Kawasaki Puccetti Racing 2020: Η επίσημη παρουσίαση!

Επιστροφή στην παραδοσιακή διχρωμία
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

20/1/2020

Όπως πολύ καλά γνωρίζετε, η Motor Bike Expo αποτελεί τη Μέκκα των custom builders, που κάθε χρόνο συγκεντρώνονται οι κορυφαίοι του είδους για να παρουσιάσουν τις δημιουργίες τους. Εκεί όπου ήμασταν και σας μεταφέραμε ζωντανά μερικές απ’ τις πιο ξεχωριστές custom μοτοσυκλέτες. Παράλληλα όμως, ήταν και το μέρος που η Kawasaki Puccetti Racing αποφάσισε να παρουσιάσει τα επίσημα χρώματα της ομάδας της, όντας ιταλική. Πέρσι, χάρη στις επιδόσεις του Toprak Razgatlioglu η Puccetti πήρε τον τίτλο της ανεξάρτητης ομάδας στα WorldSBK, ενώ φέτος ο Τούρκος αναβάτης θα είναι στην Pata Yamaha. Το κενό που άφησε πίσω του ο Razgatlioglu θα καλυφθεί απ’ τον Xavi Fores για το 2020, ενώ τα χρώματα της ZX-10RR επέστρεψαν στη παραδοσιακή διχρωμία του πράσινου-μαύρου αφού το κόκκινο χρώμα είχε βασιστεί σε αυτό της τούρκικης σημαίας. “Το 2020 θα είναι μια πολύ σημαντική χρονιά τόσο για την ομάδα όσο και για μένα καθώς θα πρέπει να συνεχίσουμε στα χνάρια της περσινής σεζόν. Στις δοκιμές της Jerez κατάφερα να πάρω μια γεύση και να δω πως ταιριάζει με το οδηγικό μου στιλ η ZX-10RR.” Ο στόχος της Puccetti είναι να μπορεί να βρίσκεται σε μια θέση του βάθρου σε κάθε αγώνα, ένα δύσκολο εγχείρημα όπως είπε ο Fores όμως παραμένει αισιόδοξος και στηρίζεται στην εμπειρία της ομάδας του.

Στην κατηγορία των Supersport η ομάδα υποδέχτηκε και τον Philipp Oettl, τον νέο teammate του Lucas Mahias και πρωταθλητή της WorldSSP το 2017. Για το 2020, ο Mahias στοχεύει για τον τίτλο καθώς πέρσι ήταν η πρώτη του χρονιά με την ZX-6R και αντιμετώπισε μερικές δυσκολίες στην αρχή, ενώ έπειτα βρισκόταν συχνά σε μια θέση του βάθρου. Έκλεισε τη σεζόν του με έξι θέσεις στο βάθρο εκ των οποίων οι δύο ήταν στην κορυφή στο Portimao και στο Qatar.

Ακόμη, παρόντες ήταν και ο πέντε φορές πρωταθλητής των Supersport Kenan Sofuoglu και ο Can Öcnü, ο οποίος θα κάνει το ντεμπούτο του στο πρωτάθλημα με την Turkish Racing Team που συνεργάζεται με την Puccetti Kawasaki και την Orelac Racing Team. Όπως η μοτοσυκλέτα του Razgatlioglu ήταν βαμμένη με το κόκκινο της τούρκικης σημαίας στα Superbike, έτσι θα είναι και η ZX-6R του Öcnü. Να θυμίσουμε πως ο Öcnü είχε κερδίσει το Red Bull Rookies Cup και είχε πάρει μέρος ως wildcard το 2018 στον αγώνα της Moto3 στη Valencia. Τότε κατάφερε να αφήσει το σημάδι του στην ιστορία καθώς έγινε ο πρώτος Τούρκος που κέρδισε αγώνα στα MotoGP και παράλληλα ο μικρότερος σε ηλικία αναβάτης που έχει στεφθεί νικητής. Ήταν 15 ετών και 115 ημερών, ενώ ο προηγούμενος που είχε αυτό το ρεκόρ ήταν ο Scott Redding, ο οποίος φέτος θα κάνει το ντεμπούτο του στα Superbike. Το 2019 δεν ήταν μια καλή σεζόν για τον Öcnü καθώς δεν κατάφερε να ξαναβρεθεί στο βάθρο της Moto3 και φέτος έρχεται στη Supersport, έχοντας στο πλάι του τόσο τον Sofuoglu όσο και τον Razgatlioglu να τον υποστηρίζουν. Μάλιστα, κατά τη διάρκεια των επίσημων δοκιμών ο Razgatlioglu έδειξε τις γραμμές στον Öcnü αλλά και παράλληλα τον παρακολούθησε από πίσω για να δει σε τι επίπεδο βρίσκεται και να τον συμβουλέψει μετέπειτα. Στόχος του Öcnü είναι να γίνει πιο ανταγωνιστικός και να αποκτήσει περισσότερη εμπειρία, ακολουθώντας τα χνάρια του Razgatlioglu.

Ετικέτες

WorldSBK: Παρουσίαση Kawasaki Racing Team

Θα βάλουν τα δυνατά τους
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

18/2/2019

Στον χορό των παρουσιάσεων των ομάδων για το 2019, στο Phillip Island, βρέθηκε και η Kawasaki που αποκάλυψε την επίσημη εμφάνιση των μοτοσυκλετών της, όπως έκανε και η Moriwaki Althea Honda. Ο Jonathan Rea βρίσκεται για τέσσερα συναπτά έτη υπό την αιγίδα της Kawasaki, αποτελώντας πλέον τον παλαιότερο αναβάτη της ομάδας, καθώς φέτος η Kawasaki του έφερε έναν νέο team mate –τον Leon Haslam- αφού δεν ανανέωσε το συμβόλαιό της με τον Tom Sykes για δέκατη συνεχόμενη σεζόν. Το νέο ντουέτο έχει συνυπάρξει και στο παρελθόν στην Pata Honda για δύο χρόνια, το 2013 και 2014 στο παγκόσμιο πρωτάθλημα Superbike, με αποτέλεσμα να μην χρειάζονται συστάσεις, ενώ ο Rea στο παρελθόν είχε αναφέρει πως ο Haslam θα “φέρει φρέσκο αέρα” στην ομάδα. Η παρουσίαση είχε ως θεματολογία το Ganbarou, μια ιαπωνική λέξη που χρησιμοποιείται όταν ένας άνθρωπος θέλει να εμψυχώσει κάποιον άλλον –πολλές φορές στα anime συνοδεύεται είτε από δάκρυα απόγνωσης είτε από τον άνθρωπο που το λέει να μεταμφιέζεται στιγμιαία σε μαζορέτα- καθώς σημαίνει ας βάλουμε τα δυνατά μας. Φαίνεται πως η Kawasaki θέλει να εμψυχώσει ιδιαίτερα τους αναβάτες της, αφού φέτος έπεται μια άκρως ανταγωνιστική σεζόν, τόσο με την παρουσία του Alvaro Bautista με την Aruba.it όσο και του Alex Lowes που έδειξε στις δοκιμές πως μπορεί να βρεθεί μπροστά απ’ τον Rea, αλλά και τον Sykes που με την S1000RR βρίσκεται κατά πόδας του παλιού του team mate.

Η νέα εμφάνιση των μοτοσυκλετών της Kawasaki βρίσκεται πολύ κοντά με την περσινή με αποτέλεσμα να μην προκαλεί τόσο έντονη εντύπωση. Γεγονός που οφείλεται αφενός μεν στο ότι οι περισσότεροι χορηγοί έχουν παραμείνει ίδιοι, με τα λογότυπα των Motocard, Elf Total, Monster Energy και Showa να βρίσκονται διάσπαρτα στις μοτοσυκλέτες και αφετέρου στο ότι τα χρώματα δεν θα μπορούσαν να είναι άλλα εκτός απ’ την κλασσική διχρωμία του μαύρου και του lime πράσινου της Kawasaki. Βέβαια μια απ’ τις διαφορές είναι το μέγεθος των αριθμών που χρησιμοποιούν οι αναβάτες που φέτος έχει μεγαλώσει σε διαστάσεις, καθιστώντας τον πιο διακριτό.

Ο Jonathan Rea στις δηλώσεις του σχετικά με την εμφάνιση της ομάδας ανέφερε: “Η KRT πάντοτε επένδυε πολλά όταν επρόκειτο να αποκαλύψει τα νέα της χρώματα και είναι η πρώτη φορά που βλέπω το τελικό αποτέλεσμα από κοντά. Όλα έχουν πραγματοποιηθεί και είναι η ώρα να προχωρήσουμε στο επόμενο κεφάλαιο, το 2019. Η Alpinestars έκανε επίσης μια εξαιρετική δουλειά με το βάψιμο της στολής μου. Άλλαξα τον αριθμό μου λίγο, προσθέτοντας νέα λογότυπα. Είναι πολύ ωραίο που η παρουσίαση έγινε στην Αυστραλία λίγο πριν τον πρώτο αγώνα.”

Ο Leon Haslam που φέτος θα κάνει το ντεμπούτο του ως μόνιμος εργοστασιακός αναβάτης της Kawasaki Racing Team έχει αποδείξει πως έχει όλα τα φόντα για τη νίκη και έχει προσαρμοστεί με την ZX-10RR. Σε δηλώσεις του είπε: “Το να είμαι μέλος μιας τόσο υψηλού επαγγελματικού επιπέδου ομάδας και το να δω την ίδια την Kawasaki σε συνεργασία με την Kawasaki Αυστραλίας να δημιουργούν ένα τόσο φαντασμαγορικό σόου, είναι φανταστικό. Η παρουσίαση και τα πράγματα που περιλαμβάνει με ενθουσιάζουν τόσο που θέλω να μπω τώρα στην πίστα και να οδηγήσω τη νέα μοτοσυκλέτα.”

Ο διευθύνων σύμβουλος της Kawasaki Αυστραλίας, Shigemi Tanaka, ήταν ιδιαίτερα περήφανος που η παρουσίαση ανατέθηκε στην αντιπροσωπεία της χώρας και ανέφερε πως ήταν τιμή του να την οργανώσει. Στο παρελθόν, από τότε που έχει έρθει ο Rea στην ομάδα της Kawasaki, είχε βρεθεί σ’ όλες τις παρουσιάσεις της ομάδας και μιλούσε εκ μέρους της Kawasaki Motors Europe αλλά και της Kawasaki Heavy Industries με μεγάλη ευχαρίστηση. Στις δηλώσεις του ανέφερε: “Η σημερινή θεματολογία αφορά το Ganbarou – θα έρθουμε αντιμέτωποι με τις προκλήσεις και θα προσπαθήσουμε περισσότερο. Το 1995 ένας καταστροφικός σεισμός είχε χτυπήσει στο Kobe, κοντά στο εργοστάσιο παραγωγής της Kawasaki στο Akashi. Τότε τα πράγματα ήταν δύσκολα αλλά είπαμε Ganbarou – θα αντιμετωπίσουμε τις προκλήσεις που μας περιμένουν με χαμόγελο και θα ξαναχτίσουμε το εργοστάσιο, θα προσπαθήσουμε περισσότερο και θα βάλουμε τα δυνατά μας. Για την Kawasaki Racing Team το 2018 ήταν μια απ’ τις πιο δύσκολες χρονιές μέχρι στιγμής. Δρούσαμε κάτω από μεγάλη πίεση. Οι οπαδοί και ο Τύπος περιμέναν περισσότερα εκτός απ’ την κατάκτηση του πρωταθλήματος, όμως η Ninja ZX-10RR έπεσε θύμα της ίδιας της επιτυχίας. Νέοι κανονισμοί εισήχθησαν για να βοηθήσουν τις άλλες ομάδες να φτάσουν το επίπεδο της Kawasaki. Το πνεύμα των Ninja , η αφοσίωση της ομάδας, οι πιστοί οπαδοί και οι αναβάτες, μας έκαναν να κυριαρχήσουμε, παίρνοντας τον τέταρτο συνεχόμενο πρωτάθλημα με τον Jonathan Rea μαζί με τον τίτλο του κατασκευαστή. Αυτός είναι ο ορισμός του Ganbarou στους αγώνες: θα αγωνιστούμε και ασχέτως των συνθηκών θα βάλουμε τα δυνατά μας.”

Στο ίδιο μήκος κύματος ήταν και οι δηλώσεις του Guim Road, team manager της ομάδας KRT λέγοντας: “Πέρσι αντιμετωπίσαμε τις προκλήσεις των νέων τεχνικών κανονισμών που περιόρισαν τις επιδόσεις μας. Όπως και να ‘χει, πήραμε το πρωτάθλημα, τον τίτλο των κατασκευαστών και της ομάδας, έχοντας μια πολύ πετυχημένη χρονιά. Φέτος οι κανονισμοί παραμένουν αλλά είμαστε προετοιμασμένοι. Έχουμε μια μοτοσυκλέτα με έναν νέο και με περισσότερες δυνατότητες κινητήρα, ενώ ενισχυθήκαμε τόσο τεχνικά όσο και στον τομέα του ανθρώπινου δυναμικού, ώστε να τον εκμεταλλευτούμε πλήρως. Επίσης καλωσορίζουμε έναν νέο αναβάτη, τον Leon Haslam, που έχει προοδεύσει πολύ απ’ τις χειμερινές δοκιμές. Πιστεύουμε ότι θα ταιριάξει καλά με τον Rea, που μας έχει προσφέρει πάρα πολλά σε πολλούς τομείς. Στην KRT πιστεύουμε πως οι αναβάτες μας είναι οι προασπιστές της προσπάθειάς μας. Όλη η ομάδα εστιάζει στο να τους προφέρει τα καλύτερα όπλα επειδή μόλις σβήσουν τα φώτα, τα πάντα κρίνονται απ’ αυτούς.”

Αν μη τι άλλο τα λόγια των διοικητικών προσώπων της Kawasaki θεωρούμε πως ήταν ιδιαίτερα εμψυχωτικά για τους αναβάτες. Απ’ την άλλη αποτελούσαν μια σαφή δήλωση πως η "πράσινη" εταιρεία δεν σκοπεύει ποτέ να σταματήσει να στοχεύει στην κορυφή,  όσους περιορισμούς κι αν θέσει η οργανώτρια αρχή για να κλείσει το χάσμα του ανταγωνισμού, στο βωμό του θεάματος.

Ετικέτες