Motul WSBK 2019: Νικητής ο Rea πρωταθλήτρια η Kawasaki

Εκπληκτικός ο Davies!
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

26/10/2019

Στη Magny Cours, o Rea έγινε πεντάσταρος και ήταν αναμενόμενο πως θα γίνει το ίδιο και για την Kawasaki. Η ώρα της ήρθε στο Losail και η νίκη του Rea στο πρώτο σκέλος, την ανέδειξε πρωταθλήτρια για πέμπτη συνεχόμενη χρονιά. Έναν τίτλο που προσέφερε με απόλυτη μαεστρία ο Rea στη Kawasaki, μιας και απ' τη στιγμή που έσβησαν τα φώτα μέχρι την πτώση της καρό ηγούνταν του αγώνα.

Ωστόσο, πριν καλά - καλά ανάψουν τα αίματα, στο γύρο προθέρμανσης είχαμε την πτώση του Jordi Torres (Team Pedercini Racing) στην Κ1, εκεί που στα φρένα της θα έπεφτε στο δεύτερο γύρο πολύ θεαματικά ο Tom Sykes (BMW Motorrad WorldSBK Team) σε μια επιτυχή προσπάθειά του να μην συγκρουστεί με τον Leon Haslam (Kawasaki Racing Team WorldSBK).


Ο Chaz Davies (ARUBA.IT Racing - Ducati) ενώ είχε ξεκινήσει απ' τη 12η θέση του grid, είχε βρεί τα "πατήματά" του και ήταν έκτος στοχεύοντας τόσο για έναν όσο το δυνατόν καλύτερο τερματισμό αλλά και για να επιβεβαιώσει την δύναμη της Ducati στο Qatar, που έχει δείξει ότι είναι μια πίστα που της ταιριάζει πολύ. Στο παιχνίδι είχε μπει δυναμικά και ο Toprak Razgatlioglu (Turkish Puccetti Racing) που από 10ος είχε κερδίσει τρεις θέσεις μέχρι την ολοκλήρωση του δεύτερου γύρου.
Ο αγώνας συνεχίστηκε με τον Rea να είναι στην κορυφή, έχοντας πίσω του τους Alex Lowes (Pata Yamaha WorldSBK Team) και Sandro Cortese (GRT Yamaha WorldSBK). Ωστόσο, ο αναβάτης της GRT δεν θα είχε τη δυνατότητα να παραμείνει μέσα στις τρεις πρώτες θέσεις, καθώς έπεσε στην Κ7 αφότου τον προσπέρασε ο Davies. Έτσι, ο van der Mark ανέβηκε στην έκτη θέση και αργότερα προσπέρασε τον Razgatlioglu, που ήταν πέμπτος, αν και η μάχη για τρίτη θέση της βαθμολογίας σε αυτό το σκέλος ήταν ξεκάθαρα κερδισμένη από τον Lowes που ήταν πίσω απ' τον Rea.


Από την αρχή της χρονιάς η προσοχή στη μεριά των "κόκκινων" ήταν πάντοτε στραμμένη στον Bautista, που ξεκίνησε τη σεζόν με ένα απίστευτο σερί 11 νικών, κάνοντας τον Davies να μην δείχνει τόσο ανταγωνιστικός. Ωστόσο, ο Ουαλός αναβάτης της Ducati έχει δώσει πολλές μάχες και έχει βρεθεί στο βάθρο αρκετές φορές. Στο Qatar, όμως ήρθαν τα πάνω κάτω με τον Bautista να πασχίζει να διατηρήσει έναν ανταγωνιστικό ρυθμό και τελικά να τερματίζει τέταρτος, σε αντίθεση με τον Davies που έκανε έναν εξαιρετικό αγώνα και απο 12ος ήρθε δεύτερος! Βρέθηκε σε αυτή τη θέση πέντε γύρους πριν το τέλος, όταν προσπέρασε τον Lowes και όπως όλα έδειχναν, αν είχε περισσότερο χρόνο θα είχε καταφέρει να μονομαχήσει και με το Rea. Ο Lowes, ανέβηκε στο τρίτο σκαλί, ενώ η πεντάδα έκλεισε με τον Leon Haslam.


Ο Loris Baz (Ten Kate Racing - Yamaha) τερμάτισε έβδομος, έχοντας τον Reiterberger (BMW Motorrad WorldSBK Team) πίσω του, ο οποίος βρέθηκε μέσα στη δεκάδα για πρώτη φορά μετά τον Tissot Superpole Race στην Imola. Ένατος και δέκατος ήρθαν οι Laverty (Team Go Eleven) και Camier (Moriwaki Althea Honda Team).

Ο Razgatlioglu έδειχνε πολύ ανταγωνιστικός και θα μπορούσε να είχε τερματίσει μέσα στις πέντε πρώτες θέσεις, όμως ένα λάθος του στην Κ6 τον έστειλε εκτός πίστας στην αμμοπαγίδα. Ωστόσο, δεν έπεσε και κατάφερε ολοκληρώσει τον αγώνα, τερματίζοντας 11ος.


Δύο αγώνες απομένουν μέχρι τη αυλαία του πρωταθλήματος και ο ανταγωνισμός για το ποιος θα πάρει την τρίτη θέση στη βαθμολογία εχει ανάψει για τα καλά. Ο Davies από την άλλη με τον εκπληκτικό ρυθμό του, υπόσχεται μπόλικο θέαμα και μάχες στις μπροστά θέσεις.

Ετικέτες

Χτύπησαν άσχημα τον Anthony Gobert

Δεν μπορούσαν να τον αναγνωρίσουν οι γιατροί…
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

27/6/2019

Ο Anthny Gobert, γνωστός και ως "Go Show" όπως ήταν το παρατσούκλι λόγω της θεαματικής του οδήγησης, είναι ένας από τους θρυλικούς αναβάτες του παγκόσμιου πρωταθλήματος WSBK, της δεκαετίας του '90, ενώ είχε δοκιμάσει την τύχη και στα GP. Ο Αυστραλός αναβάτης έχει μείνει στην Ιστορία, όντας ο νεότερος στην ιστορία του θεσμού που πήρε την pole position και κέρδισε αγώνα (το 1994 στο Phillip Island, όντας 19 ετών). Το 2000 επέστρεψε στο WSBK με την Bimota, κερδίζοντας μάλιστα κι ένα σκέλος πάλι στο Phillip Island, με την εταιρεία να δίνει το όνομά του στο μοντέλο παραγωγής SB8K. Έκτοτε είχε συμμετοχές ως wild card, ενώ είχε και θέματα με το νόμο (είχε συλληφθεί για μικροκλοπές), αλλά και με τη χρήση ναρκωτικών ουσιών.


Πριν από λίγες μέρες όμως, ο Gobert ήταν πρωταγωνιστής κι ενός άσχημου περιστατικού, αφού κατέληξε χτυπημένος στο νοσοκομείο, σε κατάσταση μάλιστα που να μην μπορεί να αναγνωριστεί από τους γιατρούς. Πιο συγκεκριμένα, από την ανακοίνωση που έδωσε στην δημοσιότητα ο αδερφός του Aaron, μάθαμε ότι ο Anthony Gobert είχε βγει για φαγητό όταν τον πλησίασε ένας μεθυσμένος και τον ρώτησε αν είναι ο "Go Show". Ο Anthony του απάντησε ότι όντως ήταν αυτός κι ότι εκείνη την στιγμή τον διέκοψε από το φαγητό του. Στην συνέχεια ο μεθυσμένος επέστρεψε με μερικούς φίλους του και ξεκίνησε ένας καβγάς, με τον Gobert να ρίχνει κάτω έναν από αυτούς. Οι φίλοι του μεθυσμένου ακολούθησαν τον Gobert μέχρι το σπίτι του, όπου εισέβαλλαν σπάζοντας την πόρτα και άρχισαν να τον χτυπούν με ρόπαλα του μπέιζμπολ. Έφτασε στο νοσοκομείο σχεδόν ετοιμοθάνατος και μπήκε αμέσως στην ΜΕΘ, όπου οι γιατροί δεν ήξεραν ποιος είναι. Όταν αργότερα μπόρεσε να μιλήσει, οι άνθρωποι του νοσοκομείου έψαξαν και βρήκαν τους συγγενείς τους και τους ενημέρωσαν για όσα είχαν συμβεί. Αυτή τη στιγμή είναι σε άσχημη κατάσταση αλλά δεν διατρέχει κίνδυνο η ζωή του. Σύντομα θα βγει και άλλο ιατρικό ανακοινωθέν που θα δίνει νέα στοιχεία για την κατάσταση της υγείας του.