"Καρφώνει" Bautista ο Domenicali!

Έφυγε για τα χρήματα, λέει ο CEO της Ducati
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

27/9/2019

Ο Claudio Domenicali, CEO της Ducati, εξαπέλυσε μια δριμεία επίθεση μέσω Twitter στον Alvaro Bautista, για τους λόγους που αποφάσισε να φύγει από την Ducati και να πάει στην εργοστασιακή ομάδα της Honda στα Motul WSBK.

Να θυμίσουμε ότι αυτή η ηχηρή μεταγραφή φημολογούνταν εδώ και καιρό, αλλά επιβεβαιώθηκε μόλις την περασμένη εβδομάδα επίσημα, στα πλαίσια της ευρύτερης ανασυγκρότησης της ομάδας της Honda, με την πλήρη εμπλοκή και του HRC.

Στον πρόσφατο αγώνα της Πορτογαλίας στο Portimao, ο Bautista είχε κάνει δηλώσεις σχετικά με αυτή την απόφαση, λέγοντας πως δεν έφυγε επειδή είχε μια δελεαστική οικονομικά πρόταση από την Honda, αλλά ένιωσε ότι εκεί θα έχει μεγαλύτερο κίνητρο. Αυτή ήταν η λέξη που χρησιμοποίησε αρκετά συχνά ο Ισπανός αναβάτης, θέλοντας να δώσει ιδιαίτερη έμφαση σε αυτό.

Πριν από λίγη ώρα όμως, ο Domenicali ανέβασε ένα Post στο Twitter συνοδευόμενα από μια φωτογραφία του Bautista από τις αρχές του πρωταθλήματος, γράφοντας στο σχετικό σχόλιο ότι "αυτή η φωτογραφία ήταν η αρχή ενός φανταστικού σερί από νίκες. Τώρα ο Bau Bau (σ.σ. το ψευδώνυμο του Bautista) λέει ότι άφησε την Ducati για την Honda όταν αποφασίσαμε να πάρουμε τον Scott (σ.σ. τον Scott Redding) κι όχι για τα χρήματα. Εμείς όμως του κάναμε μια προσφορά για συμβόλαιο δύο ετών και με έξι μηδενικά στο νούμερο, την οποία απέρριψε, γιατί ήθελε κι άλλα χρήματα, όχι κάτι άλλο. Η ζωή είναι γεμάτη από επιλογές."

 

 

 

Η σχέση του Bautista με την Ducati ξεκίνησε με τις καλύτερες προϋποθέσεις, χάρη στο σερί των 11 νικών με την Panigale V4 R. Ακολούθησε όμως ένα άλλο αρνητικό σερί εντυπωσιακών πτώσεων με απολογισμό μηδέν βαθμούς σε έξι αγώνες, με αποτέλεσμα όχι μόνο να τον φτάσει ο Rea στην βαθμολογία, αλλά να έχει περάσει μπροστά και να έχει σχεδόν εξασφαλίσει τον τίτλο, αφού η διαφορά τους είναι 91 βαθμοί και απομένουν δύο αγώνες με τρία σκέλη ο καθένας.

Δημιουργείται όμως το ερώτημα γιατί ένας CEO ενός εργοστασίου να καταφεύγει στα social media προκειμένου να ασκήσει μια τόσο σκληρή κριτική στον αναβάτη της ομάδας του, την στιγμή που το εργοστάσιο παλεύει για την κατάκτηση του παγκόσμιου πρωταθλήματος. Η απάντηση κρύβεται εν μέρει και στις προηγούμενες δηλώσεις του Bautista, κατά την διάρκεια του αγώνα στον Donington Park, όπου εξηγεί το σερί των πτώσεών του. Ουσιαστικά είπε πως έφταιγε ένα πρόβλημα της μοτοσυκλέτας του, χωρίς να είναι πρόθυμος να μπει σε λεπτομέρειες. Λίγο αργότερα, στην Laguna Seca, είχε άλλη μία πτώση…

Σίγουρα πάντως πρόκειται για μία περίεργη σχέση ανάμεσα στον Bautista και την Ducati, με τον Ισπανό να αποστασιοποιείται τους τελευταίους δύο μήνες από το εργοστάσιο σε σημείο που να αμφισβητείται η ειλικρίνεια και η αφοσίωσή του απέναντι στην εταιρεία. Να θυμίσουμε ότι αρχικά ο Bautista είχε δηλώσει δημόσια πως δεν ήθελε να φύγει από τα MotoGP και να πάει στα WSBK, αλλά στη συνέχεια άλλαξε η διάθεσή του και είχε πει ότι απολάμβανε το γεγονός πως ήταν ο σταρ της Ducati. Όλα αυτά πάλι ήρθαν τούμπα, με την ρήξη να είναι πλέον εμφανέστατη και δημόσια. Όπως, όμως, πολύ εύστοχα πάντως υπονοεί και το post του Domenicali, είναι εντυπωσιακή η διαφορά που μπορεί να επιφέρει το διάστημα μερικών μηνών σε μια σχέση…

 

WSBK - Παραμένει στην Kawasaki o Alex Lowes

Το αγωνιστικό δίδυμο Rea-Lowes συνεχίζει στους πράσινους και το 2024
Kawasaki
Από το

motomag

30/6/2023

Ο Alex Lowes θα συνεχίζει να βρίσκεται στο στρατόπεδο της Kawasaki Racing Team WorldSBK για πέμπτη χρονιά καθώς υπέγραψε νέο μονοετές συμβόλαιο.

Ένα κομμάτι του πάζλ της σύνθεσης των αναβατών για το 2024 μπήκε στη θέση του στο WSBK, καθώς η Kawasaki Racing Team WorldSBK ανακοίνωσε την αγωνιστική της σύνθεση για την επόμενη χρονιά με τους Jonathan Rea και Alex Lowes να παραμένουν στο ιαπωνικό στρατόπεδο. Μιλώντας για την παραμονή του για πέμπτη χρονιά στην Kawasaki ο Lowes εξέφρασε τη χαρά και την ευγνωμοσύνη του: "Είμαι εξαιρετικά ενθουσιασμένος που θα συνεχίσω τη σχέση μου με την Kawasaki και τη σεζόν 2024. Το κίνητρό μου να πετύχω τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα με τη ZX-10RR δεν ήταν ποτέ πιο ισχυρό. Ο νούμερο ένα στόχος τώρα είναι να επικεντρωθώ στο υπόλοιπο της τρέχουσας σεζόν, ξεκινώντας με το Σαββατοκύριακο του εντός έδρας αγώνα μου στο Donington Park. Είναι πραγματικά ωραίο να έχω την επιβεβαίωση ότι θα αγωνιστώ και πάλι με την Kawasaki συμφωνημένα εγκαίρως για τον αγώνα της πατρίδας μου. Έτσι θα το απολαύσω ακόμα περισσότερο. Θέλω να εκφράσω ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους στην KMC, την KME και σε όλο το πλήρωμα της KRT για τη μεγάλη υποστήριξή τους στο παρελθόν και τη συνεχιζόμενη πίστη τους σε μένα. Ανυπομονώ να δουλέψω ξανά μαζί τους την επόμενη σεζόν." Ο Alex Lowes είναι αυτή τη στιγμή στην ένατη θέση της βαθμολογίας με 75 βαθμούς.

Kawasaki WSBK

 

Ετικέτες