Motul WSBK 2019: Ο Sykes ανανεώνει με την BMW

Για άλλη μια χρονιά στη βαυαρική εταιρεία
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

10/9/2019

Μετά από εννέα συναπτά έτη στην εργοστασιακή ομάδα της Kawasaki, ο Tom Sykes αποχώρησε πέρυσι απ’ τους “πράσινους” και πήγε στην Shaun-Muir Racing, αποτελώντας τον έναν απ’ τους δύο εργοστασιακούς αναβάτες της BMW. Οι τελευταίοι αγώνες στο Portimao μπορεί να μην ήταν ιδιαίτερα επιτυχημένοι για τον Tom Sykes, όμως ήρθε η ανανέωση του συμβολαίου του με την ομάδα για το 2020. Έτσι, η εργοστασιακή ομάδα της BMW θα αποτελείται από τον Eugene Laverty και τον Tom Sykes για το 2020.

Μπορεί να μην ήταν νωρίτερα γνωστό πως ο Sykes θα παραμείνει στην Shaun-Muir, ωστόσο θεωρούνταν δεδομένο και μπορεί να το καταλάβει κανείς από την πορεία του μέχρι στιγμής στο πρωτάθλημα. Μέχρι τώρα, ο Tom Sykes έχει κερδίσει δύο θέσεις στο βάθρο, μια pole position στο Donington Park και έχει τερματίσει συνολικά πέντε φορές μέσα στην πεντάδα. Και όλα αυτά με μια μοτοσυκλέτα που οδηγεί για πρώτη φορά φέτος. Ο Sykes έχει καταφέρει να είναι πολύ γρήγορος μέσα στις στροφές, χάρη στις γνώσεις του και στη σωστή ρύθμιση του πλαισίου της S1000RR. Οι επιδόσεις του θα μπορούσαν να ήταν πολύ καλύτερες αν δεν είχε σταθεί ιδιαίτερα άτυχος τόσο στην Imola που ηγούνταν του αγώνα και ο κινητήρας του υπέστη βλάβη όσο και στην Ταϊλάνδη που για άλλη μια φορά τον “πρόδωσε” ο κινητήρας της S1000RR.

Προς το παρόν ο Sykes βρίσκεται όγδοος στη βαθμολογία του πρωταθλήματος και μέχρι το τέλος του έχει τη δυνατότητα να βρεθεί πιο ψηλά. “Είμαι πολύ ενθουσιασμένος και περήφανος που θα συνεχίσω το 2020 να είμαι με την BMW Motorrad WorldSBK Team. Μετά από μια τόσο επιτυχημένη χρονιά μέχρι στιγμής με τη νέα BMW S1000RR, η οποία βρίσκεται ακόμη σε πρώιμο στάδιο της εξέλιξής της, μου δίνει το κίνητρο να προχωρήσω μπροστά. Με ευχαριστεί πραγματικά το κομμάτι της ανάπτυξης των εξαρτημάτων της μοτοσυκλέτας και προχωρούμε δυναμικά.” Είπε ο Sykes. Επίσης δεν παρέλειψε να προσθέσει πως για του χρόνου θέτει πιο ψηλά τον πήχη, με στόχο να έχει πιο δυναμική παρουσία στις μάχες για την κορυφαία θέση –εκεί που αισθάνεται πιο άνετα. Τέλος, εκμεταλλεύτηκε την ευκαιρία για να καλωσορίσει τον Eugene Laverty στην ομάδα και δήλωσε πως ανυπομονεί να τον έχει teammate του χρόνου.

Ετικέτες

Aprilia WSBK: Ανακοίνωσε την ομάδα της για το 2017

Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

3/10/2016

Το εργοστάσιο από το Noale ανακοίνωσε το αγωνιστικό του πρόγραμμα για το παγκόσμιο πρωτάθλημα Superbikes του 2017, με δύο μοτοσυκλέτες RSV4 και τα χρώματα της ομάδας Milwaukee Aprilia. Πρόκειται για μια συμφωνία διάρκειας δύο ετών (μέχρι και το 2018) η οποία προβλέπει την παροχή τεχνικού υλικού και σχετικής βοήθειας και υποστήριξη απευθείας από την Aprilia Racing, ακόμα και για την εξέλιξη της μοτοσυκλέτας, ώστε να αναγνωρίζεται η Milwaukee ως επίσημη εργοστασιακή ομάδα.

Να θυμίσουμε ότι η Aprilia με την RSV4 έχει κατακτήσει επτά Παγκόσμιους Τίτλους (τρεις Αναβατών και τέσσερις Κατασκευαστών) από το 2010 έως το 2014, αποδεικνύοντας πως είναι η πιο νικηφόρα μοτοσυκλέτα στην πρόσφατη ιστορία του WSBK.

Η ομάδα, που έχει στο παλμαρές της ήδη δύο τίτλους στη Μ. Βρετανία, και με τον Shaun Muir ως team manager, θα διαθέτει στις τάξεις της δύο αναβάτες: τον Πρωταθλητή Superstock 2015 Lorenzo Savadori, και τον Eugene Laverty, τον Ιρλανδό αναβάτη που είχε κατακτήσει με την Aprilia RSV4 το πρωτάθλημα του 2013 και που από του χρόνου θα επιστρέψει στα WSBK μετά την σύντομη θητεία στα MotoGP.

Για τους στόχους της ομάδας και ολόκληρου του project, o Romano Albesiano (Υπεύθυνος Aprilia Racing) δήλωσε: "Η ομάδα του Shaun Muir, έχοντας αναγνωριστεί στο βρετανικό πρωτάθλημα, επιθυμεί να κατακτήσει την κορυφή σε παγκόσμια κλάση. Η μεταξύ μας σχέση προβλέπει, πέραν της διάθεσης της μοτοσυκλέτας και των υλικών, υποστήριξη από το προσωπικό της Aprilia Racing για τη διαχείριση και την εξέλιξη των RSV4, στο πλαίσιο μίας σχέσης επιπέδου εργοστασιακής υποστήριξης. Η δημιουργία της αγωνιστικής ομάδας Milwaukee Aprilia σηματοδοτεί την επιστροφή του Eugene Laverty στο WSBK, ενός αναβάτη που γνωρίζουμε καλά και εκτιμούμε ως επαγγελματία και ως άνθρωπο. Θα πλαισιωθεί από τον Lorenzo Savadori, έναν νέο αναβάτη που συμμετέχει στο αγωνιστικό μας σχεδιασμό εδώ και δύο σεζόν, κατά τη διάρκεια των οποίων κατέκτησε αρχικά το Superstock 1000 και στη συνέχεια κέρδισε τις εντυπώσεις στο WSBK με μία εξαιρετικά θετική πρώτη χρονιά."

Με τη σειρά του ο Shaun Muir (Γενικός Διευθυντής SMR) είπε πως για την SMR η συνεργασία με την Aprilia Racing σημαίνει μία πραγματική ευκαιρία για να φτάσουν στην κορυφή και πως η παρουσία των Eugene και Lorenzo συμβάλλει στο να δημιουργηθεί μία κορυφαία ομάδα.

 

Ετικέτες