Motul WSBK 2019: Ο Sykes ανανεώνει με την BMW

Για άλλη μια χρονιά στη βαυαρική εταιρεία
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

10/9/2019

Μετά από εννέα συναπτά έτη στην εργοστασιακή ομάδα της Kawasaki, ο Tom Sykes αποχώρησε πέρυσι απ’ τους “πράσινους” και πήγε στην Shaun-Muir Racing, αποτελώντας τον έναν απ’ τους δύο εργοστασιακούς αναβάτες της BMW. Οι τελευταίοι αγώνες στο Portimao μπορεί να μην ήταν ιδιαίτερα επιτυχημένοι για τον Tom Sykes, όμως ήρθε η ανανέωση του συμβολαίου του με την ομάδα για το 2020. Έτσι, η εργοστασιακή ομάδα της BMW θα αποτελείται από τον Eugene Laverty και τον Tom Sykes για το 2020.

Μπορεί να μην ήταν νωρίτερα γνωστό πως ο Sykes θα παραμείνει στην Shaun-Muir, ωστόσο θεωρούνταν δεδομένο και μπορεί να το καταλάβει κανείς από την πορεία του μέχρι στιγμής στο πρωτάθλημα. Μέχρι τώρα, ο Tom Sykes έχει κερδίσει δύο θέσεις στο βάθρο, μια pole position στο Donington Park και έχει τερματίσει συνολικά πέντε φορές μέσα στην πεντάδα. Και όλα αυτά με μια μοτοσυκλέτα που οδηγεί για πρώτη φορά φέτος. Ο Sykes έχει καταφέρει να είναι πολύ γρήγορος μέσα στις στροφές, χάρη στις γνώσεις του και στη σωστή ρύθμιση του πλαισίου της S1000RR. Οι επιδόσεις του θα μπορούσαν να ήταν πολύ καλύτερες αν δεν είχε σταθεί ιδιαίτερα άτυχος τόσο στην Imola που ηγούνταν του αγώνα και ο κινητήρας του υπέστη βλάβη όσο και στην Ταϊλάνδη που για άλλη μια φορά τον “πρόδωσε” ο κινητήρας της S1000RR.

Προς το παρόν ο Sykes βρίσκεται όγδοος στη βαθμολογία του πρωταθλήματος και μέχρι το τέλος του έχει τη δυνατότητα να βρεθεί πιο ψηλά. “Είμαι πολύ ενθουσιασμένος και περήφανος που θα συνεχίσω το 2020 να είμαι με την BMW Motorrad WorldSBK Team. Μετά από μια τόσο επιτυχημένη χρονιά μέχρι στιγμής με τη νέα BMW S1000RR, η οποία βρίσκεται ακόμη σε πρώιμο στάδιο της εξέλιξής της, μου δίνει το κίνητρο να προχωρήσω μπροστά. Με ευχαριστεί πραγματικά το κομμάτι της ανάπτυξης των εξαρτημάτων της μοτοσυκλέτας και προχωρούμε δυναμικά.” Είπε ο Sykes. Επίσης δεν παρέλειψε να προσθέσει πως για του χρόνου θέτει πιο ψηλά τον πήχη, με στόχο να έχει πιο δυναμική παρουσία στις μάχες για την κορυφαία θέση –εκεί που αισθάνεται πιο άνετα. Τέλος, εκμεταλλεύτηκε την ευκαιρία για να καλωσορίσει τον Eugene Laverty στην ομάδα και δήλωσε πως ανυπομονεί να τον έχει teammate του χρόνου.

Ετικέτες

TOM SYKES

ΟΙ ΝΕΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΜΕ ΑΝΑΓΚΑΖΟΥΝ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΣΤΙΛ ΟΔΗΓΗΣΗΣ
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

23/11/2016

Μετά τις πρώτες δοκιμές στην πίστα της Jerez με τον κινητήρα του 2017, ο αναβάτης της Kawasaki Tom Sykes ήταν σχεδόν έξω φρενών με τις επιπτώσεις που έχουν οι νέοι κανονισμοί στους κινητήρες της Kawasaki. Θυμίζουμε ότι από του χρόνου, οι αγωνιστικές μοτοσυκλέτες των Superbike θα πρέπει να έχουν πάνω τους τόσο την γεννήτρια (μέχρι τώρα είχαν μόνο την μπαταρία) αλλά και τον αντικραδασμικό άξονα αν υπάρχει τέτοιος στην μοτοσυκλέτα παραγωγής. Αυτές οι αλλαγές σύμφωνα με τον Sykes είναι: Κλωτσιά στα αρχ…α” για τους αναβάτες της Kawasaki καθώς θα πρέπει να αλλάξουν εντελώς το στιλ οδήγησής τους. Ο Sykes λέει ότι με τον νέο κινητήρα δεν μπορεί να κάνει αυτά που έκανε με τον παλιό και ότι δεν μπορεί πλέον να είναι τόσο επιθετικός στις είσοδο και την έξοδο της στροφής.

Οι αλλαγές σύμφωνα με τον Sykes είναι: Κλωτσιά στα αρχ…α” για τους αναβάτες της Kawasaki 

Αν οι οργίλες δηλώσεις του Sykes ανταποκρίνονται στο μέγεθος του προβλήματος και με δεδομένο ότι η Ducati ήταν απίστευτα γρηγορότερη στους τρεις τελευταίους αγώνες και ότι όλες οι άλλες εταιρείες θα έχουν ολοκαίνουριες μοτοσυκλέτες (πλην της Yamaha) τότε ίσως να δούμε την κυριαρχία της Kawasaki να κλυδωνίζεται το 2017. Πάντως ο Sykes άφησε να εννοηθεί ότι υπάρχουν ακόμα πολλά περιθώρια βελτίωσης και ότι στα δοκιμαστικά του Aragon θα βρίσκονται σε πολύ καλύτερο σημείο από το σημερινό. 

Ετικέτες