Motul WSBK 2019: Νικητής ο Rea πρωταθλήτρια η Kawasaki

Εκπληκτικός ο Davies!
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

26/10/2019

Στη Magny Cours, o Rea έγινε πεντάσταρος και ήταν αναμενόμενο πως θα γίνει το ίδιο και για την Kawasaki. Η ώρα της ήρθε στο Losail και η νίκη του Rea στο πρώτο σκέλος, την ανέδειξε πρωταθλήτρια για πέμπτη συνεχόμενη χρονιά. Έναν τίτλο που προσέφερε με απόλυτη μαεστρία ο Rea στη Kawasaki, μιας και απ' τη στιγμή που έσβησαν τα φώτα μέχρι την πτώση της καρό ηγούνταν του αγώνα.

Ωστόσο, πριν καλά - καλά ανάψουν τα αίματα, στο γύρο προθέρμανσης είχαμε την πτώση του Jordi Torres (Team Pedercini Racing) στην Κ1, εκεί που στα φρένα της θα έπεφτε στο δεύτερο γύρο πολύ θεαματικά ο Tom Sykes (BMW Motorrad WorldSBK Team) σε μια επιτυχή προσπάθειά του να μην συγκρουστεί με τον Leon Haslam (Kawasaki Racing Team WorldSBK).


Ο Chaz Davies (ARUBA.IT Racing - Ducati) ενώ είχε ξεκινήσει απ' τη 12η θέση του grid, είχε βρεί τα "πατήματά" του και ήταν έκτος στοχεύοντας τόσο για έναν όσο το δυνατόν καλύτερο τερματισμό αλλά και για να επιβεβαιώσει την δύναμη της Ducati στο Qatar, που έχει δείξει ότι είναι μια πίστα που της ταιριάζει πολύ. Στο παιχνίδι είχε μπει δυναμικά και ο Toprak Razgatlioglu (Turkish Puccetti Racing) που από 10ος είχε κερδίσει τρεις θέσεις μέχρι την ολοκλήρωση του δεύτερου γύρου.
Ο αγώνας συνεχίστηκε με τον Rea να είναι στην κορυφή, έχοντας πίσω του τους Alex Lowes (Pata Yamaha WorldSBK Team) και Sandro Cortese (GRT Yamaha WorldSBK). Ωστόσο, ο αναβάτης της GRT δεν θα είχε τη δυνατότητα να παραμείνει μέσα στις τρεις πρώτες θέσεις, καθώς έπεσε στην Κ7 αφότου τον προσπέρασε ο Davies. Έτσι, ο van der Mark ανέβηκε στην έκτη θέση και αργότερα προσπέρασε τον Razgatlioglu, που ήταν πέμπτος, αν και η μάχη για τρίτη θέση της βαθμολογίας σε αυτό το σκέλος ήταν ξεκάθαρα κερδισμένη από τον Lowes που ήταν πίσω απ' τον Rea.


Από την αρχή της χρονιάς η προσοχή στη μεριά των "κόκκινων" ήταν πάντοτε στραμμένη στον Bautista, που ξεκίνησε τη σεζόν με ένα απίστευτο σερί 11 νικών, κάνοντας τον Davies να μην δείχνει τόσο ανταγωνιστικός. Ωστόσο, ο Ουαλός αναβάτης της Ducati έχει δώσει πολλές μάχες και έχει βρεθεί στο βάθρο αρκετές φορές. Στο Qatar, όμως ήρθαν τα πάνω κάτω με τον Bautista να πασχίζει να διατηρήσει έναν ανταγωνιστικό ρυθμό και τελικά να τερματίζει τέταρτος, σε αντίθεση με τον Davies που έκανε έναν εξαιρετικό αγώνα και απο 12ος ήρθε δεύτερος! Βρέθηκε σε αυτή τη θέση πέντε γύρους πριν το τέλος, όταν προσπέρασε τον Lowes και όπως όλα έδειχναν, αν είχε περισσότερο χρόνο θα είχε καταφέρει να μονομαχήσει και με το Rea. Ο Lowes, ανέβηκε στο τρίτο σκαλί, ενώ η πεντάδα έκλεισε με τον Leon Haslam.


Ο Loris Baz (Ten Kate Racing - Yamaha) τερμάτισε έβδομος, έχοντας τον Reiterberger (BMW Motorrad WorldSBK Team) πίσω του, ο οποίος βρέθηκε μέσα στη δεκάδα για πρώτη φορά μετά τον Tissot Superpole Race στην Imola. Ένατος και δέκατος ήρθαν οι Laverty (Team Go Eleven) και Camier (Moriwaki Althea Honda Team).

Ο Razgatlioglu έδειχνε πολύ ανταγωνιστικός και θα μπορούσε να είχε τερματίσει μέσα στις πέντε πρώτες θέσεις, όμως ένα λάθος του στην Κ6 τον έστειλε εκτός πίστας στην αμμοπαγίδα. Ωστόσο, δεν έπεσε και κατάφερε ολοκληρώσει τον αγώνα, τερματίζοντας 11ος.


Δύο αγώνες απομένουν μέχρι τη αυλαία του πρωταθλήματος και ο ανταγωνισμός για το ποιος θα πάρει την τρίτη θέση στη βαθμολογία εχει ανάψει για τα καλά. Ο Davies από την άλλη με τον εκπληκτικό ρυθμό του, υπόσχεται μπόλικο θέαμα και μάχες στις μπροστά θέσεις.

Ετικέτες

Motul WSBK 2019: Εκτός ο Reiterberger!

Λόγω γρίπης...
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

4/7/2019

Ένα βήμα πριν μπούμε σε ένα άκρως αγωνιστικό σαββατοκύριακο με τον ένατο γύρο των MotoGP να πραγματοποιείται στο Sachsenring της Γερμανίας και τον όγδοο των Motul WSBK στο Donington Park της Αγγλίας, ο Markus Reiterberger (BMW Motorrad WorldSBK Team) θα μείνει εκτός της αγωνιστικής δράσης του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Superbike. Το βράδυ της Τετάρτης ο Reiterberger εισήχθη στο νοσοκομείο με υψηλό πυρετό. Οι γιατροί διέγνωσαν πως πάσχει από βαριάς μορφής γρίπη και κατά συνέπεια είναι αδύνατο να λάβει μέρος στον αγώνα. Ακόμη και με τη χρήση αντιπυρετικών που καλύπτουν βραχυπρόθεσμα τα συμπτώματα της γρίπης, το να συμμετάσχει στον όγδοο γύρο είναι αδύνατο διότι ο οργανισμός του θα καταπονηθεί ιδιαίτερα απ’ την εφίδρωση και την κούραση, με αποτέλεσμα να επιβαρυνθεί και να μεγαλώσει το απαιτητό διάστημα της ανάρρωσής του.

O Reiterberger φέτος έχει βρεθεί αρκετές φορές μέσα στη δεκάδα και μάλιστα έχει τερματίσει δύο φορές έκτος, ενώ αυτή τη στιγμή είναι 13ος στη γενική βαθμολογία του πρωταθλήματος. Η BMW Motorrad WorldSBK Team, θέλοντας να έχει και τις δυο μοτοσυκλέτες στον αγώνα του Donington Park, μίλησε με τον Peter Hickman, ο οποίος θα αντικαταστήσει τον Reiterberger. “Αρχικά, αισθάνομαι άσχημα που ο Markus δεν θα μπορέσει να τρέξει στον αγώνα του σαββατοκύριακου και του εύχομαι ταχεία ανάρρωση”, είπε. “Παράλληλα, είμαι πολύ χαρούμενος που θα λάβω μέρος και θα υποστηρίξω τη BMW Motorrad WorldSBK Team στο Donington Park. Δεν το σκέφτηκα και πολύ (πριν πει το ναι) όταν μου τηλεφώνησαν απ’ την Shaun Mir!” Έκλεισε τις δηλώσεις του λέγοντας: “Έχουν περάσει αρκετά χρόνια απ’ την τελευταία φορά που έτρεχα στο παγκόσμιο πρωτάθλημα Superbike. Αλλά στην προκείμενη περίπτωση ξέρω τόσο την S1000RR όσο και την πίστα. Είμαι γεμάτος αυτοπεποίθηση και πιστεύω ότι μπορώ να φανώ αντάξιος των προσδοκιών της BMW Motorrad WorldSBK Team.”

Ετικέτες