Motul WSBK 2019: Ο Sykes ανανεώνει με την BMW

Για άλλη μια χρονιά στη βαυαρική εταιρεία
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

10/9/2019

Μετά από εννέα συναπτά έτη στην εργοστασιακή ομάδα της Kawasaki, ο Tom Sykes αποχώρησε πέρυσι απ’ τους “πράσινους” και πήγε στην Shaun-Muir Racing, αποτελώντας τον έναν απ’ τους δύο εργοστασιακούς αναβάτες της BMW. Οι τελευταίοι αγώνες στο Portimao μπορεί να μην ήταν ιδιαίτερα επιτυχημένοι για τον Tom Sykes, όμως ήρθε η ανανέωση του συμβολαίου του με την ομάδα για το 2020. Έτσι, η εργοστασιακή ομάδα της BMW θα αποτελείται από τον Eugene Laverty και τον Tom Sykes για το 2020.

Μπορεί να μην ήταν νωρίτερα γνωστό πως ο Sykes θα παραμείνει στην Shaun-Muir, ωστόσο θεωρούνταν δεδομένο και μπορεί να το καταλάβει κανείς από την πορεία του μέχρι στιγμής στο πρωτάθλημα. Μέχρι τώρα, ο Tom Sykes έχει κερδίσει δύο θέσεις στο βάθρο, μια pole position στο Donington Park και έχει τερματίσει συνολικά πέντε φορές μέσα στην πεντάδα. Και όλα αυτά με μια μοτοσυκλέτα που οδηγεί για πρώτη φορά φέτος. Ο Sykes έχει καταφέρει να είναι πολύ γρήγορος μέσα στις στροφές, χάρη στις γνώσεις του και στη σωστή ρύθμιση του πλαισίου της S1000RR. Οι επιδόσεις του θα μπορούσαν να ήταν πολύ καλύτερες αν δεν είχε σταθεί ιδιαίτερα άτυχος τόσο στην Imola που ηγούνταν του αγώνα και ο κινητήρας του υπέστη βλάβη όσο και στην Ταϊλάνδη που για άλλη μια φορά τον “πρόδωσε” ο κινητήρας της S1000RR.

Προς το παρόν ο Sykes βρίσκεται όγδοος στη βαθμολογία του πρωταθλήματος και μέχρι το τέλος του έχει τη δυνατότητα να βρεθεί πιο ψηλά. “Είμαι πολύ ενθουσιασμένος και περήφανος που θα συνεχίσω το 2020 να είμαι με την BMW Motorrad WorldSBK Team. Μετά από μια τόσο επιτυχημένη χρονιά μέχρι στιγμής με τη νέα BMW S1000RR, η οποία βρίσκεται ακόμη σε πρώιμο στάδιο της εξέλιξής της, μου δίνει το κίνητρο να προχωρήσω μπροστά. Με ευχαριστεί πραγματικά το κομμάτι της ανάπτυξης των εξαρτημάτων της μοτοσυκλέτας και προχωρούμε δυναμικά.” Είπε ο Sykes. Επίσης δεν παρέλειψε να προσθέσει πως για του χρόνου θέτει πιο ψηλά τον πήχη, με στόχο να έχει πιο δυναμική παρουσία στις μάχες για την κορυφαία θέση –εκεί που αισθάνεται πιο άνετα. Τέλος, εκμεταλλεύτηκε την ευκαιρία για να καλωσορίσει τον Eugene Laverty στην ομάδα και δήλωσε πως ανυπομονεί να τον έχει teammate του χρόνου.

Ετικέτες

Ο Δημήτρης και ο Νίκος Καρακώστας στο EJC / WSBK

Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

24/3/2016

Ο 16χρονος Δημήτρης Καρακώστας και ο 18χρονος Νίκος Καρακώστας θα εκπροσωπήσουν την Ελλάδα για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά στο Ευρωπαϊκό Κύπελλο Νέων ( European Junior Cup ) που γίνεται παράλληλα με το Παγκόσμιο Πρωταθλήματος Superbike, ακλουθώντας το στις Ευρωπαϊκές πίστες. Στο European Junior Cup 2016 θα αγωνιστούν 30 αναβάτες από 15 χώρες από 5 ηπείρους. Απευθύνεται σε νέους 14-21 ετών και σε νέες 14-24 ετών. Το επίπεδο είναι πολύ υψηλό με πολλούς συμμετέχοντες να αγωνίζονται σε αυτόν τον θεσμό για δεύτερη μέχρι και τέταρτη φορά.

Η επιτυχημένη προσπάθεια των δύο παιδιών στο European Junior Cup 2015 κατάφερε να προσθέσει χιλιόμετρα στην αγωνιστική τους καριέρα.

Αντιμετώπισαν για πρώτη φορά πίστες παγκοσμίου και κέρδισαν πολύτιμη εμπειρία με την θέληση τους και την επιμονή τους. Στην φετινή χρονιά θα βρεθούν σε 8 πίστες σε 6 χώρες οδηγώντας πάλι μια HONDA CBR 650 F . Οι 6 πίστες θα τους είναι γνώριμες αφού αγωνίστηκαν και πέρσι εκεί αλλά θα έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν και δύο καινούριες.

Το ταξίδι ξεκινάει τη Δευτέρα 28 Μαρτίου με ένα διήμερο εκπαιδευτικό σεμινάριο στο Calafat της Ισπανίας και θα συνεχιστεί με αγώνες σε Aragon, Assen, Donington, Misano, Monza, Lausitzring, Magny Cours, και Jerez !

 

Με πείσμα, αυτοπεποίθηση και εμπιστοσύνη στις ικανότητές τους, ο Νίκος και ο Δημήτρης θα δώσουν τον καλύτερο εαυτό τους για μια δυνατή, αξιοπρεπή και ανταγωνιστική Ελληνική παρουσία στα paddock του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Superbike.

 

Μηχανικός και πάλι θα είναι ο Γιώργος Καρακώστας αναλαμβάνοντας το δύσκολο έργο της προετοιμασίας δύο μοτοσικλετών συγχρόνως αλλά και των δύο οδηγών.  

 

Η Ελληνική σημαία θα τους συντροφεύει και η θετική σας ενέργεια θα τους δίνει δύναμη. Όλοι οι αγώνες θα μεταδίδονται ζωντανά και χωρίς χρέωση από το επίσημο κανάλι του European Junior Cup. Θα ενημερώνεστε για την πορεία τους, τις ώρες μετάδοσης, και τα αποτελέσματα από τις σελίδες τους στο Facebook.

https://www.facebook.com/Dimitris-Karakostas-299747140236001/

 

https://www.facebook.com/Nikos-Karakostas-714920658623303/?fref=ts

 

Η Moto Monkey δημιούργησε το παρακάτω προωθητικό βίντεο για την συμμετοχή των δύο παιδιών.

https://www.youtube.com/watch?v=VbIxE1RPlRk

 

Δημήτρης: Περιμένω με ανυπομονησία τον πρώτο αγώνα. Θα προσπαθήσουμε για το καλύτερο και ελπίζω να μας δοθεί η ευκαιρία. Είμαστε προετοιμασμένοι αλλά θα δουλέψουμε πολύ για να βελτιωθούμε περισσότερο.

 

Νίκος: Γνωρίζοντας τις πίστες, τους ανθρώπους, και το περιβάλλον το αποτέλεσμα φέτος θα είναι σαφώς καλύτερο. Θα ικανοποιήσουμε τους εαυτούς μας αλλά και τους ανθρώπους που μας βοηθάνε.

 

Χορηγοί της Ελληνικής Συμμετοχής στο European Junior Cup / WSBK 2016

HONDA ΚΑΡΑΚΩΣΤΑΣ

ΑΦΟΙ ΣΑΡΑΚΑΚΗ ΑΕΒΜΕ

TZORTZOPOULOS SHOEI IXS SIDI

ΜΟΤΟ ΜΟΝΚΕΥ

CALIFORNIA SUPERBIKE SCHOOL GREECE

PIRELLI

CASTROL GREECE

PERISTERAS