είναι ουσιαστικά το πρώτο εμπόδιο που ξεπεράστηκε. Τώρα θα επικεντρωθώ στην ανάρρωση και θα αφιερώσω χρόνο στην οικογένεια και τους φίλους μου μέχρι την επιστροφή μου. Θέλω να σας ευχαριστήσω όλους για τις ευχές για τα περαστικά. Αυτές εκτιμώνται πραγματικά και πραγματικά κάνουν τα πράγματα λίγο πιο εύκολα. Πραγματικά εκτιμώ και αγαπώ την υποστήριξη."

Ετικέτες