Motul WSBK 2019: Ο Leon Haslam αποχωρεί απ’ την Kawasaki

Αβέβαιο το μέλλον του στο πρωτάθλημα
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

8/10/2019

Όταν τελείωσε το περσινό πρωτάθλημα του 2018, ο Tom Sykes αποχώρησε απ’ την εργοστασιακή ομάδα της Kawasaki μετά από εννέα συναπτά έτη, καθώς στα μέσα εκείνης της σεζόν η “πράσινη” εταιρεία είχε υπογράψει συμβόλαιο με τον Βρετανό Leon Haslam. Φέτος, η πορεία του Βρετανού αναβάτη είχε τα σκαμπανεβάσματά της και απ’ ότι φαίνεται, είτε οι έξι φορές που βρέθηκε στο βάθρο –όλες στην τρίτη θέση- και οι 21 που τερμάτισε εντός της δεκάδας δεν ήταν αρκετές για την Kawasaki, είτε ο Haslam έχει διαφορετικά πλάνα για το μέλλον, με αποτέλεσμα να μην ανανεωθεί το συμβόλαιό του.

Ο Διευθυντής της KRT, Guim Roda, μιλήσε με ιδιαίτερη θέρμη για τον "Pocket Rocket" -όπως είναι το παρατσούκλι του Haslam- και τον αποχαιρέτησε με τις καλύτερες ευχές για ένα μέλλον γεμάτο επιτυχίες. Τόνισε μάλιστα πως η παρουσία του στα paddock της ομάδας ήταν εμφανής τόσο στο φετινό πρωτάθλημα όσο και στον οκτάωρο αγώνα αντοχής στη Suzuka, όπου η Kawasaki κέρδισε για πρώτη φορά μετά από 25 χρόνια.

Η σέλα της δεύτερης εργοστασιακής ZX-10RR παραμένει κενή και η Kawasaki δεν έχει ανακοινώσει ακόμη ποιος θα είναι ο δεύτερος αναβάτης της για το 2020. Όσον αφορά το μέλλον του Haslam στο πρωτάθλημα, παραμένει αβέβαιο αφού προς το παρόν καμία ομάδα δεν του έχει κάνει κάποια επίσημη πρόταση. Ο τίτλος μπορεί ήδη να ανήκει στον Rea, όμως οι υπόλοιπες θέσεις ακόμη παίζονται και μαθηματικά ο Haslam έχει τη δυνατότητα να βρεθεί στη τρίτη θέση της βαθμολογίας και είναι κάτι που αν το κάνει θα τον βοηθήσει να παραμείνει στα Superbikes.

Ετικέτες

Alvaro Bautista: Η CBR-1000R-R έχει άλλο 70% να δώσει!

Εν αναμονή της επανεκκίνησης του πρωταθλήματος
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

6/4/2020

Σε μια νέα συνέντευξη προχώρησε ο Alvaro Bautista, όσο παραμένει κλεισμένος στο σπίτι του διατηρώντας στη φυσική του κατάσταση μέχρι να περάσει η “θύελλα” της πανδημίας. Πρόσφατα, ο αναβάτης της Honda είχε αναφερθεί τόσο στην τωρινή κατάσταση όσο και στον ανταγωνισμό του φετινού πρωταθλήματος, ενώ τώρα απλώνει τα χαρτιά του και μας φανερώνει τα περιθώρια εξέλιξης της νέας Superbike της Honda. Σε αυτό το σημείο, να θυμίσουμε πως κανένας απ’ τους αναβάτες δεν βρέθηκε στο βάθρο σε έναν απ’ τους τρεις αγώνες στο Phillip Island, ενώ ο Ισπανός της Honda τερμάτισε δύο φορές εντός της δεκάδας και μια φορά τελευταίος, αντιμετωπίζοντας αρκετές δυσκολίες.

Ωστόσο, όπως έχουμε αναφέρει πάρα πολλές φορές στο παρελθόν, πρόκειται για μια νέα ομάδα στο πρωτάθλημα, με μια ολοκαίνουργια μοτοσυκλέτα και αυτό σημαίνει δύο πράγματα: Πρώτον, ότι δεν έχουμε δει τις πραγματικές δυνατότητες της CBR1000RR-R και δεύτερον ότι θα χρειαστεί αρκετός χρόνος μέχρι να τις ανακαλύψουν τόσο οι αναβάτες όσο και οι μηχανικοί της ομάδας. Ένα απ’ τα θέματα που συζητήθηκαν κατά τη διάρκεια της συνέντευξης του Bautista ήταν το στάδιο εξέλιξης της μοτοσυκλέτας με τον Ισπανό να αναφέρει: “Ο κινητήρας έχει πάρα πολλές δυνατότητες και θα χρειαστεί να ρυθμίσουμε πολλές παραμέτρους. Πρόκειται για ένα καινούργιο project της Honda (σ.σ. ένας απ’ τους λόγους που υπέγραψε με την Big-H ήταν ότι τον ενθουσίαζε το γεγονός ότι θα είχε ενεργό ρόλο στην εξέλιξη της νέας μοτοσυκλέτας) και τόσο η μοτοσυκλέτα όσο και η ομάδα είναι νέες και για αυτό χρειαζόμαστε περισσότερο χρόνο. Αυτή τη στιγμή έχουμε καταφέρει να εκμεταλλευτούμε μόνο το 30% των δυνατοτήτων της. Προς το παρόν δεν μπορούμε να την εξελίξουμε δραστικά λόγω της κατάστασης, ωστόσο είμαι αισιόδοξος πως όταν έρθει η ώρα θα φτάσουμε το επιθυμητό αποτέλεσμα.”  Όλες οι πληροφορίες, τα δεδομένα και οι παρατηρήσεις των αναβατών, βρίσκονται στα χέρια των μηχανικών με τον έναν ή με τον άλλο τρόπο – o Bautista είχε αναφέρει στο παρελθόν ότι δεν έχει αφήσει την πανδημία να διακόψει την επικοινωνία του με την ομάδα, προσφέροντας όσες περισσότερες πληροφορίες μπορεί. Το μόνο που μένει είναι να ξαναβρεθούν στη πίστα για την περαιτέρω εξέλιξή της.

Επιπρόσθετα, ο Bautista έδωσε τέλος στις όποιες φήμες υπήρχαν, που ήθελαν τον Marc Marquez να τον παροτρύνει να πάει στη Honda λέγοντας: “Δεν μου πρότεινε τη Honda ο Marquez. Δεν χρειαζόταν να με πείσει για την εταιρεία,” τόνισε ο Ισπανός. “Για την ακρίβεια οδήγησε την Triple R και τον ρώτησα την άποψή του, αλλά αυτό συνέβη αφότου είχα υπογράψει το συμβόλαιό μου με τη Honda.” Ακόμη, ο Bautista σχολίασε και το ντουέτο των αδερφών Marquez στα MotoGP και πιστεύει πως μια ομάδα αποτελούμενη από δύο αδέρφια είναι πάρα πολύ ωραίο, ενώ τόνισε πως ο Alex Marquez θα έχει την ψυχολογική πίεση του να φτάσει γρήγορα το επίπεδο του αδερφού του. “Θα δούμε τι θα γίνει στο μέλλον…” είπε.

Το πότε θα ξαναρχίσουν τα πρωταθλήματα παραμένει άγνωστο, όμως σε ό,τι αφορά τα Superbikes οι δηλώσεις του Bautista επισφραγίζουν το γεγονός ότι η πολύπαθη σεζόν θα είναι απ’ τις πιο ενδιαφέρουσες.

Ετικέτες